بهره‌مندی صنایع استان از قانون جهش تولید دانش‌بنیان و معافیت‌های مالیاتی

بهره‌مندی صنایع استان از قانون جهش تولید دانش‌بنیان و معافیت‌های مالیاتی


دکتر دنه‌دزفولی خواستار شد؛

بهره‌مندی صنایع استان از قانون جهش تولید دانش‌بنیان و معافیت‌های مالیاتی

 

 

   

 

مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز، در نشست با مشاور مدیرعامل و مدیران پژوهش شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، بر ضرورت بهره‌مندی صنایع استان از قانون جهش تولید دانش‌بنیان و معافیت‌های مالیاتی، تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر علیرضا دنه‌دزفولی، در این نشست که در دانشکدۀ مهندسی برگزار شد، خواستار بهره‌مندی هرچه بیشتر از ظرفیت معافیت‌های مالیاتی موجود در ماده‌های 10، 11 و 13 این قانون برای توسعۀ روابط دانشگاه و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب شد.

دکتر اسماعیل حجاری، معاون پژوهش، فناوری و ارتباط با جامعۀ دانشکدۀ مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز با اشاره به تدوین آیین‌نامۀ جدید ارتقای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، ابراز امیدواری کرد که اصلاحات ایجاد شده در این آیین‌نامه، موجب سوق‌دهی هرچه بیشتر اعضای هیئت علمی دانشگاه به کار و پژوهش در حوزۀ مشکلات و موارد کاربردی مورد نیاز صنعت شود.

همچنین در این نشست، باقر پورقاسم، مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به تفاهم‌نامۀ جامع در دست تهیه، میان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و دانشگاه شهید چمران اهواز، افزود: با انعقاد این تفاهم‌نامه، مسیر پیش‌رو برای توسعۀ همکاری‌های علمی و صنعتی، هموارتر می‌شود.

گفتنی است، در این نشست مسائلی از جمله اعطای پژوهانه به اعضای هیئت علمی از سوی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و همچنین امکان سپری کردن فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه در این شرکت، طرح و بررسی شد.

 

آدرس کوتاه :