گشایش «خانۀ فناور محیط زیست استان خوزستان» در دانشگاه شهید چمران اهواز

گشایش «خانۀ فناور محیط زیست استان خوزستان» در دانشگاه شهید چمران اهواز


گشایش «خانۀ فناور محیط زیست استان خوزستان» در دانشگاه شهید چمران اهواز

 

 

با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز و سازمان حفاظت محیط زیست، خانۀ فناور محیط زیست استان خوزستان در دانشگاه گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، آیین گشایش خانۀ فناور محیط زیست استان خوزستان امروز دوشنبه 21 خردادماه با حضور دکتر علی‌محمد آخوندعلی، رئیس دانشگاه و دکتر داوود میرشکار، رئیس ادارۀ حفاظت محیط زیست استان، همراه بود.

خانۀ فناور محیط زیست استان خوزستان با هدف بهره‌برداری از فناوری‌های نوین برای حل چالش‌های محیط زیست استان و ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی در این زمینه تأسیس شده است.

اعضای اصلی دبیرخانۀ خانۀ فناور محیط زیست استان خوزستان با حضور معاونت‌های پژوهش و فناوری دانشگاه‌های استان، رؤسای پارک علمی و فناوری، بنیاد نخبگان، اداره کل آموزش و پرورش استان، مدیریت پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر نهادهای مرتبط تشکیل شده است که این ترکیب از اعضا نشان‌دهندۀ تعامل و همکاری گسترده میان نهادهای علمی و صنعتی استان است.

گفتنی است، همۀ فرهیختگان و نخبگان، اعضای هیئت علمی، دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، پژوهشگران، صاحبان کسب و کارهای دانش‌بنیان و فعالان حوزۀ فناوری‌های محیط زیست، می‌توانند با ارائۀ درخواست به دبیرخانۀ خانۀ فناور، عضو این خانه شوند.

لازم به ذکر است، خانۀ فناور محیط زیست استان خوزستان به عنوان بستری علمی و تحقیقاتی، امکان شناسایی راهکار‌های فناورانۀ متناسب با چالش‌ها، همرسانی و حمایت از ‌ایده‌ها و یافته‌های مبتنی بر پژوهش و فناوری نخبگان و صاحبنظران حوزۀ محیط زیست را فراهم می‌آورد.

 

آدرس کوتاه :