پیام رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز درپی درگذشت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان

پیام رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز درپی درگذشت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان


پیام رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز درپی درگذشت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان

 

 

 

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

هرگز نمیرد آن‌که دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریدۀ عالم دوام ما

 

حادثۀ ناگهانی سقوط بالگرد حامل رئیس محترم جمهور، خدمتگزار امین، پرتلاش و سخت‌کوش ملّت عزیز ایران، دکتر سیدابراهیم رئیسی و جمعی از تلاشگران عرصۀ خدمت از جمله دکتر امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل‌هاشم، امام جمعۀ تبریز، آقای دکتر رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و همراهان ایشان که در حین خدمتگزاری با شهادت خود به لقاءالهی دست‌یافتند مصداق بارز جهاد الی‌الله و مجاهد فی‌سبیل‌الله است که آنان را به راستی اولئک هم الفائزون ساخت.
 
بی‌شک همۀ ملّت حق‌شناس ایران اسلامی با خبر فقدان این خادم مجاهد که صفای باطن، حسن اخلاق و اخلاص و جهاد و پشتکار و تلاش او در راه پیشرفت و اقتدار کشور در همۀ عرصه‌ها ثابت شده است و از او تصویری ماندگار و جاوید در اذهان همۀ ایرانیان بیداردل ثبت و ضبط ساخته است امروز و در این پیش‌‌آمد ناگوار محزون و غمگین است.
 
او همواره در کسوت عالی‌ترین مقام اجرایی کشور با عزمی جدی و اراده‌ای استوار و اندیشه‌ای ژرف و عمیق، برای حل مشکلات کشور و ترقّی و توسعۀ آن و بزرگی نام و جایگاه کشور در عرصه‌های بین‌المللی به جد اهتمام داشت و لحظه‌ای در این راه عزّت‌بخش از کوشش سخت فروگذار نکرد و سرانجام بر این آستان، جان شیرین خویش به پیشگاهیِ عزیزی و عزّت ملّت و کشور در طبق اخلاص نهاد و جاودانه شد.
 
این‌جانب از سوی خود و همۀ جامعۀ علمی و دانشگاهی دانشگاه شهید چمران اهواز این ضایعۀ دلخراش را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظّم رهبری و همۀ ملّت عزیز ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم. امید است آن ره‌یافتگان در پیشگاه وصال الهی مشمول عنایات و رحمت واسعۀ الهی قرار گیرند. 
آدرس کوتاه :