نشریۀ مدل‌سازی پیشرفتۀ ریاضی دانشگاه موفق به کسب رتبۀ علمی «الف» شد

نشریۀ مدل‌سازی پیشرفتۀ ریاضی دانشگاه موفق به کسب رتبۀ علمی «الف» شد


نشریۀ مدل‌سازی پیشرفتۀ ریاضی دانشگاه موفق به کسب رتبۀ علمی «الف» شد

 

 

 

 

نشریۀ «مدل‌سازی پیشرفتۀ ریاضی» دانشگاه شهید چمران اهواز با سردبیری دکتر فریبرز آذرپناه، عضو هیئت‌علمی دانشکدۀ علوم ریاضی و کامپیوتر موفق به کسب رتبۀ علمی «الف» شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر اسماعیل حسینی، مدیر مسئول و دکتر محمدعلی سیاوشی، مدیرداخلی این نشریه هستند.

در گواهی علمی صادر شده به امضای دکتر صمدنژاد ابراهیمی، مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی و دبیر کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمده است:

نشریۀ «مدل‌سازی پیشرفتۀ ریاضی» با صاحب امتیازی دانشگاه شهید چمران اهواز براساس آیین‌نامۀ نشریات علمی مصوب 1398/2/9 در ارزیابی سال 1402 موفق به کسب رتبۀ «الف» شده است. بی‌تردید تلاش دست‌اندرکاران آن نشریه سهم بسزایی در گسترش مرزهای دانش و ارتقای کیفی و کمی جایگاه علمی کشور خواهد داشت.

گفتنی است، مجلۀ «مدل‌سازی پیشرفتۀ ریاضی» نشریۀ علمی-پژوهشی در زمینۀ علوم ریاضی (ریاضیات، آمار و علوم کامپیوتر) با دسترسی آزاد است که به زبان فارسی منتشر می‌شود. مجلۀ «مدل‌سازی پیشرفته ریاضی» این امکان را فراهم می‌سازد تا پژوهشگران با انتقال آخرین یافته‌های خویش به تقویت پایه‌های علمی کشور بپردازند.

 این مجله مقاله‌های پژوهشی علوم ریاضی در همۀ زمینه‌های بنیادی، کاربردی و توسعه‌ای (مبتنی بر اصول ریاضیات و آمار) در حوزه‌های مختلف را به چاپ می‌رساند.

مجلۀ «مدل‌سازی پیشرفته ریاضی» در هر سال، چهار نوبت به زبان فارسی (همراه با چکیدۀ انگلیسی) به‌صورت فصل‌نامه از سوی دانشکدۀ علوم ریاضی و کامپیوتر دانشگاه شهید چمران اهواز به چاپ می‌رسد.

برای مشاهدۀ تارنمای این نشریه، اینجا کلیک نمایید.

روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز کسب این موفقیت را به مدیران این نشریه، شادباش می‌گوید.

 

آدرس کوتاه :