عزت ایران اسلامی مرهون ایستادگی مردم در همۀ صحنه‌ها است

عزت ایران اسلامی مرهون ایستادگی مردم در همۀ صحنه‌ها است


تقدیر رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز از حضور اقشار مردم در انتخابات؛

عزت ایران اسلامی مرهون ایستادگی مردم در همۀ صحنه‌ها است

 

 

 

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز در پیامی به مناسبت حضور پرشور مردم در دور دوم چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، تأکید کرد: عزت ایران اسلامی مرهون ایستادگی مردم در همۀ صحنه‌ها است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، در متن پیام دکتر علی‌محمد آخوندعلی، آمده است:

منزلت مملکت ما و عزت ایران اسلامی امروز، مرهون همراهی، ایستادگی و حضور جدی و پرشکوه مردم در تمام صحنه‌ها است. بزرگترین صحنۀ تجلی ارادۀ ملی، و برترین جایگاه نقش‌آفرینی مردم برای سرنوشت و آیندۀ کشور میدان بزرگ انتخابات است؛ این فرصت مغتنم، به مهر شکوه حضور همه‌گیر مردم با تنوع سلیقه‌های گوناگون است که مظهر خلق حماسه در راه بزرگی و مانایی کشور ما در دنیا است. مردمان دیار استواری و رادمردی در 15 تیر ماه 1403 به گرمای محبت حضورشان در این میدان پویا برای شکوه این مرز پرگهر سرود همبستگی و اتحاد سر داده و در مشارکتی فعال در مرحلۀ دوم چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری در سایۀ رقابتی جدی و در بستری امن و سازنده، عمق پایه‌های مردم‌سالاری دینی و جمهوریت نظام را معنا بخشیدند و آن را در معرض نگاه جهانیان قرار دادند و با مشارکت مطلوب خود برگ زرینی به صحیفۀ پررنگ و نقش انقلاب اسلامی و صفحۀ خاطرات خود افزوده و مهر تاییدی بر پایبندی و تعهد خود به اصل انقلاب و ایران زدند.

اکنون که به پشتوانۀ آرای مردمی رئیس جمهور منتخب برگزیده و فصل رقابت‌های انتخاباتی به فرجام رسیده است، با تبریک به جناب آقای دکتر پزشکیان، نهمین رئیس جمهوری ایران اسلامی، امید است فصل جدیدی از  تعامل، همکاری، همگرایی و همدلی در میان همۀ دلسوزان نظام برای پیشرفت و بالندگی هرچه بیشتر کشور در مسیر توسعه شکل گیرد، زیرا این تمرین همفکری، تضارب آرا، تکثر سلیقه‌ها و همبستگی است که ضامن تحقق این مهم خواهد بود. رجاء واثق دارد که ایران اسلامی هر روز شاهد درخشندگی نام و جایگاهش هم در عرصۀ ملی و هم در نگاه بین المللی باشد.

به امید فردای بهتر برای ایران عزیز و سربلند.

 

آدرس کوتاه :