دکتر خالقی تسهیلات درنظر گرفته شده برای کارکنان این دانشگاه را تشریح کرد

دکتر خالقی تسهیلات درنظر گرفته شده برای کارکنان این دانشگاه را تشریح کرد


دکتر خالقی تسهیلات درنظر گرفته شده برای کارکنان این دانشگاه را تشریح کرد

 

 

معاون اداری، مالی و پشتیبانی دانشگاه شهید چمران اهواز به تشریح اقدامات انجام شده برای اعطای تسهیلات رفاهی به کارکنان این دانشگاه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر اسماعیل خالقی، بیان کرد: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه میان مدیریت دانشگاه و مدیریت بانک تجارت مقرر شد این بانک در وهلۀ نخست استفاده از تسهیلات بانکی برای کارکنان حقوق بگیر این بانک را فراهم کند.

وی بیان کرد: این تسهیلات براساس سپرده‌های دانشگاه در این بانک (در سقف معین شده) به صورت تسهیلات بانکی با نرخ سود 23 درصد با بازپراخت 36 ماه داده می‌شود.

معاون اداری، مالی و پشتیبانی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه مقرر شده براساس اولویت‌بندی دانشگاه، اولین گروه از کارکنان به بانک تجارت معرفی شوند، بیان کرد: مبلغ تعیین شده برای اسفندماه سال قبل و فروردینماه امسال تا سقف 30 میلیارد ریال است. همچنین برای اردیبهشت‌ماه، خردادماه و تیرماه امسال تسهیلات بانکی براساس مبلغی که از سوی بانک به دانشگاه اعلام خواهد شد، داده می‌شود.

*بهره‌مندی کارکنان از تسهیلات «آسان‌خرید»

خالقی، اظهار کرد: همچنین در رایزنی‌های انجام شده با بانک تجارت مقرر شد کارت‌های «آسان خرید» به مبلغ 500 میلیون ریال به کارکنان دانشگاه تعلق گیرد. بر این اساس کارکنان دانشگاه می‌توانند در سقف اعتبار اعلام شده از فروشگاه‌های طرف قرارداد یا شرکت‌های مختلف خرید کنند. اقساط این کارت اعتباری از چهار تا 60 ماهه، با کارمزد سه درصد است و مقرر شد بانک تجارت اسامی شرکت‌ها و فروشگاه‌های طرف قرارداد را اعلام کرده تا به کارکنان اطلاعرسانی شود.

وی با بیان اینکه کارکنان می‌توانند از خرید اینترنتی این کارت نیز بهره‌مند شوند، گفت: افراد حقوق‌بگیر بانک ملی می‌توانند با افتتاح حساب در بانک تجارت از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

معاون اداری، مالی و پشتیبانی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص استفاده از تسهیلات «کالانو» افزود: صحبت‌های اولیه برای بهره‌مندی کارکنان دانشگاه از تسهیلات خرید اعتباری این طرح انجام شده است و به زودی کارگاه آموزشی نحوۀ استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی برای بهر‌مندی از مزایای «کالانو» برای کارکنان برگزار می‌شود.

*رایزنی با دیگر بانک‌های دولتی برای پرداخت تسهیلات

خالقی، عنوان کرد:  گفت‌وگوهایی با مسئولان بانک رسالت انجام شده است؛ یکی از مسائل طرح شده در نشست‌ها موضوع عدم پرداخت هرگونه کارمزد و سود است و مدیریت مالی دانشگاه در حالی بررسی این موضوع است که به چه صورت منشأ مالی مورد نیاز این بانک تأمین شود. این بانک در صورت تأمین منشأ مالی می‌تواند بخشی از تسهیلات مورد نیاز کارکنان دانشگاه را تأمین کند.

معاون اداری، مالی و پشتیبانی دانشگاه شهید چمران اهواز، بیان کرد: همچنین تفاهم‌نامه‌ای با شرکت «گل‌نرگس» تا سقف 150 میلیون ریال منعقد شده تا کارکنان بتوانند با کارت اعتباری و بازپرداخت شش ماهه، 30 درصد پیش پرداخت و سه درصد کارمزد، کالا و مواد غذایی مورد نیاز خود را از این شرکت تأمین کنند که با کسر از حقوق تمامی فرآیند پرداخت اقساط انجام می‌شود.

خالقی، افزود: همچنین در تلاش هستیم با شرکت‌های افق کوروش، البسۀ داوین، وارد مذاکره شده و تسهیلاتی تا سقف 150 میلیون ریال برای کارکنان دانشگاه، دریافت کنیم.

 

آدرس کوتاه :