برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه‌ی اعضای جدید شورای مرکزی کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی دانشجویی

برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه‌ی اعضای جدید شورای مرکزی کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی دانشجویی


برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه‌ی اعضای جدید شورای مرکزی کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی دانشجویی

 

 

 

اعضای جدید شورای مرکزی کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه، با وظایف و مسئولیت‌های خود آَشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، این دوره از کارگاه‌های آموزشی پس از پایان انتخابات کانون‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی ویژه اعضای شورای مرکزی این مجموعه‌ها و باهدف آشنایی دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت در انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی، برگزار شد که با مشارکت بیش از200 نفر از اعضای جدید شورای مرکزی کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی دانشجویی همراه بود.

گفتنی است «آشنایی با روال اداری»، «آموزش طرح نویسی با تدریس شهرزاد گیتی جمال»، «کار تیمی و برنامه‌ریزی با تدریس جمال سلطانی»، «آشنایی با ساختار پارک علم و فناوری با تدریس حسین یزدانی»، «آشنایی با مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه با تدریس دکتر کردزنگنه»، «آشنایی با کار در نشریات دانشگاهی با تدریس حورا شوشتری»، «مستندسازی و گزارش‌نویسی با تدریس آرش بلادی»، «آشنایی با اسپانسرینگ و نحوه‌ی جذب حامی مالی با تدریس حامد خزری»، «آشنایی با برنامه‌ریزی SWOT و بوم ایده‌پردازی» و «آشنایی با رسانه، تبلیغات و تولید محتوا» ازجمله کارگاه‌های تئوری و عملی‌ است که در این دوره برای دانشجویان ارائه شد.  

در روز پایانی این کارگاه‌ها دکتر علی‌محمد آخوندعلی رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، با حضور در یکی از کارگاه‌های این دوره در جریان فعالیت‌ها و نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات فرهنگی به دانشجویان علاقه‌مند قرار گرفت و پس‌ازآن در جمع اعضای جدید شورای مرکزی کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی دانشجویی، عنوان کرد: بی‌شک فعالیت‌های شما دانشجویان موجب رونق و پویایی محیط دانشگاه و انگیزه‌ بیشتر میان استادان، مسئولان و مدیران دانشگاه خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال خوب دانشجویان از برگزاری انتخابات کانون‌ها و انجمن‌های علمی، اظهار کرد: سه هزار دانشجو در انتخابات کانون‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی این دانشگاه شرکت داشتند.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، ضمن اعلام حمات از انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی، عنوان کرد: امید دانشگاه شهید چمران اهواز، استان خوزستان و کشور به دانشجویان است. جوانان، آینده‌سازان کشور هستند و خوشبختانه دانشجویان این دانشگاه توانسته‌اند با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی فعالیت‌های مؤثری در دانشگاه داشته باشند.

 

آدرس کوتاه :