منو اصلی
EN
FA
AR
FR
منو اصلی
صفحه اصلی
درباره دانشگاه
افتخارات عظیم و باشکوه تاریخ تمدن و فرهنگ ایرانزمین، بیانگر وجود مراکز دانش در انواع علوم بوده است. مراکز برجستهی علمی همچون دانشگاه جندیشاپور در استان خوزستان که در 530 میلادی بنیانگذاری شد، دلیلی بر این مدعاست. پس از پیروزی ایرانیان بر امپراتور روم، یکی از شاهان ساسانی (شاپور اول) دستور داد شهر جندیشاپور در 18 کیلومتری جنوب غرب دزفول بنا شود. وی این شهر را «بهاندیو» یعنی بهتر از انطاکیه (پایتخت روم شرقی) نام نهاد، سپس در این شهر، دانشگاهی به همین نام تأسیس شد. در آن ایام علوم مختلفی ازجمله پزشکی، فلسفه، الهیات، ریاضیات، موسیقی، کشورداری و کشاورزی در این دانشگاه تدریس میشد. مدارک تاریخی همداستاناند که دانشکدهی پزشکی دانشگاه جندیشاپور یکی از قدیمیترین دانشگاههای پزشکی جهان بوده است و دانشمندان زیادی از ملیتهای ایرانی و هندی در آن تدریس و پژوهش میکردهاند. پس از آن دورهی چشمگیر، حیات دوبارهی دانشگاه جندیشاپور از سال 1334 خورشیدی با ایجاد دانشکدهی کشاورزی آغاز شد. سپس در سال 1335، مقدمات ایجاد دانشکدهی پزشکی فراهم آمد و بهتدریج سایر دانشکدهها نیز در پی آن فعال شدند. تا پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال 1357 نزدیک به چهار هزار دانشجو در 40 رشتهی تحصیلی مقطع کارشناسی و 17 رشتهی تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه، مشغول به تحصیل بودهاند. پس از انقلاب و در دوران دفاع مقدس این دانشگاه یکی از پایگاههای اصلی رزمندگان به شمار میرفت و مقر اصلی شهید دکتر چمران بود. پس از به شهادت رسیدن این سردار بزرگ و بهپاس بزرگداشت او، دانشگاه جندیشاپور به شهید چمران اهواز تغیر نام داد. در حال حاضر دانشگاه شهید چمران اهواز، دارای 17 دانشکده، یک پردیس صنعتی و یک پردیس بینالملل است. دانشگاه دارای 60 گروه آموزشی شامل 25 گروه انسانی، 9 گروه علوم پایه، 10 گروه فنی و مهندسی، 14 گروه علوم کشاورزی و دامپزشکی و 2 گروه هنر است. این گروهها مجموعاً شامل 3 رشته کارشناسی مقطع ناپیوسته، 55 رشته کارشناسی در مقطع پیوسته، 182 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 95 رشته در مقطع دکتری و یکرشته در مقطع دکترای حرفهای است. بیش از 600 نفر عضو هیئت علمی در دانشگاه مشغول آموزش و پژوهشاند که حدود 91 درصد از آنها رتبهی استادیاری و بالاتر دارند. همچنین بیش از 14 هزار نفر دانشجو در مقاطع کارشناسی تا دکترای تخصصی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد بیش از 4500 نفر دانشجوی تحصیلات تکمیلی هستند. از کل رشتهها 45 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 18 رشته در مقطع دکترای تخصصی مربوط به پردیس بینالمللی است. در حال حاضر دانشگاه شهید چمران اهواز با در اختیار داشتن فضای آموزشی بسیار وسیع و مناسب بزرگترین دانشگاه جنوب غرب کشور و در زمرهی 10 دانشگاه جامع برتر ایران به شمار میآید.
تاریخچه
ریاست دانشگاه
دانشگاه به روایت آمار
کتاب راهنمای دانشگاه
تماس با دانشگاه
چارت سازمانی
نقشه دانشگاه
سرود دانشگاه
تورمجازی دانشگاه
شرح وظایف دانشگاه
هیات امنای دانشگاه
موسسات عضو هیات امنای منطقه جنوب غرب:1 – دانشگاه شهید چمران اهواز 2 – دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر 3 – دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان 4 – دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول 5 – دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان
اعضای هیأت امنا
موسسات عضو
اعضای کمیسیون دائمی
قوانین و مقررات
وظایف و اختیارات
مصوبات
کارکنان
مدیریت
ریاست دانشگاه
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
معاونت پشتیبانی
معاونت پژوهش و فناوری
معاونت دانشجویی
معاونت فرهنگی و اجتماعی
دانشکدهها
در حال حاضر دانشگاه شهید چمران دارای ۱4 دانشکده با ۵4 گروه آموزشی شامل ۲۲ گروه علوم انسانی، ۷ گروه علوم پایه، ۷گروه فنی و مهندسی، ۱۳گروه علوم کشاورزی و دامپزشکی و ۲گروه هنر میباشد.
اقتصاد و علوم اجتماعی
مهندسی
علوم ریاضی و کامپیوتر
دامپزشکی
ادبیات و علوم انسانی
کشاورزی
الهیات و معارف اسلامی
علوم
علوم ورزشی
علوم زمین
علوم تربیتی و روانشناسی
مهندسی آب و محیط زیست
مهندسی عمران و معماری
گروه معارف اسلامی
هنر شوشتر
حقوق و علوم سیاسی
پردیس دانشگاهی و آموزش های آزاد
پردیس صنعتی شهدای هویزه
مراکز تحقیقاتی و قطب ها
قطب علمی نماد فعالیت سازمان یافته گروهی از اعضای هیات علمی در یک مؤسسه با توان علمی بالاست که با برتری در یک زمینه علمی - تخصصی در علوم بنیادی یا کاربردی شناخته می شود و از طریق تمرکز و انسجام بخشیدن به فعالیتهای خود در آن زمینه، برای نوآوری و دستیابی به کیفیت برتر علمی در سطح ملی، منطقه ای یا بین المللی و پاسخگویی به نیازهای اساسی کشور تلاش می کند.
قطب علمی آموزش مداوم
قطب علمی بهداشت و بیماری های آبزیان
قطب علمی بهسازی و نگهداری شبکه
قطب علمی پژوهش در فناوری حفاری
مرکز پردازشهای سریع
مرکز نو آوری و خلاقیت
مرکز آگاهی رسانی ، پشتیبانی و امداد رایانه
مرکز رشد واحد های فناور
مرکز آزفا
مرکز زبان دانشگاه
مرکز تحقیقات زمینشناسی و زمینشیمی نفت
وظایف مراکز تحقیقاتی و قطب ها
مرکز تحقیقات لیزر و پلاسما
مرکز تحقیقات معماری و برنامه ریزی محیطی
پژوهشکده میادین و تجهیزات نفت و گاز
روابط عمومی
تور مجازی
دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
اعضای هیئت علمی
اعضای هیات علمی
علی بیرمی پور
علی بیرمی پور
(EN Page)
استادیار
گروه علوم تربیتی
پست الکترونیکی:
پروفایل در گوگل اسکولار
مقالات و کتب
طرح های پژوهشی
پایان نامه ها و رساله ها
تماس ها
کتب
کیومرث عزیز ملایری : نویسنده اول,علی بیرمی پور : ویراستارعلمی, ,برنامه ریزی درسی در دوره متوسطه؛ مبانی، دیدگاه ها و فرایندها ,دانشگاه ملایر ,1397 ,978-622-99454-1-4 ,ایران - همدان - ملایر ,
مقالات
ماهیت آموزش های ضمن خدمت مربیان امور تربیتی ، حسنعلی بختیار نصر آبادی : نویسنده اول,محمد نجفی : نویسنده دوم,کمال نصرتی هشی : نویسنده سوم,علی بیرمی پور : نویسنده چهارم,امین چراغیان رادی : نویسنده پنجم, ، راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی ، 1393/01/30 ، 8-12 ، ایران - تهران - تهران
studies in Arabic Teaching and Learning ، حسن دادخواه تهرانی : نویسنده اول,علی بیرمی پور : نویسنده دوم,رویا محمدی : نویسنده سوم, ، دراسات فی تعلیم اللغه العربیه و تعلمها ، 1396/09/01 ، 93-112 ، ایران - فارس - شیراز
The study of the adjustment level between Arabic language and literature curriculum and students' needs ، حسن دادخواه تهرانی : نویسنده اول,علی بیرمی پور : نویسنده دوم,رویا محمدی : نویسنده سوم, ، دراسات فی تعلیم اللغه العربیه و تعلمها ، 1396/10/15 ، 93-112 ، ایران - فارس - شیراز
طراحی برنامه درسی کارشناسی ارشد انفورماتیک پرستاری در ایران ، نسرین الهی : نویسنده اول,ارغوان افرا : نویسنده دوم,مصطفی لنگری زاده : نویسنده سوم,علی بیرمی پور : نویسنده چهارم, ، آموزش پرستاری ، 1397/03/13 ، 21-30 ، ایران - تهران - تهران
بررسی وضعیت نیروی انسانی و فضای آموزشی مراکز پیش ، حجت اله درفش : نویسنده اول,علی بیرمی پور : نویسنده دوم,زیبا رمضانی : نویسنده سوم, ، مدیریت مدرسه ، 1398/12/20 ، 58-81 ، ایران - کردستان - سنندج
Need Assessment for Nursing Informatics Curriculum in Iran: An Application of the Delphi Technique , Arghavan Afra : First author,Nasrin Elahi : second author,Mostafa Langarizade : Third author,Ali Birami pour : Fourth author, , Crescent Journal of Medical and Biological Sciences , 2020-03-31 , 201-206 , Iran - a1 - tabriz
رابطة عوامل زمینهای و عملکرد ریاضی دانشآموزان ایرانی در تیمز 2015 ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,زهرا سمساری : نویسنده دوم,سیداسماعیل هاشمی : نویسنده سوم, ، نوآوری های آموزشی ، 1399/07/12 ، 32-61 ، ایران - تهران - تهران
مرور اسیب شناسانه رویکرد تفکیکی در تعلیم و تربیت در ایران ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,شیدا اچرش : نویسنده دوم, ، دوفصلنامه علوم تربیتی از دیدگاه اسلام ، 1399/09/24 ، 55-73 ، ایران - تهران - تهران
شناسایی صلاحیتهای حرفهای مربیان پیشدبستانی در فرایند برنامهریزی درسی ، سعاد سداوی : نویسنده اول,عبداله پارسا : نویسنده دوم,علی بیرمی پور : نویسنده سوم, ، فصلنامه مطالعات برنامه درسی ، 1399/10/01 ، 41-70 ، ایران - تهران - تهران
بررسی میزان انطباق برنامهی درسی دانشگاه فرهنگیان با صلاحیتهای حرفهای موردنیاز دبیران مدارس متوسطه شهر اهواز ، ناصر اکبری : نویسنده اول,یداله مهرعلی زاده : نویسنده دوم,علی بیرمی پور : نویسنده سوم, ، مطالعات برنامه درسی آموزش عالی ، 1400/12/01 ، 7-35 ، ایران - تهران - تهران
سنتزپژوهی چالشهای انتقال از آموزش حضوری به آموزش مجازی در آموزش عالی با توجه به دنیاگ یری کووید-19 ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,شیدا اچرش : نویسنده دوم, ، دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ، 1400/12/26 ، 131-176 ، ایران - تهران - تهران
چالشهای مدیران مدارس ابتدایی شهر اهواز در رهبری مدرسۀ مجازی: مطالعۀ پدیدارشناختی ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,شیدا اچرش : نویسنده دوم, ، نوآوری های آموزشی ، 1401/01/01 ، 27-46 ، ایران - تهران - تهران
مرور سیستماتیک اثرات پاداشدهی در مدارس کشور ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,شیدا اچرش : نویسنده دوم, ، فصلنامه مطالعات برنامه درسی ، 1401/05/26 ، 179-214 ، ایران - تهران - تهران
واکاوی مهارت های مورد نیاز مدیران مدارس در دوران پسا کرونا: یک مطالعه سنتزپژوهی ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,شیدا اچرش : نویسنده دوم, ، مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی ، 1401/07/01 ، 145-1650 ، ایران - تهران - تهران
بررسی کیفیت تدریس معلمان دورة ابتدایی استان ایلام ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,یوسف عسکری : نویسنده دوم,حجت اله درفش : نویسنده سوم, ، مطالعات آموزشی و آموزشگاهی ، 1401/08/30 ، 181-211 ، ایران - تهران - تهران
مطالعۀ پدیدارشناختی چالشهای انتقال به یادگیری مجازی در دانشگاههای ایران با توجه به پاندمی کرونا ، شیدا اچرش : نویسنده اول,علی بیرمی پور : نویسنده دوم,عبداله پارسا : نویسنده سوم, ، فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی ، 1402/06/20 ، 113-138 ، ایران - تهران - تهران
ارزشیابی از میزان موفقیت اجرای “طرح خواندن با خانواده “در استان خوزستان ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,شیدا اچرش : نویسنده دوم, ، مطالعات آموزشی و آموزشگاهی ، 1402/10/01 ، 679-708 ، ایران - تهران - تهران
سنتزپژوهی چالشهای آموزش کارآفرینی در آموزش عالی ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,سحر صفی خانی قلی زاده : نویسنده دوم, ، مجله نامه آموزش عالی ، 1402/10/05 ، 72-87 ، ایران - تهران - تهران
مقالات (از کنفرانس)
ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽو اوﻟﻮﯾﺖﺑﻨﺪیﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ اﺟﺮایﺗﻐﯿﯿﺮ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﯽ در دوره اﺑﺘﺪاﯾﯽ ، علی بیرمی پور : نویسنده اول, ، تغییر در برنامه های درسی دوره های تحصیلی آموزش و پرورش ، 1392/12/14 ، ایران - خراسان جنوبی - بیرجند
ﺑﺮرﺳﯽاﺟﺮای ﻃﺮح ارزﺷﯿﺎﺑﯽﺗﻮﺻﯿﻔﯽﺗﻮﺳﻂ ﻣﻌﻠﻤﺎن دوره اﺑﺘﺪاﯾﯽ ، علی بیرمی پور : نویسنده اول, ، تغییر در برنامه های درسی دوره های تحصیلی آموزش و پرورش ، 1392/12/14 ، ایران - خراسان جنوبی - بیرجند
Necessity of Strategic Planning and Its Certainty back grounds in Educational System of Iran , Ali Birami pour : First author, , Golobal Conference on New Horizons in Humanities, Future Studies and Empowerment , 2016-01-28 , Iran - fars - shiraz
بررسی عوامل موثر در اجرای تغییر برنامه های درسی موسسات آموزش عالی ، علی بیرمی پور : نویسنده اول, ، دومین کنفرانس بین المللی روان شناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی ، 1394/11/29 ، ایران - خراسان رضوی - تربت حیدریه
بررسی تأثیر اولویت بندی آموزش مهارت های زبانی بر افزایش توانش ارتباطی مورد نیاز فراگیران در عصر جهانی شدن ، علی بیرمی پور : نویسنده اول, ، دومین کنفرانس بین المللی روان شناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی ، 1394/11/29 ، ایران - خراسان رضوی - تربت حیدریه
نقدی بر شیوه های تربیتی والدین به منظور نهادینه سازی ارزش های دینی و فرهنگی در فرزندان ، علی بیرمی پور : نویسنده اول, ، کنگره بین المللی روانشناسی خانواده در بستر ارزش های دینی و فرهنگی ، 1395/10/08 ، ایران - خوزستان - اهواز
مفهوم مغفول یادگیری مادام العمر و ضرورت تغییر پارادایمی در برنامه ریزی درسی ، علی بیرمی پور : نویسنده اول, ، هشتمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران "فلسفه آموزش و یادگیری مداوم" ، 1395/12/04 ، ایران - خوزستان - اهواز
تربیت شهروندان دموکراتیک و نقش مدارس ، علی بیرمی پور : نویسنده اول, ، تربیت شهروندی: چیستی، چرایی و چگونگی ، 1396/12/16 ، ایران - زنجان - زنجان
نهادینه سازی ارزش های تربیتی در نسل های آینده: مشکلات و راهکارها ، علی بیرمی پور : نویسنده اول, ، کنگره علمی جوانان، خانواده و چشم انداز آینده ، 1396/12/20 ، ایران - تهران - تهران
آموزش و پرورش شناختی در دوره پیش دبستانی ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,یوسف عسکری : نویسنده دوم, ، دهمین همایش ملی آموزش ، 1397/02/19 ، ایران - تهران - تهران
ضرورت آشنایی والدین با برنامه¬های آموزشی و لزوم مشارکت والدین در مراکز پیش¬دبستان ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,یوسف عسکری : نویسنده دوم, ، شانزدهمین همایش ملی برنامه درسی ایران (برنامه درسی آموزش پیش از دبستان، فرصت ها و چالش ها) ، 1397/08/23 ، ایران - مازندران - بابلسر
رویکردهای مدیریت مؤثر یادگیری در کلاس های چندپایه ، ازاده طیب : نویسنده اول,علی بیرمی پور : نویسنده دوم, ، دومین همایش ملی اموزش محتوا در کلاس های چند پایه ، 1399/04/04 ، ایران - کرمانشاه - کرمانشاه
بررسی آموزش سواد رسانه به عنوان حوزه مغفول در برنامه درسی دوره ابتدایی ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,آتنا نیسی : نویسنده دوم, ، دومین کنفرانس ملی یافته های نوین حوزه یاددهی یادگیری در دوره ابتدایی ، 1399/05/15 ، ایران - هرمزگان - بندرعباس
تدوین اهداف برنامه درسی در دوره دبستان با تأکید بر تربیت شهروندی ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,آتنا نیسی : نویسنده دوم, ، دومین کنفرانس ملی یافته های نوین حوزه یاددهی یادگیری در دوره ابتدایی ، 1399/05/15 ، ایران - هرمزگان - بندرعباس
آموزش فلسفه به کودکان پیش دبستانی از طریق داستانه ها و بازی های ادبیات کلاسیک ایرانی ، لیلا درویش پسند : نویسنده اول,علی بیرمی پور : نویسنده دوم, ، دومین کنفرانس ملی یافته های نوین حوزه یاددهی یادگیری در دوره ابتدایی ، 1399/05/15 ، ایران - هرمزگان - بندرعباس
سواد فناوری به عنوان یک ضرورت در آموزش و تأثیرات آن بر عملکرد تحصیلی ، زهرا احمدی : نویسنده اول,علی بیرمی پور : نویسنده دوم, ، دوازدهمین همایش ملی آموزش با رویکرد آموزش در هزاره سوم ، 1399/07/03 ، ایران - تهران - تهران
اموزش و سواد رسانه ای ، ازاده طیب : نویسنده اول,علی بیرمی پور : نویسنده دوم, ، دوازدهمین همایش ملی آموزش با رویکرد آموزش در هزاره سوم ، 1399/07/03 ، ایران - تهران - تهران
ضرورت توجه به آموزش سواد مالی در نظام آموزشی کشور ، شیدا اچرش : نویسنده اول,علی بیرمی پور : نویسنده دوم, ، دوازدهمین همایش ملی آموزش با رویکرد آموزش در هزاره سوم ، 1399/07/03 ، ایران - تهران - تهران
سواد فناوری به عنوان یک ضرورت در آموزش و تأثیرات آن بر عملکرد تحصیلی ، زهرا احمدی : نویسنده اول,علی بیرمی پور : نویسنده دوم, ، دوازدهمین همایش ملی آموزش با رویکرد آموزش در هزاره سوم ، 1399/07/03 ، ایران - تهران - تهران
افزایش علاقه دانش آموزان به مطالعه و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی ، زهرا احمدی : نویسنده اول,علی بیرمی پور : نویسنده دوم, ، اولین سمینارملی رویکردهای نوین آموزش و پژوهش در انقلاب صنعتی چهارم ، 1399/09/09 ، ایران - خوزستان - اهواز
چالشهای مدیران مدارس در رهبری مدرسه مجازی ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,شیدا اچرش : نویسنده دوم, ، اولین همایش ملی یادگیری سیار, از نظر تا عمل ، 1399/11/29 ، ایران - تهران - تهران
بررسی چالشها و نظریههای پذیرش محیطهای یادگیری مجازی ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,شیدا اچرش : نویسنده دوم, ، اولین همایش ملی یادگیری سیار, از نظر تا عمل ، 1399/11/29 ، ایران - تهران - تهران
ضرورت برنامه ریزی درسی آینده نگر در نظام تربیت کشور ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,الهه پورتقدسی : نویسنده دوم, ، دومین همایش ملی مدرسه آینده ، 1400/04/23 ، ایران - اردبیل - اردبیل
الزامات آموزش مجازی: ضرورت تغییر پارادایمی در نظام تربیت کشور ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,سیده هدی مستطابی : نویسنده دوم, ، دومین همایش ملی مدرسه آینده ، 1400/04/23 ، ایران - اردبیل - اردبیل
چالش های پذیرش و اجرای آموزش مجازی در مدارس ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,سحر صفی خانی قلی زاده : نویسنده دوم, ، دومین همایش ملی مدرسه آینده ، 1400/04/23 ، ایران - اردبیل - اردبیل
چالش های اجرای آموزش کارآفرینی در سیستم آموزش عالی درایران ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,سحر صفی خانی قلی زاده : نویسنده دوم, ، دومین همایش ملی برنامه درسی و اشتغال ، 1400/08/19 ، ایران - اصفهان - اصفهان
دستاوردهای آموزش مجازی در نظام آموزش عالی: یک مطالعه پدیدارشناختی ، شیدا اچرش : نویسنده اول,علی بیرمی پور : نویسنده دوم, ، یازدهمین همایش ملی فلسفه تعلیم و تربیت ایران: فلسفه آموزش مجازی ، 1400/12/04
شناسایی عوامل مرتبط با اجرای موثر آموزش مجازی ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,سحر صفی خانی قلی زاده : نویسنده دوم, ، یازدهمین همایش ملی فلسفه تعلیم و تربیت ایران: فلسفه آموزش مجازی ، 1400/12/04
موانع توسعه سواد اطلاعاتی ، ازاده طیب : نویسنده اول,علی بیرمی پور : نویسنده دوم, ، چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره از نگاه معلم ، 1401/03/07
خانواده و چالش های زندگی در عصر جهانی شدن ، ازاده طیب : نویسنده اول,علی بیرمی پور : نویسنده دوم, ، چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره از نگاه معلم ، 1401/03/07
ضرورت آموزش سواد رسانه ای به کودکان و نوجوانان ، ازاده طیب : نویسنده اول,علی بیرمی پور : نویسنده دوم, ، چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره از نگاه معلم ، 1401/03/07
اهمیت مشارکت والدین در تحقق اهداف برنامه درسی به عنوان یک مسئولیت اجتماعی ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,بهاره اثنی عشر : نویسنده دوم, ، نوزدهمین همایش ملی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، برنامه درسی و مسئولیت اجتماعی ، 1401/12/03
تأثیر یادگیری دیجیتال بر انگیزه و نتیجه یادگیری ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,نگین پاک طینت : نویسنده دوم, ، سومین همایش ملی چشم اندازهای آموزش و یادگیری در عصر دیجیتال ، 1402/03/10
موانع معلمان در استفاده از فناوری در آموزش ریاضی در عصر دیجیتال ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,ندا سه برادران : نویسنده دوم, ، سومین همایش ملی چشم اندازهای آموزش و یادگیری در عصر دیجیتال ، 1402/03/10
واکاوی نقش هوش مصنوعی در آموزش و پرورش ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,فرشته گلچین : نویسنده دوم, ، سومین همایش ملی چشم اندازهای آموزش و یادگیری در عصر دیجیتال ، 1402/03/10
پیامدهای شکاف دیجیتالی در آموزش و پرورش و راهبردهایی برای غلبه بر آن ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,فرشته گلچین : نویسنده دوم, ، دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی توسعه اجتماعی ، 1402/09/19
شکاف دیجیتال و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,فرشته گلچین : نویسنده دوم, ، دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی توسعه اجتماعی ، 1402/09/19
توسعه ی اجتماعی از طریق استفاده از هوش مصنوعی و علم داده در آموزش ، علی بیرمی پور : نویسنده اول,ندا سه برادران : نویسنده دوم, ، دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی توسعه اجتماعی ، 1402/09/19
طرح های بنیادی
ارزیابی از میزان موفقیت اجرای طرح خواندن با خانواده و بهبود نرخ مطالعه در سوادآموزان استان خوزستان ,علی بیرمی پور : مجری مسئول, ,1397/12/28 ,سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان ,ایران - خوزستان - اهواز ,
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
بهاره اثنی عشر
مطالعه ی پدیدارشناختی مشارکت والدین در فرایند اجرای برنامه درسی دوره اول متوسطه مدارس حاشیهای شهر اهواز
کارشناسی ارشد
1402/11/30
شیدا اچرش
چالش ها و راهبردهای انتقال به آموزش دیجیتال در آموزش عالی ایران با توجه به دنیاگیری کووید- 19: مطالعه ای پدیدارشناختی
کارشناسی ارشد
1400/12/04
ثریا خالوندی
ارزشیابی "برنامه درسی ویژه مدرسه"در دوره ابتدایی شهر اهواز بر اساس مدل ماتریس ارزشیابی برنامه درسی
کارشناسی ارشد
1402/12/23
سحر صفی خانی قلی زاده
مرور نظام مند مطالعات انجام شده درباره ی ارتباط پیامدهای برنامه ی درسی دانشگاه های فنی و حرفه ای و انتظارات بازار کار
کارشناسی ارشد
1402/11/25
ازاده طیب
مطالعه میزان استفاده معلمان از راهبردهای یادگیری فعال در دوره دوم ابتدایی شهر اهواز
کارشناسی ارشد
1401/11/30
فرشته گلچین
الگوی ساختاری پذیرش هوش مصنوعی در آموزش عالی: مطالعهی موردی دانشگاه شهید چمران اهواز
کارشناسی ارشد
فرشته مطوف
تجارب زیسته مربیان مراکز پیشدبستانی شهر اهواز از مشارکت نوآموزان در فعالیتهای بدنی
کارشناسی ارشد
1402/11/29
سیده فاطمه موسوی زاده
کاوش موانع و راهکارهای مشارکت والدین در مراکز پیش دبستانی
کارشناسی ارشد
1400/12/08
کاظمیه دستوریان
بررسی جو مدارس ابتدایی شهرستان دزفول از منظر توجه به پرورش خلاقیت: یک رویکرد ترکیبی
کارشناسی ارشد
1400/12/09
الهه ساکیان
باور های مربیان دوره پیش دبستانی نسبت به بازی و ارتباط آن با عملکرد کلاسی آنها
کارشناسی ارشد
1400/07/21
زهرا سمساری
بررسی عوامل مؤثر در عملکرد دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی در درس ریاضی با توجه به یافته های مطالعات بین المللی تیمز 2015
کارشناسی ارشد
1398/06/24
یوسف عسکری
بررسی کیفیت تدریس معلمان دوره ی ابتدایی استان ایلام
کارشناسی ارشد
1398/06/26
آتنا نیسی
بررسی برنامه درسی تربیت شهروندی در مدارس دوره اول متوسطه
کارشناسی ارشد
1399/07/28
هما هاشمی بنی
ارزیابی بستر اجرای برنامه درسی پایه چهارم ابتدایی در زمینه مهارت خواندن بر اساس شاخصهای پرلز
کارشناسی ارشد
1399/07/29
پست الکترونیکی: