27 03 2020 01:52
کد خبر : 1699779
تعداد بازدید : 220

قابل توجه اعضای هیات علمی و دانشجویان برای استفاده از سامانه وبینار

 

 

 

اعضای محترم هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز که قصد برگزاری کلاس آنلاین با دانشجویان را در سامانه وبینار دانشگاه دارند لازم است که فرم اکسل پیوست را تکمیل نموده و آنرا به آدرس ایمیل eduaffairs@scu.ac.ir ارسال نمایند.

پس از اینکه اطلاعات اعضای هیات علمی و دانشجویان توسط مرکز کامپیوتر به سامانه وبینار ارسال و در آنجا ثبت شد (ظرف 2-3 روز کاری)، برای هماهنگی ساعت برگزاری کلاس با شماره های پشتیبانی سامانه وبینار 33330894 و  09160444417 تماس گیرید.

پس از ثبت اطلاعات درس در سامانه، نام کاربری شما کد استادی و رمز عبور کد ملی خواهد بود. همچنین برای دانشجویان نام کاربری کد ملی و رمز عبور شماره دانشجویی می باشد.

کاربران (استاد و دانشجو) لازم است که نرم افزارهای معرفی شده در لینک زیر را روی کامپیوتر یا موبایل خود نصب کنند.

http://lms.scu.ac.ir/mod/page/view.php?id=2

راهنمای کار با سامانه وبینار کلاس آنلاین (Adobe connect) در لینک زیر قرار داده شده است.

http://lms.scu.ac.ir/pluginfile.php

استادان گرامی برای دریافت فیلم آموزشی نحوه کار با سامانه وبینار دانشگاه به آدرس ایمیل زیر eduaffairs@scu.ac.ir تماس گیرند.

 

درج شده توسط: مدیر سایت