ثبت نام پذیرفته شدگان جدیدالورود کارشناسی و دکتری حرفه ای دامپزشکی 1393 - دانشگاه شهید چمران اهواز
اطلاعیه شماره 1
ثبت نام پذیرفته شدگان جدیدالورود کارشناسی و دکتری حرفه ای دامپزشکی 1393
دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به پذیرفته شدگان جدیدالورود سال 93 نام نویسی از این عزیزان را طی دو مرحله به شرح ذیل انجام می دهد :
مرحلهی اول : ثبت نام اینترنتی ، ثبت اطلاعات خواسته شده و اسکن مدارک
پذیرفته شدگان عزیز طبق برنامه ریزی و بر اساس زمانبندی اعلام شده ثبت نام اینترنتی نموده و مدارک لازم را اسکن کنند ( از مراجعه حضوری خودداری گردد )
روز و تاریخ ثبت نام | ترتیب بر اسا س حرف اول نام خانوادگی |
دوشنبه 24/6/93 | الف – ب – پ – ت – ث – ج – چ |
سه شنبه 25/6/93 | ح – خ – د – ذ – ر – ز – ژ |
چهارشنبه 26/6/93 | س – ش – ص – ض – ط – ظ – ع – غ |
پنجشنبه 27/6/93 | ف – ق – ک – گ – ل – م – ن – و – ه – ی |
زمان ثبت نام : 8 صبح الی 7 صبح روز بعد
وب سایت دانشگاه به نشانی : www . scu . ac . ir
ورود به سامانه : سامانهی الکترونیکی آموزش و ارزشیابی اساتید : ثبت نام پذیرفته شدگان 93
نحوهی ورود به مرحلهی ثبت نام : وارد کردن کد ملی به عنوان کد کاربری ( ده رقم کد ملی کامل وارد شود ) و شمارهی داوطلبی به عنوان رمز عبور
اتمام ثبت نام : ( دریافت کد رهگیری از صفحهی پایانی و اقدام به چاپ آن در دو نسخه )
تذکر1 : عدم اقدام به ثبت نام اینترنتی به منزله انصراف تلقی می گردد .
تذکر2: دانشگاه از دریافت مدارک حضوری قبل از ثبت نام اولیه معذور است.
مدارکی که باید توسط پذیرفته شدگان اسکن شود :
1 – صفحهی اول شناسنامه
2 – کارت ملی
3 – اصل یا گواهینامهی موقت مدرک پیش دانشگاهی و یا اصل و یا گواهینامهی موقت مدرک کاردانی
4 – اصل مدرک یا گواهینامهی موقت دیپلم متوسطه
5 – عکس پذیرفته شده
· عکس مورد نظر با فرمت jpeG ارسال شود
· حجم ( SIZE ) فایل نباید از 150 KB بیشتر باشد .
· در صورت عدم تطابق عکس ارسالی با عکس مورد نظر اندازهی آن را استاندارد نموده دوباره ارسال نمائید .
6 – کارت پایان خدمت ، معافیت دایم ، معافیت موقت ، نامهی اداره نظام وظیفه و ... ( باید پشت و روی آنها به صورت یک فایل یک جا ارسال شود.)
مرحلهی دوم : تحویل مدارک مورد نیاز
در این مرحله دانشگاه از کلیهی کسانی که مبادرت به ثبت نام اینترنتی کرده و کد رهگیری و شمارهی دانشجویی دریافت نموده اند دعوت می نماید که بر اساس برنامهی زمانبندی زیر جهت تحویل مدارک ثبت نامی و تأیید برگ انتخاب واحد و حضور در کلاس درس به آموزش دانشکدهی محل تحصیل خود ( بر اساس رشتهی تحصیلی ) مراجعه نمایند .
* ( دانشگاه از دریافت مدارک کسانی که ثبت نام الکترونیکی انجام نداده اند و یا شخصاً مراجعه ننمایند ، معذور است . )
روز و تاریخ مراجعهی حضوری به آموزش دانشکدهی مربوطه | ترتیب بر اساس حرف اول نام خانوادگی |
چهارشنبه 2/7/93 | الف تا ت |
شنبه 5/7/93 | ث تا ض |
یکشنبه 6/7/93 | ط تا ی |
مدارک مورد نیاز که کلیهی پذیرفته شدگان باید جهت تحویل به آموزش دانشکده به همراه داشته باشند :
هر یک از پذیرفته شدگان می بایست بر حسب مورد یکی از موارد ذیل را در زمان مذکور به ادارهی آموزش دانشکده تحویل نماید :
1 – اصل گواهینامهی پایان دورهی پیش دانشگاهی یا گواهی موقت با ذکر تاریخ سال و ماه اخذ مدرک ( حداکثر تا 31/6/93 به همراه یک برگ تصویر از آن با مهر و امضای مدیر مرکز پیش دانشگاهی.
2 – اصل گواهی دیپلم متوسطه یا گواهی موقت آن به همراه یک برگ تصویر از آن .
تبصره : دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم نظام قدیم لازم است اصل گواهی دیپلم متوسطه به همراه یک برگ تصویر از آن را ارایه نمایند .
3 – ریز نمرات دورهی پیش دانشگاهی و دیپلم متوسطه به همراه یک برگ تصویر از آن .
4 – اصل و یا گواهی مدرک دوره کارد انی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و یا مدرک پایان دورهی کاردانی پیوستهی آموزشکده های فنی حرفهای وابسته به وزارت آموزش و پرورش با قید تاریخ اخذ مدرک کاردانی حداکثر تا 31/6/93 به همراه تصویر آن .
تبصره : مدرک کاردانی دانش آموختگان دوره های کاردانی پیوسته به جای مدرک پیش دانشگاهی ملاک عمل واقع می شود . بدیهی است واحدهای درسی گذرانده شدهی این دسته از پذیرفته شدگان قابل معادل سازی نمی باشد .
5 – ارایه گواهینامهی انجام خدمات قانونی مقرر ( طرح لایحه نیروی انسانی ) برای پذیرفته شدگان دارای مدرک کاردانی گروهآموزشی پزشکی که پایان طرح نیروی انسانی آنان برای پذیرفته شدگان نیمسال اول حداکثر 31/6/93 و برای پذیرفته شدگان نیمسال دوم 30/11/93 می باشد .
6 – اصل شناسنامه و یک برگ فتوکپی از تمام صفحات آن
7 – اصل کارت ملی و دو برگ فتوکپی از آن ( پشت و رو )
8 – شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری با ظهر نویسی مشخصات سجلی و شماره دانشجویی ( دو قطعه از آن همراه سایر مدارک ) تحویل داده و چهار قطعه بقیه جهت ارایه به قسمتهای دیگر دانشگاه نزد خود نگه دارند . )
9 – مدارکی که وضعیت نظام وظیفه آنها را با توجه به یکی از بندهای مندرج در دفترچهی شماره یک آزموی سراسری مشخص نماید .
الف ) اصل کارت پایان خدمت به همراه یک برگ تصویر از پشت و روی آن
ب ) اصل کارت معافیت کفالت یا پزشکی دایم و یا کارت معافیت زمان صلح با فرم کامپیوتری به همراه یک برگ تصویر از آن .
ج ) اصل کارت معافیت موقت در مدت اعتبار آن به همراه یک برگ تصویر از آن
د ) ارایه اصل موافقت نامه از یگان مربوطه برای پرسنل نیروی نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران
ه ) ارایه اصل موافقت نامه از شورای مدیریت حوزه علمیه خراسان، اصفهان ، خوزستان برای طلبه ها به همراه یک تصویر از آن
و ) ارایه اصل برگ اعزام به خدمت مهلت دار ( بدون مهر غیبت ) به همراه یک برگ تصویر از آن .
ز ) ارایه اصل موافقت نامه از بالاترین مقام وزارت و یا سازمان متبوع برای متعهدین خدمت در وزارتخانه ها و سازمانها به همراه یک برگ تصویر از آن .
ح- ارایه اصل گواهی از یگان مربوطه مبنی بر به پایان رسیدن دوران خدمت دوران خدمت وظیفهی فارغ التحصیلان دورهی کاردانی تا 31/6/93 برای پذیرفته شدگان نیمسال اول و تا 30/11/93 برای پذیرفته شدگان نیمسال دوم به همراه یک برگ تصویر از آن
ط- ارایه اصل گواهی ترخیص از سربازی به شرط نداشتن غیبت، به همراه یکبرگ تصویر از آن.
تبصره 1: متولدین سال 1374 و بعد از آن نیاز به ارایه برگ اعزام به خدمت ندارند.
تبصره 2: پذیرفته شدگانی که مشغول خدمت سربازی میباشند نمیتوانند در ثبت نام اینترنتی شرکت نمایند، این عزیران لازم است جهت انجام مراحل ترخیص در تاریخ 22 و 23 شهریور به ادارهی کل خدمات آموزشی دانشگاه مراجعه و پس از ترخیص از خدمت نظام وظیفه و دریافت مجوز از ادارهی وظیفه عمومی شهرستان مربوطه نسبت به ثبت نام در دانشگاه اقدام نمایند.
10- اصل حکم مرخصی سالانه با موافقت نامهی کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.
11- ارایه رسید پستی مربوط به تأییدیه تحصیلی دورهی پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم متوسطه:
پذیرفته شدگان لازم است با در دست داشتن کپی مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم متوسطه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی و یا ادارهی پست واقع در شهرستان محل سکونت خود مراجعه و جهت تکمیل فرم مزبور و ارسال آن به ادارهی آموزش و پرورش محل اخذ مدرک اقدام نمایند.
تبصره: در صورت عدم وصول تأییدیه در موعد مقرر ادامهی تحصیل آنان در نیمسال دوم 94-93 امکان پذیر نخواهد بود.
12- ارایه فرم شمارهی 1 ( تکمیل شده توسط کلیهی پذیرفته شدگان اعم از روزانه و شبانه)
13- ارایه فرم شمارهی 2 ( تکمیل شده توسط پذیرفته شدگانی که دارای تناقض نمرات دروس سوابق تحصیلی باشند.)
14- ارایه فرم شمارهی 3 ( مخصوص پذیرفته شدگان استفاده از بورسیهی آموزگاران ( تأیید شده توسط اداره آموزش و پرورش محل خدمت )
15- ارایه فرم شمارهی 4 ( تکمیل شده توسط پذیرفته شدگان دورهی روزانه که از سهمیه منطقه 1، شاهد، رزمندگان، جانبازان و خانواده شهدا استفاده کردهاند)
16- ارایه فرم شمارهی 5 ( تکمیل شده توسط پذیرفته شدگان دورهی روزانه که از سهمیه 2 و 3 استفاده کردهاند)
تبصره: ( لازم نیست دانشجویان دورهی شبانه فرم شماره 4 و 5 را تکمیل نمایند)
17- ارایه فرم شمارهی 25 ( مخصوص دارندگان مدرک کاردانی ( فوق دیپلم )
18- ارایه فرم شمارهی 24 ( مخصوص پذیرفته شدگان استفاده از سهمیهی مناطق محروم)
19- ارایه فرم شمارهی 29 ( مخصوص پذیرفته شدگان اتباع افغانی و عراقی )
20- ارایه فرم شمارهی 27 ( مخصوص پذیرفته شدگان شاغل در آموزش و پرورش ( تأیید شده توسط اداره آموزش و پرورش ) و کارمندان دولت
21- ارایه فیش پرداختی شهریه پذیرفته شدگان نوبت دوم ( شبانه )
الف) پذیرفته شدگان نوبت دوم ( شبانه ) ملزمند بصورت علی الحساب 000/000/5 ( پنج میلیون ریال ) به شماره حساب 2177272208008 ( سیبا بانک ملی) به نام دوره های شبانه دانشگاه شهید چمران واریز و فیش مربوطه را تحویل دهند.
22- کلیهی پذیرفته شدگان جهت صدور کارت دانشجویی موظفند مبلغ 000/150 ریال ( پانزده هزار تومان ) بصورت جداگانه به حساب 2177272204005 (سیبا بانک ملی) واریز و فیش مربوطه را تا زمان تحویل کارت دانشجویی نزد خود نگه دارند.
23- تصویر کارنامه آزمون داوطلب مربوط به آزمون سراسری سال 93
24- دریافت برگ درخواست معافیت تحصیلی برای دانشجویان مشمول پسر
دانشجویان مشمول پسر موظفند از آموزش دانشکده محل تحصیل، برگ درخواست معافیت تحصیلی را دریافت و پس از تکمیل نمودن فرم مربوطه و الصاق عکس و ضمیمه نمودن کپی شناسنامه، کپی کارت ملی و کپی مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی ( توسط آموزش برابر اصل گردد) آن را به آموزش دانشکده تحویل و طبق زمانبندی اعلام شده به آموزش کل مراجعه نمایند.
توجه: عدم مراجعه به منزله انصراف از تحصیل میباشد.
( توضیح: فرمهای ردیف 12 تا 20 از طریق سامانه الکترونیکی ثبت نام قابل دریافت است)
تذکرهای مهم :
1 – عدم مراجعه در تاریخهای مذکور به منزله انصراف تلقی میگردد .
2 – در صورت وجود نقص در مدارک خواسته شده ، تشکیل پرونده صورت نخواهد گرفت .
3 – با توجه به اینکه پس از ثبت نام دانشجو ممکن است در دوران تحصیل به تصویر مدارک خود نیاز داشته باشد توصیه می شود حداقل یک نسخه کپی از کلیهی مدارک تحویلی به آموزش دانشکده را نزد خود نگهدارند .
4 – ثبت نام از پذیرفته شدگان فقط بر اساس برنامه اعلام شده و با حضور خود فرد و با ارایهی اصل شناسنامه و اصل کارت ملی و تأیید واحد مربوطه انجام میگردد در صورتی که ثبت نام اینترنتی انجام نشده باشد ، تحویل مدارک و تشکیل پرونده امکان پذیر نمی باشد .
5 – ثبت نام نهایی پذیرفته شده پس از دریافت مدارک و بررسی و تأیید از سوی آموزش کل دانشگاه انجام خواهد شد . بدیهی است در هر زمان که اداره کل امور آموزشی دانشگاه ، طبق مفاد دفترجه شماره یک آزمون سراسری سال 1392 و دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور ، ثبت نام دانشجو را غیر مجاز تشخیص دهد فوراً از ادامه تحصیل فرد در هر مرحله ای از تحصیل جلوگیری بعمل خواهد آمد .
6 – دانشگاه شهید چمران طبق مقررات وزارت علوم ، تحقیقات و فنآوری از پذیرش هر گونه درخواست مهمانی و انتقالی در بدو ورود معذور است .
7 – ادامهی تحصیل به طور همزمان و به هر شکل در تمام دانشگاهها مجاز نمی باشد . در صورت تأیید چنین موردی از ادامهی تحصیل دانشجو در هر مرحلهای از تحصیل جلوگیری بعمل میآید .
8 – دانشجویان فعلی نوبت دوم ( شبانه ) در صورت قبولی در آزمون سراسری می بایست قبل از ثبت نام از رشته قبلی خود انصراف قطعی دهند و گواهی مربوطه را به مؤسسه ذیربط ارایه نمایند . بدیهی است در صورت انصراف حق بازگشت به رشتهی قبلی خودرا نخواهند داشت .
در خاتمه اعلام میدارد که واحد اطلاعات و پاسخگویی این دانشگاه در ایام ثبت نام اینترنتی در خصوص موارد ذیل آماده پاسخگویی می باشد :
1 – سامانهی کامپیوتری ، اسکن مدارک و مسایل فنی مربوط به آن شماره تلفن های 19 – 3330010 – 0611 داخلی (2071 – 2072 – 2073 ) از ساعت 8 صبح الی 18
2 – مدارک ثبت نامی و آیین نامه ها و مقررات آموزشی شماره تلفن 3333574 بطور مستقیم از ساعت 8 صبح الی 18
پنجشنبه 8 صبح الی 14
دانشگاه شهید چمران اهواز
اداره کل امور آموزشی