05 02 2014 00:00
کد خبر : 1652992
تعداد بازدید : 143

ثبت نام پذیرفته شدگان جدیدالورود کارشناسی رشته های نیمه متمرکز تربیت بدنی و هنر 1392

اطلاعیه شماره 2

بسمه تعالی

ثبت نام پذیرفته شدگان جدیدالورود کارشناسی رشته های نیمه متمرکز تربیت بدنی و هنر 1392

دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به پذیرفته شدگان  جدیدالورود سال 92 نام نویسی از این عزیزان را طی دو مرحله به شرح ذیل انجام می دهد:

مرحله اول: ثبت نام اینترنتی، ثبت اطلاعات خواسته شده و اسکن مدارک

پذیرفته شدگان عزیز طبق برنامه ریزی و بر اساس زمانبندی اعلام شده ثبت نام اینترنتی نموده و مدارک لازم را اسکن کنند (از مراجعه حضوری خودداری گردد)

روز و تاریخ ثبت نام

یکشنبه 20/11/92

دوشنبه 21/11/92

 

 cزمان ثبت نام: 8 صبح الی 12 شب

وب سایت دانشگاه به نشانی: www.scu.ac.ir  

ورود به سامانه: سامانه الکترونیکی آموزش و ارزشیابی اساتید: ثبت نام پذیرفته شدگان 92

نحوه ورود به مرحله ثبت نام: وارد  کردن کد ملی به عنوان کد کاربری (ده رقم کد ملی کامل وارد شود) و شماره داوطلبی به عنوان رمز عبور

اتمام ثبت نام: (دریافت کد رهگیری از صفحه پایانی و اقدام به چاپ آن در دو نسخه)

تذکر: عدم اقدام به ثبت نام اینترنی به منزله انصراف تلقی می گردد.

 

 cمدارکی که باید توسط پذیرفته شدگان اسکن شود:

1 – صفحه اول شناسنامه

2 – کارت ملی (در صورت نداشتن کارت ملی، برگ موقت کارت ملی یا صفحه اول شناسنامه)

3 – اصل یا گواهینامه موقت مدرک پیش دانشگاهی و یا اصل و یا گواهینامه موقت مدرک کاردانی

4 – اصل مدرک یا گواهینامه موقت دیپلم متوسطه  

5 – عکس پذیرفته شده

عکس مورد نظر با فرمت jpeG   ارسال شود .

حجم (SIZE ) فایل نباید از   150 KB    بیشتر باشد.

در صورت عدم تطابق عکس ارسالی با عکس مورد ، نظر اندازه آن را استاندارد نموده دوباره ارسال نمائید.

6 – کارت پایان خدمت، معافیت دائم، معافیت موقت، نامه اداره نظام وظیفه و متولدین 73 به بعد صرفاً صفحه اول شناسنامه (باید پشت و روی آنها به صورت یک فایل یک جا ارسال شود .)

 

 cمرحله دوم: تحویل مدارک مورد نیاز

در این مرحله دانشگاه از کلیه کسانی که مبادرت به ثبت نام اینترنتی کرده و کد رهگیری و شماره دانشجوئی دریافت نموده اند دعوت می نماید که  بر اساس برنامه زمانبندی زیر جهت تحویل مدارک ثبت نامی و تأیید برگ انتخاب واحد و حضور در کلاس درس به آ‌موزش دانشکده محل تحصیل خود (بر اساس رشته تحصیلی) مراجعه نمایند .

(دانشگاه از دریافت مدارک کسانی که ثبت نام الکترونیکی انجام نداده اند و یا شخصاً مراجعه ننمایند، معذور است.)

 

روز و تاریخ مراجعه حضوری به آموزش دانشکده مربوطه

شنبه 26/11/92

یکشنبه 27/11/92

 

مدارک مورد نیازی که کلیه پذیرفته شدگان باید جهت تحویل به آموزش دانشکده به همراه داشته باشند:

هر یک از پذیرفته شدگان می بایست بر حسب مورد یکی از موارد ذیل را در زمان مذکور به اداره ‌آموزش دانشکده تحویل نماید:

1 – اصل گواهینامه پایان دوره پیش دانشگاهی یا گواهی موقت با ذکر تاریخ سال و ماه اخذ مدرک (حداکثر تا 30/10/92 به همراه یک برگ تصویر از آن با مهر و امضاء مدیر مرکز پیش دانشگاهی) .

2 – اصل گواهی دیپلم متوسطه یا گواهی موقت آن به همراه یک برگ تصویر از آن .

تبصره: دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم نظام قدیم لازم است اصل گواهی دیپلم متوسطه به همراه یکبرگ تصویر از آن را ارائه نمایند.

3 – ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی و دیپلم متوسطه به همراه یک برگ تصویر از آن .

4 – اصل و یا گواهی مدرک دوره کاردانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و یا مدرک پایان دوره کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی حرفه ای وابسته به وزارت آموزش و پرورش با قید تاریخ اخذ مدرک کاردانی حداکثر تا 31/6/92 به همراه تصویر آن .

تبصره: مدرک کاردانی دانش آموختگان دوره های کاردانی پیوسته به جای مدرک پیش دانشگاهی ملاک عمل واقع می شود. بدیهی است واحدهای درسی گذرانده شده این دسته از پذیرفته شدگان قابل معادل سازی نمی باشد.

5 – ارائه گواهینامه انجام خدمات قانونی مقرر (طرح لایحه نیروی انسانی) برای پذیرفته شدگان دارای مدرک کاردانی گروه‌آموزشی پزشکی که پایان طرح نیروی انسانی آنان برای پذیرفته شدگان نیمسال اول حداکثر 31/6/92 و برای پذیرفته شدگان نیمسال دوم 30/11/92 می باشد.

6 – اصل شناسنامه و  یک برگ فتوکپی از تمام صفحات آن

7 – اصل کارت ملی و دو برگ فتوکپی از آن (پشت و رو)

8 – شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری با ظهر نویسی مشخصات سجلی و شماره دانشجوئی (دو قطعه از آن همراه سایر مدارک) تحویل داده و چهار قطعه بقیه جهت ارائه به قسمتهای دیگر دانشگاه نزد خود نگه دارند .)

9 – مدرکی که وضعیت نظام وظیفه آنها را با توجه به یکی از بندهای مندرج در دفترچه شماره یک آزموی سراسری مشخص نماید :

الف) اصل کارت پایان خدمت بهمراه یک برگ تصویر از پشت و روی آن

ب) اصل کارت معافیت کفالت یا پزشکی دائم و یا کارت معافیت زمان صلح با فرم کامپیوتری بهمراه یک برگ تصویر از آن.

ج) اصل کارت معافیت موقت در مدت اعتبار آن بهمراه یک برگ تصویر از آن

د) ارائه اصل موافقت نامه از یگان مربوطه برای پرسنل نیروی نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران

ه) ارائه اصل موافقت نامه از شورای مدیریت حوزه علمیه قم برای طلبه ها بهمراه یک تصویر از آن

و) ارائه اصل برگ اعزام به خدمت مهلت دار (بدون مهر غیبت) همراه یک برگ تصویر از آن.

ز) ارائه اصل موافقت نامه از بالاترین مقام وزارت و یا سازمان متبوع برای متعهدین خدمت در وزارتخانه ها و سازمانها بهمراه یک برگ تصویر از آن.

ح- ارائه اصل گواهی از یگان مربوطه مبنی بر به پایان رسیدن دوران خدمت دوران خدمت وظیفه فارغ التحصیلان دوره کاردانی تا  31/6/92 برای پذیرفته شدگان نیمسال اول و تا 30/11/92 برای پذیرفته شدگان نیمسال دوم بهمراه یک برگ تصویر از آن

ط- ارائه اصل گواهی ترخیص از سربازی به شرط نداشتن غیبت، بهمراه یکبرگ  تصویر از آن.

تبصره 1: متولدین سال 1373 و بعد از آن نیاز به ارائه برگ اعزام به خدمت ندارند.

تبصره 2: پذیرفته شدگانی که مشغول خدمت سربازی می‌باشند نمی‌توانند در ثبت نام اینترنتی شرکت نمایند، این عزیران لازم است جهت انجام مراحل ترخیص تا قبل از 20 بهمن ماه 92 ( به جزء روز پنجشنه و جمعه )به اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه مراجعه و پس از ترخیص از خدمت نظام وظیفه و دریافت مجوز از معاونت عمومی شهرستان مربوطه نسبت به ثبت نام در دانشگاه اقدام نمایند.

10- اصل حکم مرخصی سالانه با موافقت نامه کتبی و بدون قید و شرط  سازمان متبوع برای کارمندان دولت.

11- ارائه رسید پستی مربوط به تاییدیه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم متوسطه:
پذیرفته شدگان لازم است با در دست داشتن کپی مدرک پیش  دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم متوسطه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی واقع در شهرستان محل سکونت خود مراجعه و جهت تکمیل فرم مزبور و ارسال آن به اداره آموزش و پرورش محل اخذ مدرک اقدام نمایند.

تبصره: در صورت عدم وصول تاییدیه در موعد مقرر ادامه تحصیل آنان در نیمسال اول 94-93 امکان پذیر نخواهد بود.   
12- ارائه فرم شماره 1 (تکمیل شده توسط کلیه پذیرفته شدگان اعم از روزانه و شبانه)       
13- ارائه فرم شماره 2 (تکمیل شده توسط پذیرفته شدگانی که دارای تناقض نمرات دروس سوابق تحصیلی باشند.)       
14- ارائه فرم شماره 3 (مخصوص پذیرفته شدگان استفاده از بورسیه آموزگاران (تایید شده توسط اداره آموزش و پرورش محل خدمت) 
15- ارائه فرم شماره 4 (تکمیل شده توسط پذیرفته شدگان دوره روزانه که از سهمیه منطقه 1، شاهد، رزمندگان، جانبازان و خانواده شهدا استفاده کرده‌اند) 
16- ارائه فرم شماره 5 (تکمیل شده توسط پذیرفته شدگان دوره روزانه که از سهمیه 2 و 3 استفاده کرده‌اند)
تبصره: (لازم نیست دانشجویان دوره شبانه فرم شماره 4 و 5 را تکمیل نمایند)   
17- ارائه فرم شماره 25 (مخصوص دارندگان مدرک کاردانی (فوق دیپلم)   
18- ارائه فرم شماره 24 (مخصوص پذیرفته شدگان استفاده از سهمیه مناطق محروم)
19- ارائه فرم شماره 29 (مخصوص پذیرفته شدگان اتباع افغانی و عراقی)
20- ارائه فرم شماره  27 (مخصوص پذیرفته شدگان شاغل در آموزش و پرورش (تایید شده توسط اداره آموزش و پرورش) و کارمندان دولت

21 – دریافت برگ درخواست معافیت تحصیلی برای دانشجویان مشمول پسر:

دانشجویان مشمول پسر موظفند از سایت ثبت نام، برگ درخواست معافیت تحصیلی را دریافت و پس از تکمیل نمودن فرم مربوطه و الصاق عکس و ضمیمه نمودن کپی شناسنامه و کپی کارت ملی  کپی پیش دانشگاهی یا کاردانی را به متصدی مشمولین در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایند. مکان ، چگونگی تأیید و تحویل مدارک فوق به پلیس 10 + متعاقباً اعلام خواهد شد.

22 – تحویل تعهد نامه مربوط به آئین نامه آموزشی (تکمیل شده توسط دانشجو) و دریافت یک جلد آئین نامه مذکور از متصدی ثبت نام

23 – تکمیل و ارائه فرم پیشینه علایق ورزشی

(توضیح: فرمهای ردیف 12 تا 23 از طریق سامانه الکترونیکی ثبت نام قابل دریافت است .)

24- ارائه فیش پرداختی شهریه پذیرفته شدگان نوبت دوم (شبانه)  
الف) پذیرفته شدگان نوبت دوم (شبانه) ملزمند بصورت  علی الحساب 000/000/3  (سه میلیون ریال) به شماره حساب 2177272208008 (سیبا بانک ملی) به نام دوره های شبانه دانشگاه شهید چمران واریز و فیش مربوطه را تحویل دهند.

25-  کلیه پذیرفته شدگان جهت صدور کارت دانشجویی موظفند مبلغ 50000 ریال (پنج هزار تومان) جداگانه به حساب 2177272204005 ( سیبا بانک ملی شعبه شهر دانشگاهی ) به نام رابط تمرکز درآمد حاصل از برگزاری دوره های آموزشی خاص واریز نموده و فیش مربوطه را با سایر مدارک تحویل دهند.

26- تصویر کارنامه آزمون داوطلب مربوط به آزمون سراسری سال 92

توجه: عدم مراجعه به منزله انصراف از تحصیل می‌باشد.

 

  cتذکرهای مهم:

1 –  عدم مراجعه در تاریخهای مذکور به منزله انصراف تلقی میگردد.

2 – در صورت وجود نقص در مدارک خواسته شده، تشکیل پرونده صورت نخواهد گرفت.

3 – با توجه به اینکه پس از ثبت نام دانشجو ممکن است در دوران تحصیل به تصویر مدارک خود نیاز داشته باشد ، توصیه می شود حداقل یک نسخه کپی از کلیه مدارک تحویلی به آموزش دانشکده را نزد خود نگهدارند.

4 – ثبت نام از پذیرفته شدگان فقط بر اساس برنامه اعلام شده و با حضور خود فرد و با ارائه اصل شناسنامه و اصل کارت ملی و تأیید و احد مربوطه انجام میگردد ، در صورتیکه ثبت نام اینترنتی انجام نشده باشد، تحویل مدارک و  تشکیل پرونده امکان پذیر نمی باشد.

5 – ثبت نام نهایی پذیرفته شده پس از دریافت مدارک و بررسی و تأیید از سوی آموزش کل دانشگاه  انجام خواهد شد. بدیهی است در هر زمان که اداره کل امور آموزشی دانشگاه، طبق مفاد دفترجه شماره یک آزمون سراسری سال 1392 و دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام دانشجو را غیر مجاز تشخیص دهد فوراً از ادامه تحصیل فرد در هر  مرحله ای از تحصیل جلوگیری بعمل خواهد آمد.

6 – دانشگاه شهید چمران طبق مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری از پذیرش هر گونه درخواست مهمانی و انتقالی در بدو ورود معذور است.

7 – ادامه تحصیل به طور همزمان و به هر شکل در تمام دانشگاهها مجاز نمی باشد. در صورت تأیید چنین موردی از ادامه تحصیل دانشجو در هر مرحله ای جلوگیری بعمل می آید.

8 – دانشجویان فعلی نوبت دوم (شبانه) در صورت قبولی در ‌آزمون سراسری می بایست قبل از ثبت نام جدید در رشته قبلی خود انصراف قطعی دهند و گواهی مربوطه را به مؤسسه ذیربط ارائه نمایند. بدیهی است در صورت انصراف حق بازگشت به رشته قبلی خودر ا نخواهند داشت.

در خاتمه اعلام میدارد که واحد اطلاعات و پاسخگویی این دانشگاه در ایام ثبت نام اینترنتی در خصوص موارد ذیل آماده پاسخگوئی می باشد: م/

1 – سامانه کامپیوتری، اسکن مدارک و  مسائل فنی مربوط به آن شماره تلفن های  3330010 – 0611 داخلی (2071 – 2072 – 2073) از ساعت 8 صبح الی 14

2 – مدارک ثبت نامی و آئین نامه ها و مقررات آموزشی شماره تلفن 3333574 بطور مستقیم از ساعت 8 الی 14

دانشگاه شهید چمران اهواز

اداره کل امور آموزشی

 

 

 

درج شده توسط: مدیر سایت