01 09 2014 00:00
کد خبر : 1648627
تعداد بازدید : 131

اطلاعیه شماره4 پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ودکتری سال93 پردیس دانشگاهی

 

بسمه تعالی

اطلاعیه شماره 4

دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن عرض تبریک و خیرمقدم به پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد  ودکتری سال93 پردیس دانشگاهی چمران، نام نویسی از پذیرفته شدگان را طی سه مرحله  به شرح ذیل انجام می دهد:

 

مرحله اول:  ثبت نام اینترنتی ، ثبت اطلاعات خواسته شده و اسکن مدارک

پذیرفته شدگان عزیز طبق برنامه زیر و براساس زمانبندی اعلام شده ثبت نام اینترنتی نموده و مدارک لازم را اسکن کنند.

( لطفا از مراجعه حضوری خودداری گردد) :

 

روز و تاریخ ثبت نام

ترتیب براساس حرف اول نام خانوادگی

 

یکشنبه                  23/6/93

الف تا ش

دوشنبه                24/6/93

ص تا  ی

 

زمان ثبت نام :    8 صبح الی   12 شب

وب سایت دانشگاه به نشانی:     www.scu.ac.ir

ورود به سامانه :  سامانه الکترونیکی آموزش وارزشیابی اساتید    : ثبت نام پذیرفته شدگان 93

نحوه ورود به مرحله ثبت نام :  وارد کردن کدملی به عنوان کد کاربری و  شماره داوطلبیبه عنوان رمز عبور ( ده رقم کد ملی کامل وارد شود)

اتمام ثبت نام :  ( دریافت کد رهگیری از صفحه پایانی و مشخص شدن شماره دانشجویی) واقدام به چاپ آن دردونسخه

 

1-    پذیرفته شدگانی که در حین انجام خدمت نظام وظیفه می باشند  نمی توانند در ثبت نام الکترونیکی شرکت نمایند و لازم است  جهت انجام مراحل ترخیص از خدمت در تاریخ 17/6/1393  به تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه و پس از ترخیص از خدمت نظام وظیفه و دریافت مجوز ثبت نام موقت از دفاتر پلیس+10 نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.

 

تذکر 1 : عدم اقدام به ثبت نام اینترنتی به منزله انصراف تلقی می گردد.

                             تذکر 2 : دانشگاه از دریافت مدارک حضوری قبل از ثبت نام اولیه معذور است .

 

 

 

 

 

 

 

مدارکی که توسط پذیرفته شده بایستی اسکن گردد.

1-      صفحه اول شناسنامه ( در صورت داشتن توضیحات، صفحه آخر نیز اسکن گردد.)

2-      کارت ملی

3-      اصل یا گواهینامه موقت دوره کارشناسی ( در صورت ناپیوسته بودن: مدرک کاردانی و دانشجویان سال آخر و شاغلین آموزش و پرورش: گواهی معدل)

4-      عکس پذیرفته شده

-  عکس مورد نظر با فرمت JPEG ارسال شود.

-  حجم (SIZE ) فایل نباید از KB 150 بیشتر باشد .

-  در صورت عدم تطابق عکس ارسالی با عکس مورد نظر اندازه آن را استاندارد نموده دوباره ارسال نمائید .

5-      در خصوص شاغلین در ادارات ، موافقت بدون قید و شرط و ارائه حکم مأموریت تحصیلی با امضاء بالاترین مقام مسئول سازمان

6-    در مرحله ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان مرد از لحاظ خدمت وظیفه عمومی باید دارای یکی از شرایط زیر بوده ومدرک مربوطه را اسکن نمایند:

*1- کارت پایان خدمت (فقط کارت های کامپیوتری معتبر می باشد.)

*2- کارت معافیت (فقط کارت های کامپیوتری معتبر می باشد.)

**3- ارایه مجوز ثبت نام موقت صادر شده از دفاتر پلیس+10 برای دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند.

4-  ارایه گواهی از یگان خدمتی مبنی بر اتمام دوره خدمت تا تاریخ 31/06/93

5-  ارایه گواهی مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل از بالاترین مقام استانی برای متعهدین خدمت سازمان ها و وزارت خانه ها و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی

6- طلبه دارای معافیت تحصیلی در حوزه علمیه مشروط به اینکه شورای مدیریت حوزه علمیه قم یا خراسان تایید نماید طلبه قادر است ضمن تحصیل در حوزه به موازات آن در دانشگاه تحصیل نماید.

7- متولدین 31/06/1343 و قبل از آن نیاز به ارایه مدرک خاصی ندارند.(اسکن تصویر کارت ملی)

*دانشجویانی که کارت پایان خدمت یا معافیت قدیمی دارند باید به دفاتر پلیس+10 مراجعه و جهت تعویض کارت خود اقدام نمایند و تائیدیه تعویض کارت، مهر شده توسط دفتر پلیس+10 را اسکن کنند.

**دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند جهت معرفی به دفاتر پلیس+10 و دریافت مجوز ثبت نام موقت در تاریخ های 18/6/93 و 19/6/93 با مدارک زیر به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه اتاق 85 مراجعه نمایند:

1-      اصل و کپی صفحه اول شناسنامه ( در صورت داشتن توضیح از صفحه توضیحات هم کپی گرفته شود. )

2-      اصل و کپی کارت ملی

3-      یک قطعه عکس پرسنلی

4-      اصل و کپی یکی از مدارک زیر:

5-گواهی موقت یا دانشنامه مدرک کارشناسی

6-نامه دانشگاه قبلی (مقطع کارشناسی) به نظام وظیفه و اعلام تاریخ فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی

 

 

 

مرحله دوم :   تحویل مدارک مورد نیاز

در ایــن مرحله تمامی کسانی که مبـادرت به ثبت نام اینترنتی کرده و کـد رهگیری و شمـاره دانشجویی دریافت نموده و انتخاب واحد انجام داده اند ضروری است در تاریخ اعلام شده زیر در ساعات اداری جهت تحویل مدارک ثبت نامی و تائید برگ انتخاب واحد  و حضور در کلاس درس به آموزش دانشکده محل تحصیل خود مراجعه نمایند.

 

روز و تاریخ مراجعه حضوری به آموزش دانشکده مربوطه جهت تحویل مدارک

ترتیب بر اساس حرف اول نام خانوادگی

 سه شنبه                 25/06/93  

الف     تا     ش

چهارشنبه               26/06/93    

ص    تا      ی

مرحله سوم :   انتخاب واحد

کلیه کسانی که مبادرت به ثبت نام اینترنتی کرده و کد رهگیری و شماره دانشجویی دریافت نموده اند می­توانند همزمان با مراجعه حضوری وتحویل مدارک دردانشکده مربوطه واحدهای نیمسال اول 93 را اخذ نمایند.

 

( دانشگاه از دریافت مدارک کسانی که ثبت نام الکترونیکی انجام نداده اند  معذور است . )

 

جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام لازم است قبل از ثبت نام اینترنتی ابتدا به سایت دانشگاه شهید چمران www.scu.ac.ir   مراجعه شود.

مدارک مورد نیازی که کلیه پذیرفته شدگان باید جهت تحویل به آموزش دانشکده به همراه داشته باشند :

 

1 ـ تصویر و اصل مدرک گواهی موقت دوره کارشناسی(وکارشناسی ارشدبرای دوره دکتری) مورد تایید وزارت علوم و یا وزارت بهداشت یا کپی برابر با اصل دانشنامه که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد .

تبصره  الف – پذیرفته شدگانی که قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نمی باشند لازم است گواهی معدل دوره را ارائه نمایند.

2 ـ تصویر و اصل مدرک کاردانی (فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته )

3- اصل شناسنامه و دو سری تصویر از تمام صفحات

4- اصل و ودوسری کپی ازکارت ملی

5- قطعه عکس 4×3 تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده)

6-فرم تعهد محضری

7-    اصل وکپی فیش شهریه ثابت ومتغیربه مبلغ 000/000/40 ریال برای کارشناسی ارشد و مبلغ 000/000/150 ریال برای دکتری(جهت دو نیمسال تحصیلی)به حساب شماره 2177272204005 ( سیبا بانک ملی ) به نام رابط تمرکزدرآمد حاصل از برگزاری دوره های آموزشی خاص دانشگاه شهید چمران اهوازبصورت علی الحساب.

 

 

8-    اصل وکپی فیش بانکی به مبلغ 000/200 ریال به حساب شماره 2177272204005 ( سیبا بانک ملی ) به نام رابط تمرکزدرآمد حاصل از برگزاری دوره های آموزشی خاص دانشگاه شهید چمران اهوازجهت صدور کارت دانشجوئی.

9-    تکمیل فرم شماره 15 فرم تعهد از فراغت تحصیل دانشجویان ترم آخر کارشناسی(دانشجویان سال آخر که تا 31/06/1393 فارغ التحصیل می شوند.(دانلود از سامانه ثبت نام)(جهت دانشجویان ارشد)

10-   ارایه یکی از مدارک زیر به عنوان مدرک نظام وظیفه :

 1- ارایه کارت پایان خدمت یا معافیت (فقط کارت های کامپیوتری معتبر می باشد.) و تصویر آن

2- ارایه مجوز ثبت نام موقت صادر شده از دفاتر پلیس+10 برای دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند.

3- ارایه گواهی از یگان خدمتی مبنی بر اتمام دوره خدمت تا تاریخ 31/06/93

4-        ارایه گواهی مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل از بالاترین مقام استانی برای متعهدین خدمت سازمان ها و وزارت خانه ها و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی

5-        طلبه دارای معافیت تحصیلی در حوزه علمیه مشروط به اینکه شورای مدیریت حوزه علمیه قم یا خراسان تایید نماید طلبه قادر است ضمن تحصیل در حوزه به موازات آن در دانشگاه تحصیل نماید.

6-        متولدین 31/06/1343 و قبل از آن نیاز به ارایه مدرک خاصی ندارند.

 

11  -  تکمیل فرم (( د))(دانلود از سامانه ثبت نام)  مبنی بر ارائه گواهی فارغ التحصیلی تا 30/11/93  جهت افرادیکه  تا 31/06/93

فارغ التحصیل می شوند.(جهت دانشجویان دکتری)

12-  تهیه سفته به میزان 000/000/100 ریال (یکصد میلیون ریال )برای مقطع کارشناسی ارشد و000/000/200 ریال (دویست میلیون ریال) برای مقطع دکتری که با نظر امور مالی دانشگاه تکمیل ومحضری خواهد شد.

13-  تائیدیه ثبت نام اینترنتی وکد رهگیری

در خاتمه اعلام می دارد که واحد اطلاعات و پاسخگویی این دانشگاه در ایام ثبت نام (24/6/1393 لغایت 26/6/1393)

آماده پاسخگویی به سئوالات شما می باشد .

1- در خصوص سامانه کامپیوتری ، اسکن مدارک و مسائل فنی مربوط به آن با شماره تلفن های

( 19-3330010- 0611 داخلی 2071 ، 2072 ، 2073 ) از ساعت 8 صبح الی 14 بعد از ظهر

2-     در خصوص مدارک ثبت نامی و آئین نامه ها و مقررات آموزشی شماره تلفن (3333872- 0611 ) و
(19- 3330010  – 061
1داخلی ( 2098 - 2096) از ساعت 8 صبح تا 14 بعد از ظهر

                                                مدیریت تحصیلات تکمیلی

                                                  دانشگاه شهید چمران اهواز

 

درج شده توسط: مدیر سایت