09 09 2014 00:00
کد خبر : 1648387
تعداد بازدید : 144

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد

بسمه تعالی

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد

دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن عرض تبریک و خیرمقدم به پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد سال 93، نام نویسی از پذیرفته شدگان را طی چهار مرحله بهشرحذیلانجاممیدهد:

 

مرحله اول: ثبتناماینترنتی، ثبت اطلاعات خواسته شده و اسکن مدارک

پذیرفته شدگان عزیز طبق برنامه زیر و براساس زمانبندی اعلام شده ثبت نام اینترنتی نموده و مدارک لازم را اسکن کنند.

( لطفا از مراجعه حضوری خودداری گردد) :

 

روز و تاریخ ثبت نام

ترتیب براساس حرف اول نام خانوادگی

 

یکشنبه                23/6/93

الف تا ش

دوشنبه              24/6/93

ص تا ی

 

زمان ثبت نام :    8 صبحالی   12شب

وب سایت دانشگاه به نشانی:    www.scu.ac.ir

ورود به سامانه : سامانهالکترونیکیآموزشوارزشیابیاساتید    : ثبتنامپذیرفتهشدگان 93

نحوه ورود به مرحله ثبت نام : واردکردنکدملیبهعنوانکدکاربریو رمزعبور ( دهرقمکدملیکاملواردشود)

اتمام ثبت نام :  ( دریافتکدرهگیریازصفحهپایانیومشخصشدنشمارهدانشجویی) واقدامبهچاپآندردونسخه

 

توجه 1 :پذیرفته شدگانی که در حین انجام خدمت نظام وظیفه می باشند نمیتواننددرثبتنامالکترونیکیشرکتنمایندولازماست جهتانجاممراحلترخیصازخدمتازتاریخ 17/6/1393  بهتحصیلاتتکمیلیدانشگاهمراجعهوپسازترخیصازخدمتنظاموظیفهودریافتمجوز ثبت نام موقت از دفاتر پلیس+10 نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.

توجه2: آن دسته از متقاضیانی که هم از طریق آزمون سراسری و هم بدون آزمون پذیرفته شده اند‏، نمی توانند ثبت نام الکترونیکی کنند و باید مراحل دوم تا چهارم این اطلاعیه را طی کنند.

 

تذکر 1 : عدم اقدام به ثبت نام اینترنتی به منزله انصراف تلقی می گردد.

                            تذکر 2 : دانشگاهازدریافتمدارکحضوریقبلازثبتناماولیهمعذوراست .

   مدارکی که توسط پذیرفته شده بایستی اسکن گردد.

1-   صفحه اول شناسنامه ( در صورت داشتن توضیحات، صفحه آخر نیز اسکن گردد.)

2-   کارت ملی

3-   اصل یا گواهینامه موقت دوره کارشناسی ( در صورت ناپیوسته بودن: مدرک کاردانی و دانشجویان سال آخر و شاغلین آموزش و پرورش: گواهی معدل)

4-   عکس پذیرفته شده

- عکس مورد نظر با فرمت JPEGارسال شود.

- حجم (SIZE ) فایل نباید از KB 150 بیشتر باشد .

- در صورت عدم تطابق عکس ارسالی با عکس مورد نظر اندازه آن را استاندارد نموده دوباره ارسال نمائید .

5- در خصوص شاغلین رسمی و پیمانی در ادارات ، موافقت بدون قید و شرط و ارائه حکم مأموریت تحصیلی با امضاء بالاترین مقام مسئول استان

6- در مرحله ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان مرد از لحاظ خدمت وظیفه عمومی باید دارای یکی از شرایط زیر بوده ومدرک مربوطه را اسکن نمایند:

*1- کارت پایان خدمت (فقط کارت های کامپیوتری معتبر می باشد.)

*2- کارت معافیت (فقط کارت های کامپیوتری معتبر می باشد.)

**3- ارایه مجوز ثبت نام موقت صادر شده از دفاتر پلیس+10 برای دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند.

4- ارایهگواهیازیگانخدمتیمبنیبراتمام دوره خدمت تا تاریخ 31/06/93

5- ارایهگواهیمبنیبرموافقتباادامهتحصیلاز بالاترین مقام استانی برای متعهدین خدمت سازمان ها و وزارت خانه ها و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی

6- طلبه دارای معافیت تحصیلی در حوزه علمیه مشروط به اینکه شورای مدیریت حوزه علمیه قم یا خراسان تایید نماید طلبه قادر است ضمن تحصیل در حوزه به موازات آن در دانشگاه تحصیل نماید.

7- متولدین 31/06/1343 و قبل از آن نیاز به ارایه مدرک خاصی ندارند.(اسکن تصویر کارت ملی)

*دانشجویانی که کارت پایان خدمت یا معافیت قدیمی دارند باید به دفاتر پلیس+10 مراجعه و جهت تعویض کارت خود اقدام نمایند و تاییدیه دریافت کارت ، مهر شده دفتر پلیس+10 را اسکن کنند.

**دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند جهت معرفی به دفاتر پلیس+10 و دریافت مجوز ثبت نام موقت در تاریخ های 18/6/93 و 19/6/93 با مدارک زیر به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه اتاق 85 مراجعه نمایند:

1-   اصل و کپی صفحه اول شناسنامه ( در صورت داشتن توضیح از صفحه توضیحات هم کپی گرفته شود. )

2-   اصل و کپی کارت ملی

3-   یک قطعه عکس پرسنلی

4-   اصل و کپی یکی از مدارک زیر:

-         گواهی موقت یا دانشنامه مدرک کارشناسی

-         نامه دانشگاه قبلی (مقطع کارشناسی) به نظام وظیفه و اعلام تاریخ فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی

  مرحله دوم:  مراجعه حضوری به دفتر استعدادهای درخشان و اخذ معرفی نامه

در ایــن مرحله تمامی کسانی که مبـادرت به ثبت نام اینترنتی کرده و کـد رهگیری و شمـاره دانشجویی دریافت نموده و انتخاب واحد انجام داده اند ضروری است در تاریخ اعلام شده زیر در ساعات اداری جهت وارسی مدارک ثبت نامی و تائیدیه برگ انتخاب واحد و هخذ معرفی نامه ثبت نامبه دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه واقع در سازمان مرکزی، طبقه دوم، راهروی معاونت آموزشی مراجعهنمایند.

روز و تاریخ مراجعه حضوری به آموزش دانشکده مربوطه جهت تحویل مدارک

ترتیب بر اساس حرف اول نام خانوادگی

شنبه                29/06/93

الف    تا   ش

یکشنبه             30/06/93

ص  تا     ی

 مرحله سوم:  تحویلمدارکموردنیاز

در ایــن مرحله تمامی کسانی که معرفی نامه ثبت نام اخذ کرده اند ضروری است در تاریخ اعلام شده زیر در ساعات اداری جهت تحویل مدارک ثبت نامی و تائید برگ انتخاب واحد وحضوردرکلاسدرسبهمدیریت تحصیلات تکمیلی مراجعه کنند و پس از تایید مدارک و تشکیل پرونده به آموزشدانشکدهمحلتحصیلخودمراجعهنمایند.

روز و تاریخ مراجعه حضوری به آموزش دانشکده مربوطه جهت تحویل مدارک

ترتیب بر اساس حرف اول نام خانوادگی

شنبه                29/06/93

الف    تا   ش

یکشنبه             30/06/93

ص  تا     ی

 

مرحله چهارم: انتخابواحد

کلیه کسانی که مبادرت به ثبت نام اینترنتی کرده و کد رهگیری و شماره دانشجویی دریافت نموده اند می­توانند همزمان با مراجعه حضوری دردانشکده مربوطه واحدهای نیمسال اول 93 را اخذ نمایند.

( دانشگاهازدریافتمدارککسانیکهثبتنامالکترونیکیانجامنداده اند معذوراست)

 

 

جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام لازم است قبل از ثبت نام اینترنتی ابتدا به سایت دانشگاه شهید چمران www.scu.ac.ir   مراجعهشود.

 

مدارک مورد نیازی که کلیه پذیرفته شدگان باید جهت تحویل به آموزش دانشکده به همراه داشته باشند :

 

1 ـ تصویر و اصل مدرک گواهی موقت دوره کارشناسی مورد تایید وزارت علوم و یا وزارت بهداشت یا کپی برابر با اصل دانشنامه که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد ، در صورتی که دانشنامه فاقد معدل باشد گواهی معدل دوره کارشناسی نیز ارائه گردد .

تبصره الف–پذیرفتهشدگانیکهقادربهارائهاصلمدرککارشناسینمیباشندلازماستگواهیمعدلدورهراارائهنمایند.

تبصره ب–پذیرفتهشدگانبایدعیناًهمانمعدلیراکهبههنگامثبت نام اولیه در این آزمون در تقاضا نامه ثبت نامی اینترنتی درج نموده، به موسسه آموزش عالی محل قبولی خود ارائه نماید.

2 ـ تصویر و اصل مدرک کاردانی (فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته )

1-  اصل شناسنامه و دو سری تصویر از تمام صفحات

2-  اصل و ودوسری کپی ازکارت ملی

3- 8 قطعه عکس 4×3 تهیه شده درسال جاری برای کلیه قبول شدگان و برای مشمولین نظام وظیفه 14 قطعه

4- حکم مرخصی سالانه یاحکمماموریتویاموافقتبدونقیدشرطبرایادامهتحصیلجهتکارکناندولت

 

 

5- معرفینامه از ارگان مربوطه جهت استفاده از سهمیه ها ( معرفینامه رسمی ازستادمشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (نیروی مقاومت بسیج) ویاوزارت جهادکشاورزی باامضاءومهرهریک ازروسای ارگانهای مذکور برای پذیرفته شدگان سهمیه رزمندگان).

6- معرفی از دانشگاه محل اخذ مدرک کارشناسی دال بر رتبه اول بودن (فرم شماره 13 برای افرادی که رتبه اول هستندازدانشگاه محل اخذ مدرک کارشناسی تهیه شود.)

7- ارائه اصل موافقت نامه بدون قید و شرط و ارائه حکم ماموریت تحصیلی از بالاترین مقام استانی متبوع برای متعهدین خدمت در وزارتخانه‌ها و سازمان ها و نیروهای نظامی و انتظامی به همراه یک برگ تصویر از آن

8-  ارایه یکی از مدارک زیر به عنوان مدرک نظام وظیفه :

 1- ارایهکارتپایانخدمتیامعافیت (فقطکارتهایکامپیوتریمعتبرمیباشد.) وتصویرآن

2- ارایه مجوز ثبت نام موقت صادر شده از دفاتر پلیس+10 برای دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند.

3- ارایه گواهی از یگان خدمتی مبنی بر اتمام دوره خدمت تا تاریخ 31/06/93

4-   ارایه گواهی مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل از بالاترین مقام استانی برای متعهدین خدمت سازمان ها و وزارت خانه ها و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی

5-   طلبه دارای معافیت تحصیلی در حوزه علمیه مشروط به اینکه شورای مدیریت حوزه علمیه قم یا خراسان تایید نماید طلبه قادر است ضمن تحصیل در حوزه به موازات آن در دانشگاه تحصیل نماید.

6-   متولدین 31/06/1343 و قبل از آن نیاز به ارایه مدرک خاصی ندارند.

 

7-  ارانه گواهی موافقت از یگان مربوطه جهت پرسنل شاغل رسمی درنیروهای نظامی وانتظامی جمهوری اسلامی ایران.

8-     پذیرفته شدگان روزانه لازم است فرم شماره 16 را تکمیل نمایند.(دانلود از سامانه ثبت نام)

9-     تائیدیه ثبت نام اینترنتی وکد رهگیری

10-   ارائه فیش پرداختی شهریه ثابت و متغیر پذیرفته شدگان نوبت دوم ( شبانه )

11- تکمیل فرم شماره 15 فرم تعهد از فراغت تحصیل دانشجویان ترم آخر کارشناسی(دانشجویان سال آخر که تا 31/06/1393 فارغ التحصیل می شوند.(دانلود از سامانه ثبت نام)

17- کلیه پذیرفته شدگان نوبت دوم ( شبانه ) لازم است شهریه ثابت و متغیر نیمسال اول را بهصورتعلیالحساببهمبلغ /000/000/10 ریالبهحسابشماره 2177272208008 ( سیبابانکملی ) بهنامدوره‌هایشبانهدانشگاهشهیدچمراناهواز واریز و فیش مربوطه را تحویل دهند .

18-کلیه پذیرفته شدگان (روزانه ونوبت دوم)جهت صدور کارت دانشجوئی موظفند مبلغ 000/150 ریال(پانزده هزارتومان) بصورت جداگانه به حساب   2177272204005 بانکملیشعبهشهردانشگاهیواریزنمودهوفیشمربوطهراباسایرمدارکتحویلنمایند.

 

 توجه: ثبت نام افراد پذیرفته شده تا قطعی شدن کلیه مراحل پذیرش، مشروط می باشد.

   در خاتمه اعلام می دارد که واحد اطلاعات و پاسخگویی این دانشگاه در ایام ثبت نام (23/6/1393 لغایت 24/6/1393)

آماده پاسخگویی به سئوالات شما می باشد .

1- در خصوص سامانه کامپیوتری ، اسکن مدارک و مسائل فنی مربوط به آن با شماره تلفن های

( 19-3330010- 0611 داخلی 2071 ، 2072 ، 2073 ) از ساعت 8 صبح الی 14 بعد از ظهر

2- در خصوص مدارک ثبت نامی و آئین نامه ها و مقررات آموزشی شماره تلفن (3336116- 0611 ) و
(19- 3330010  – 0611داخلی ( 2095 - 2096) ازساعت 8 صبحتا 30/14 بعدازظهر

3- در خصوص خوابگاه برادران شماره تلفن 3366184 – 0611 وخوابگاهخواهرانشمارهتلفن 3362587 – 0611
     ازساعت 8 صبحتا 30/14 بعدازظهر

 

دفتر حفظ و هدایت دانشجویان دارای استعدادهای درخشان

 

دانشگاه شهید چمران اهواز

 

درج شده توسط: مدیر سایت