اطلاعیه ثبت نام دکتری بدون آزمون - دانشگاه شهید چمران اهواز
بسمه تعالی
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد
دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن عرض تبریک و خیرمقدم به پذیرفته شدگان بدون آزمون دکتری سال 93، نام نویسی از پذیرفته شدگان را طی چهار مرحله بهشرحذیلانجاممیدهد:
مرحله اول: ثبتناماینترنتی،ثبتاطلاعاتخواستهشدهواسکنمدارک
پذیرفته شدگان عزیز طبق برنامه زیر و براساس زمانبندی اعلام شده ثبت نام اینترنتی نموده و مدارک لازم را اسکن کنند.
( لطفا از مراجعه حضوری خودداری گردد) :
روز و تاریخ ثبت نام | ترتیب براساس حرف اول نام خانوادگی
|
یکشنبه 23/6/93 | الف تا ش |
دوشنبه 24/6/93 | ص تا ی |
زمان ثبت نام : 8 صبحالی 12شب
وب سایت دانشگاه به نشانی: www.scu.ac.ir
ورود به سامانه : سامانهالکترونیکیآموزشوارزشیابیاساتید : ثبتنامپذیرفتهشدگان 93
نحوه ورود به مرحله ثبت نام : واردکردنکدملیبهعنوانکدکاربریو رمزعبور ( دهرقمکدملیکاملواردشود)
اتمام ثبت نام : ( دریافتکدرهگیریازصفحهپایانیومشخصشدنشمارهدانشجویی) واقدامبهچاپآندردونسخه
1- پذیرفته شدگانی که در حین انجام خدمت نظام وظیفه می باشند نمیتواننددرثبتنامالکترونیکیشرکتنمایندولازماست جهتانجاممراحلترخیصازخدمتازتاریخ 17/6/1393 بهتحصیلاتتکمیلیدانشگاهمراجعهوپسازترخیصازخدمتنظاموظیفهودریافتمجوز ثبت نام موقت از دفاتر پلیس+10 نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.
تذکر 1 : عدم اقدام به ثبت نام اینترنتی به منزله انصراف تلقی می گردد.
تذکر 2 : دانشگاهازدریافتمدارکحضوریقبلازثبتناماولیهمعذوراست .
مدارکی که توسط پذیرفته شده بایستی اسکن گردد.
1- صفحه اول شناسنامه ( در صورت داشتن توضیحات، صفحه آخر نیز اسکن گردد.)
2- کارت ملی
3- اصل یا گواهینامه موقت دوره کارشناسی وکارشناسی ارشد ( در صورت عدم درج معدل در مدارک گواهی معدل الزامیاست.دانشجویان سال آخر و شاغلین آموزش و پرورش: گواهی معدل ارائه نمایند)
4- عکس پذیرفته شده
- عکس مورد نظر با فرمت JPEGارسال شود.
- حجم (SIZE ) فایل نباید از KB 150 بیشتر باشد .
- در صورت عدم تطابق عکس ارسالی با عکس مورد نظر اندازه آن را استاندارد نموده دوباره ارسال نمائید .
5- در خصوص شاغلین در ادارات ، موافقت بدون قید و شرط و ارائه حکم مأموریت تحصیلی ویامرخصیسالانهباامضاءبالاترینمقاماستانی
6- در مرحله ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان مرد از لحاظ خدمت وظیفه عمومی باید دارای یکی از شرایط زیر بوده ومدرک مربوطه را اسکن نمایند:
*1- کارت پایان خدمت (فقط کارت های کامپیوتری معتبر می باشد.)
*2- کارت معافیت (فقط کارت های کامپیوتری معتبر می باشد.)
**3- ارایه مجوز ثبت نام موقت صادر شده از دفاتر پلیس+10 برای دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند.
4- ارایهگواهیازیگانخدمتیمبنیبراتمامدورهخدمتتاتاریخ 31/06/93
5- ارایهگواهیمبنیبرموافقتباادامهتحصیلاز بالاترین مقام استانی برای متعهدین خدمت سازمان ها و وزارت خانه ها و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی
6- طلبه دارای معافیت تحصیلی در حوزه علمیه مشروط به اینکه شورای مدیریت حوزه علمیه قم یا خراسان تایید نماید طلبه قادر است ضمن تحصیل در حوزه به موازات آن در دانشگاه تحصیل نماید.
7- متولدین 31/06/1343 و قبل از آن نیاز به ارایه مدرک خاصی ندارند.(اسکن تصویر کارت ملی)
*دانشجویانی که کارت پایان خدمت یا معافیت قدیمی دارند باید به دفاتر پلیس+10 مراجعه و جهت تعویض کارت خود اقدام نمایند و تاییدیه دریافت کارت مهر شده دفتر پلیس+10 را اسکن کنند.
**دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند جهت معرفی به دفاتر پلیس+10 و دریافت مجوز ثبت نام موقت در تاریخ 22/6/93 و با مدارک زیر به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه اتاق 85 مراجعه نمایند:
1- اصل و کپی صفحه اول شناسنامه ( در صورت داشتن توضیح از صفحه توضیحات هم کپی گرفته شود. )
2- اصل و کپی کارت ملی
3- یک قطعه عکس پرسنلی
4- اصل و کپی یکی از مدارک زیر:
5-گواهی موقت یا دانشنامه مدرک کارشناسی ارشد
- 6-نامه دانشگاه قبلی (مقطع کارشناسی ارشد) به نظام وظیفه و اعلام تاریخ فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد .
مرحله دوم: مراجعه حضوری به دفتر استعدادهای درخشان و اخذ معرفی نامه
در ایــن مرحله تمامی کسانی که مبـادرت به ثبت نام اینترنتی کرده و کـد رهگیری و شمـاره دانشجویی دریافت نموده و انتخاب واحد انجام داده اند ضروری است در تاریخ اعلام شده زیر در ساعات اداری جهت وارسی مدارک ثبت نامی و تائیدیه برگ انتخاب واحد و هخذ معرفی نامه ثبت نامبه دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه واقع در سازمان مرکزی، طبقه دوم، راهروی معاونت آموزشی مراجعهنمایند.
روز و تاریخ مراجعه حضوری به آموزش دانشکده مربوطه جهت تحویل مدارک | ترتیب بر اساس حرف اول نام خانوادگی |
شنبه 29/06/93 | الف تا ش |
یکشنبه 30/06/93 | ص تا ی |
مرحله سوم : تحویلمدارکموردنیاز
در ایــن مرحله تمامی کسانی که معرفی نامه ثبت نام اخذ کرده اند ضروری است در تاریخ اعلام شده زیر در ساعات اداری جهت تحویل مدارک ثبت نامی و تائید برگ انتخاب واحد وحضوردرکلاسدرسبهمدیریت تحصیلات تکمیلی مراجعه کنند و پس از تایید مدارک و تشکیل پرونده به آموزشدانشکدهمحلتحصیلخودمراجعهنمایند.
روز و تاریخ مراجعه حضوری به آموزش دانشکده مربوطه جهت تحویل مدارک | ترتیب بر اساس حرف اول نام خانوادگی |
شنبه 29/06/93 | الف تا ش |
یکشنبه 30/06/93 | ص تا ی |
مرحله چهارم: انتخابواحد
کلیه کسانی که مبادرت به ثبت نام اینترنتی کرده و کد رهگیری و شماره دانشجویی دریافت نموده اند میتوانند همزمان با مراجعه حضوری وتحویل مدارک دردانشکده مربوطه واحدهای نیمسال اول 93 را اخذ نمایند.
( دانشگاهازدریافتمدارککسانیکهثبتنامالکترونیکیانجامنداده اند معذوراست . )
توجه: ثبت نام افراد پذیرفته شده تا قطعی شدن کلیه مراحل پذیرش، مشروط می باشد.
جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام لازم است قبل از ثبت نام اینترنتی ابتدا به سایت دانشگاه شهید چمران www.scu.ac.ir مراجعهشود.
مدارک مورد نیازی که کلیه پذیرفته شدگان باید جهت تحویل به آموزش دانشکده به همراه داشته باشند :
1 ـ تصویر و اصل مدرک گواهی موقت دوره کارشناسی مورد تایید وزارت علوم و یا وزارت بهداشت یا کپی برابر با اصل دانشنامه که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد.
2 ـ تصویر و اصل مدرک کارشناسی ارشد یادکترای حرفه ای مورد تایید وزارت علوم و یا وزارت بهداشت یا کپی برابر با اصل دانشنامه که در آن معدل دوره کارشناسی ارشد قید شده باشد.
تبصره1:پذیرفته شدگانی که قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد خود نمی باشند باید کواهی تائید شده توسط دانشگاه یاموسسه محل اخذ مدرک کارشناسی ارشد با محتوی فرم الف را ارائه نمایند.
تبصره 2:پذیرفته شدگان دارای مدرک کارشناسی ارشد پیوسته ودکترای حرفه ای مورد تائید دفترگسترش وزارت علوم ویا وزارت بهداشت نیازی به ارائه مدرک کارشناسی ندارند.
2- اصل ودوسری تصویر از تمام صفحات شناسنامه وکارت ملی
3- 8 قطعه عکس 4×3 تمام رخ تهیه شده درسال جاری برای کلیه قبول شدگان و برای مشمولین نظام وظیفه 14 قطعه
4- حکم مرخصی سالانه یاحکمماموریتویاموافقتبدونقیدشرطبرایادامهتحصیلجهتکارکناندولت
5- معرفینامه از ارگان مربوطه جهت استفاده از سهمیه ها ( معرفینامه رسمی ازستادمشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (نیروی مقاومت بسیج) ویاوزارت جهادکشاورزی باامضاءومهرهریک ازروسای ارگانهای مذکور برای پذیرفته شدگان سهمیه رزمندگان).
6- ارائه اصل موافقت نامه بدون قید و شرط و حکم ماموریت تحصیلی از بالاترین مقام وزارت و یا سازمان متبوع برای متعهدین خدمت در وزارتخانهها و سازمان ها به همراه یک برگ تصویر از آن
7- ارایه یکی از مدارک زیر به عنوان مدرک نظام وظیفه :
1- ارایهکارتپایانخدمتیامعافیت (فقطکارتهایکامپیوتری معتبر می باشد.) و تصویر آن
2- ارایه مجوز ثبت نام موقت صادر شده از دفاتر پلیس+10 برای دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند.
3- ارایه گواهی از یگان خدمتی مبنی بر اتمام دوره خدمت تا تاریخ 31/06/93
4- ارایه گواهی مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل از بالاترین مقام استانی برای متعهدین خدمت سازمان ها و وزارت خانه ها و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی
5- طلبه دارای معافیت تحصیلی در حوزه علمیه مشروط به اینکه شورای مدیریت حوزه علمیه قم یا خراسان تایید نماید طلبه قادر است ضمن تحصیل در حوزه به موازات آن در دانشگاه تحصیل نماید.
6- متولدین 31/06/1343 و قبل از آن نیاز به ارایه مدرک خاصی ندارند.
7- کلیه پذیرفته شدگان (به غیر از پذیرفته شدگان کد محلهای تحصیلی غیرانتفاعی،شبانه،غیر حضوری،مجازی ویا پردیس خودگردان که ازآنان شهریه اخذ می شود) لازم است فرم شمار ((هـ )) راتکمیلنمایند(دانلودازسامانهثبتنام).
8- معرفی نامه ودستورثبت نام از دفترآموزشهای آزاد دانشگاه برای پذیرفته شدگان سهمیه مربیان وبورسیه ها
9- معرفینامه از دفتر استعدادهای درخشان ومعاونت آ موزشی وتحصیلات تکمیلی دانشگاه جهت ثبت نام واستفاده از سهمیه مذکور
10- نمره زبان انگلیسی
11- تائیدیه ثبت نام اینترنتی وکد رهگیری
- 12 - تکمیلفرم (( د))(دانلودازسامانهثبتنام) مبنیبرارائهگواهیفارغ التحصیلی تا 30/11/93 جهتافرادیکه تا 31/06/1393 فارغالتحصیلمیشوند.
-13- دانلودفرممشخصاتدانشجوئیازسامانهثبتناموتکمیل آنوارائهدرروزمراجعهحضوری.
14- کلیه پذیرفته شدگان جهت صدور کارت دانشجوئی موظفند مبلغ 000/150ریال(پانزده هزارتومان) بصورت جداگانه به حساب 2177272204005(سیبا بانک ملی شعبه شهر دانشگاهی) واریزنموده وفیش مربوطه را با سایر مدارک تحویل نمایند.
در خاتمه اعلام می دارد که واحد اطلاعات و پاسخگویی این دانشگاه در ایام ثبت نام (24/6/1393 لغایت 26/6/1393)
آماده پاسخگویی به سئوالات شما می باشد .
1- در خصوص سامانه کامپیوتری ، اسکن مدارک و مسائل فنی مربوط به آن با شماره تلفن های
( 19-3330010- 0611 داخلی 2071 ، 2072 ، 2073 ) از ساعت 8 صبح الی 14 بعد از ظهر
2- در خصوص مدارک ثبت نامی و آئین نامه ها و مقررات آموزشی شماره تلفن (3336116- 0611 ) و
(19- 3330010 – 0611داخلی ( 2101 - 2098) ازساعت 8 صبحتا /14 بعدازظهر
3- در خصوص خوابگاه برادران شماره تلفن 3366184 – 0611 وخوابگاهخواهرانشمارهتلفن 3362587 – 0611
ازساعت 8 صبح تا 14 بعد از ظهر
دفتر حفظ و هدایت دانشجویان دارای استعدادهای درخشان
دانشگاه شهید چمران اهواز