شرح وظایف اداره دفترداری

- تنظیم سرفصل ها و نگهداری حسابهای جاری، عمرانی و اختصاصی و تهیه تراز ماهیانه

- ثبت اسناد سپرده و تضمینات اخذ شده بابت قراردادها و نگهداری حساب کنترل قراردادها

- ثبت کامپیوتری اسناد و کنترل و مطابقت آنها با پیش نویس مربوطه

- بستن حسابهای مالی در پایان سال و صدور سند اختتامیه و انتقال مانده حسابها به سال بعد

- تهیه گزارش تفریغ بودجه، تراز مالی سالیانه و صورتهای مالی جهت ارائه به حسابرسان هیات امنا، اداره دارایی (خزانه استان) و دیوان محاسبات

- رسیدگی به حسابهای بانکی از طریق کنترل صورت مغایرتهای بانکی

- نگهداری حسابهای خاص و خارج از شمول قانون محاسبات عمومی

- تهیه لیست سیاهه حقوقی و ریز کسورات و پیگیری سوابق بازنشستگی افراد جهت ارائه به سازمان بازنشستگی و تامین اجتماعی

- بایگانی اسناد و نظارت بر کامل بودن اسناد از نظر مدارک، ضمائم و دارا بودن مهر و امضاء