شرح وظایف عاملین مالی

- شرکت در جلسه تفاهم بودجه در ابتدای سال مالی و ارائه آمار و اطلاعات سال گذشته که مبنای تفاهم بودجه سال جدید خواهد بود.

- پیگیری اعتبار تخصیص یافته به واحد براساس تفاهم بودجه و دریافت و ثبت آن تحت عنوان تنخواه گردان.

- کدینگ سیستم حسابداری واحد براساس فهرست هزینه های موجود در هر واحد.

- تهیه و تنظیم انواع اسناد هزینه واحد.

- رسیدگی اولیه به اسناد تنظیم شده جهت تطابق با قوانین و مقررات.

- ثبت اسناد در سیستم و صدور چک از تنخواه گردان دریافتی.

- ارسال اسناد و مدارک هزینه شده در واحد تحت عنوان اسناد تسویه تنخواه گردان به امور مالی.