آشنایی با مدیریت امور مالی

وظایف مدیریت امور مالی:

- انجام کلیه امور مالی دانشگاه طبق مقررات و آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه

- دریافت و وصول درآمدهای عمومی و اختصاصی دانشگاه

- تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم درخصوص مواردی از قبیل دریافتها، پرداختها و اعتبارات و تعهدات، نگهداری دفاتر اعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت ارائه به مقامات ذیصلاح.

- نظارت و کنترل سیستمهای مالی موجود در دانشگاه

- همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی دانشگاه با مدیریت برنامه، بودجه و تحول سازمانی

- پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و انجام کلیه امور مربوط به مطالبات مالی دانشگاه

- نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعد آن

- اعمال نظارت در حفظ، نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربوط به آیین نامه های اموال دولتی و نحوه استفاده از آنها

- تهیه و تدوین آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های لازم مالی

- تهیه و تنظیم گزارش های عملکرد مالی و ارائه گزارش های لازم به مراجع ذیربط

- نظارت و ایجاد هماهنگی بین ادارات و بخش های تابعه

- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در حدود مقررات موجود