درخواست تجدید نظر دوم
چنانچه افرادی که در مرحله تجدید نظر اول در هسته گزینش ؛ واجد شرایط استخدام تشخیص داده نشوند و قصد اعتراض داشته باشند تا 2 ماه از تاریخ ابلاغ رأی به آن ها، می توانند اعتراض خود را به هیأت مرکزی گزینش که مرجع رسیدگی به درخواست تجدید نظر دوم است ، اعلام کنند.
تذکر:
هر یک از مراجع تجدیدنظر اول و دوم و همچنین دیوان عدالت اداری فقط یکبار می تواند نسبت به یک شکایت رسیدگی و اقدام به صدور رأی نمایند.(ماده 34 آئین نامه اجرایی قانون گزینش کشور)
موارد زیر مبنای شروع رسیدگی قرار خواهد گرفت:
- اعتراض کتبی شخص ذینفع (یا در صورت وجود نماینده قانونی وی) در مهلت مقرر قانونی در مراحل تجدید نظراول
- تشخیص و دستور هیأت عالی یا هیأت مرکزی
مراحل اقدام متقاضی:
الف- تکمیل فرم درخواست رسیدگی مرحله دوم ( دانلود فرم در سایت موجود است)
ب- ارائه درخواست ( به همراه مستندات) به صورت حضوری و توسط متقاضی به دبیرخانه هیأت مرکزی
ج- ارسال درخواست ( به همراه مستندات) از طریق پست به آدرس دبیرخانه هیأت مرکزی
د- تکمیل و ارائه فرم ( به همراه مستندات) به صورت حضوری به هسته گزینش که در آن صورت هسته گزینش پرونده متقاضی را نیز ضمیمه و به دبیرخانه هیأت مرکزی ارسال خواهد کرد.
اهم نکات ضروری در تکمیل فرم درخواست تجدید نظردوم:
1- نوشتن کامل مشخصات فردی نظیر: نام و نام خانوادگی، نام پدر و شماره شناسنامه و کد ملی و امضاء و درج تاریخ به صورت حروف
2- نشانی کامل و دقیق محل کار ، سکونت و شماره تلفن تماس
3- نوشتن وضعیت استخدام خود
4- ضمیمه کردن آراء صادره قبلی( اعم ازبدوی-اولیه- و تجدید نظر)
5- نوشتن شرح درخواست و الصاق دلایل و مستندات به صورت کامل
در صورتیکه شکایت بعد از مهلت قانونی یا از سوی فردی غیر از داوطلب (به استثنای نماینده قانونی) امضاء شده باشد، هسته فارغ از رسیدگی بوده و مورد به نحو مقتضی و در اسرع وقت به شاکی اعلام خواهد شد.
جهت دریافت فرم خام درخواست تجدید نظردوم به قسمت فرم ها مراجعه فرمایید.