مدیریت

شرح وظایف مدیریت امور فنی و نظارت بر طرحهای عمرانی

  1. نظارت در اجرای طرحهای ساختمانها و تاسیساتی واحدهای مختلف دانشگاه.

  2. هماهنگی در اجرای طرحها و پروژه های دانشگاه.

  3. پیش بینی و برآورد مصالح ساختمانی و تجهیزات پروژه ها طبق فهرست مقادیر پروژه.

  4. نظارت بر فعالیتهای تعمیرات اساسی ساختمانی و تاسیساتی واحدهای تابعه.

  5. برنامه ریزی برای تامین فضاهای کالبدی دانشگاه با برنامه توسعه آموزش عالی.

  6. بررسی صورت وضعیتها و موارد مالی طرحهای عمرانی.

  7. اجرای طرحهای امانی و مورد نیاز دانشگاه.

  8. جمع آوری و تکمیل اطلاعات مورد نیاز طرحهای عمرانی.

  9. برنامه ریزی و تامین لوازم و مصالح مورد نیاز طرحهای عمرانی.

  10. پیشنهاد بودجه عمرانی دانشگاه.

  11. تهیه نقشه های طرحهای عمرانی

  12. نگهداری و ثبت و ضبط نقشه ها و صورت مشخصات مدارک فنی.

  13. مراقبت و نگهداری کلیه ساختمانهای دانشگاه.