اداره دفترداری

    شرح وظایف

    - تنظیم سرفصل ها و نگهداری حسابهای جاری، عمرانی و اختصاصی و تهیه تراز ماهیانه

    - ثبت اسناد سپرده و تضمینات اخذ شده بابت قراردادها و نگهداری حساب کنترل قراردادها

    - ثبت کامپیوتری اسناد و کنترل و مطابقت آنها با پیش نویس مربوطه

    - بستن حسابهای مالی در پایان سال و صدور سند اختتامیه و انتقال مانده حسابها به سال بعد

    - تهیه گزارش تفریغ بودجه، تراز مالی سالیانه و صورتهای مالی جهت ارائه به حسابرسان هیات امنا، اداره دارایی (خزانه استان) و دیوان محاسبات

    - رسیدگی به حسابهای بانکی از طریق کنترل صورت مغایرتهای بانکی

    - نگهداری حسابهای خاص و خارج از شمول قانون محاسبات عمومی

    - تهیه لیست سیاهه حقوقی و ریز کسورات و پیگیری سوابق بازنشستگی افراد جهت ارائه به سازمان بازنشستگی و تامین اجتماعی

    - بایگانی اسناد و نظارت بر کامل بودن اسناد از نظر مدارک، ضمائم و دارا بودن مهر و امضاء