اداره دریافت و پرداخت

    شرح وظایف

    - کنترل و تقسیم نامه های ارجاع شده به اداره دریافت و پرداخت

    - کنترل و امضاء اسناد صادره در اداره دریافت و پرداخت

    - انتقال فیش ها و احکام حقوق در پایان هر ماه به وب سایت

    - بستن مراکز هزینه حقوق و دستمزد در پایان هر ماه

    - کنترل و پاراف گواهی های کسر از حقوق کارکنان جهت ارائه به بانک ها

    - کنترل درآمدهای وصولی و درخواست وجه های صادره

    - کنترل چک های صادره  ارسال چک های کسورات به سازمان های مربوطه

    - کنترل مغایرت های بانکی در پایان هر ماه

    - تهیه و تنظیم اسناد اضافه کار، بازخرید مرخصی، معوقات پرسنلی، پاداش پایان خدمت و پرداخت های موردی