مدیریت

    شرح وظایف مدیریت امور مالی

     

    • انجام کلیه امور مالی دانشگاه طبق مقررات.
    • دریافت و وصول درآمدهای عمومی و اختصاصی دانشگاه.
    • تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم در موارد مختلف دریافتها، پرداختها و اعتبارات و تعهدات، نگهداری دفاتراعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات ذیربط.
    • رسیدگی به اسناد و سیستمهای حقوق و مزایای کارکنان از نظر انطباق با مقررات.
    • وصول و ایصال مطالبات دانشگاه از اشخاص و موسسات بر اساس مقررات و اسناد قراردادهای موجود.
    • نظارت و کنترل سیستمهای مالی.
    • همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی دانشگاه.
    • نگهداری و تنظیم اسناد مالی.
    • رسیدگی به اسناد مالی دانشگاه از حیث تطابق مقررات و آئین نامه های مالی.
    • نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعد از آن.
    • اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربوط به آئین نامه های اموال دولتی و نحوه استفاده از آنها.
    • تهیه و تنظیم گزارشهای عملکرد مالی جهت ارائه به معاونت اداری و مالی.
    • تنظیم برنامه کار واحدهای تابعه و کنترل و نظارت کار آنها.
    • انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق.