اداره رسیدگی

    شرح وظایف

    - رسیدگی به اسناد و لیست های حقوق و مزایا، اضافه کار، حق التدریس و کلیه پرداخت های پرسنلی کارکنان از نظر رعایت قوانین و مقررات و وجود مدارک لازم و صحت محاسبه

    - بررسی احکام حقوقی صادره توسط امور اداری و انطباق آن با قوانین و مقررات استخدامی

    - رسیدگی به صورت وضعیت های پیمانکاران و صورت حسابهای مهندسین مشاور

    - رسیدگی به اسناد خرید و سایر هزینه های اداری، آموزشی، تجهیزاتی و ... با رعایت کامل قوانین و مقررات مالی

    - همکاری با حسابرسان منتخب در موقع لزوم و پاسخگویی به دیوان محاسبات و رفع واخواهی های دیوان محاسبات

    - همکاری با سایر واحدهای امور مالی در رفع ایراد و نواقص اسناد و ارائه راهکارهای مناسب جهت حل مشکلات عاملین مالی