مدیریت

    آشنایی با مدیریت امور مالی

    وظایف مدیریت امور مالی:

    - انجام کلیه امور مالی دانشگاه طبق مقررات و آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه

    - دریافت و وصول درآمدهای عمومی و اختصاصی دانشگاه

    - تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم درخصوص مواردی از قبیل دریافتها، پرداختها و اعتبارات و تعهدات، نگهداری دفاتر اعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت ارائه به مقامات ذیصلاح.

    - نظارت و کنترل سیستمهای مالی موجود در دانشگاه

    - همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی دانشگاه با مدیریت برنامه، بودجه و تحول سازمانی

    - پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و انجام کلیه امور مربوط به مطالبات مالی دانشگاه

    - نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعد آن

    - اعمال نظارت در حفظ، نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربوط به آیین نامه های اموال دولتی و نحوه استفاده از آنها

    - تهیه و تدوین آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های لازم مالی

    - تهیه و تنظیم گزارش های عملکرد مالی و ارائه گزارش های لازم به مراجع ذیربط

    - نظارت و ایجاد هماهنگی بین ادارات و بخش های تابعه

    - انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در حدود مقررات موجود