مدیر بودجه، تشکیلات و تحول اداری دانشگاه منصوب شد - دانشگاه شهید چمران اهواز

در ابلاغی از سوی دکتر علیمحمد آخوندعلی سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز دکتر انواری عضو هیئتعلمی دانشکدهی اقتصاد و علوم اجتماعی به مدت دو سال به سمت مدیر بودجه، تشکیلات و تحول اداری دانشگاه منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، در این ابلاغ آمده است:
به استناد مادهی پنج آییننامهی جامع مدیریت دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری (مصوب جلسهی ۶۸۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی)، نظر به تعهّد و با اعتماد به سابقهی روشن جنابعالی، به موجب این ابلاغ، با حفظ سمت آموزشی به مدت دو سال به سمت «مدیر بودجه، تشکیلات و تحول اداری» منصوب میشوید. انتظار دارد با برنامهریزی دقیق و هدفمند و استفاده از تجربیات موجود، اجرای برنامههای زیر مورد توجه جنابعالی قرار گیرد:
- تهیه و تنظیم بودجه دانشگاه با همکاری و هماهنگی رؤسا و مدیران واحدهای وابسته بهمنظور بودجهریزی عملیاتی
- تدوین تدبیرهای لازم برای دفاع از بودجهی پیشنهادی دانشگاه در مراجع رسیدگیکننده
- ارزیابی اثربخش بر فرایند بودجه و نحوهی مصرف اعتبارات و سنجش میزان پیشرفت عملیات هریک از بخشهای دانشگاه
- نگهداری نظاممند حساب و دفاتر اعتبارات بودجهای برحسب فعالیت و برنامهی اجرایی
- بررسی وظایف سازمانی واحدهای وابسته بهمنظور جلوگیری از تکرار و تداخل وظایف
- تهیه و تدوین نمودار تشکیلاتی و جایگاههای سازمانی متناسب با وظایف و مسئولیتها
- بررسی و تشخیص رشتههای شغلی جایگاههای سازمانی و تهیهی شرح شغل با درنظرگرفتن طرح طبقهبندی مشاغل
- بررسی درخواست واحدها برای تغییر و اصلاح ساختار تشکیلاتی و جایگاههای سازمانی و ارائهی پیشنهادهای لازم
- برآورد نیاز آموزشی و کارآموزی ضمنخدمت کارکنان در چهارچوب توانمندسازی نیروی انسانی
- تدوین برنامههای مرتبط با تحول اداری دانشگاه و ارائهی برنامهی ارتقای بهرهوری واحدهای مختلف
امید است با توکل بر خداوند متعال، بهرهگیری از علمی و راهبردهای دولت مردمی، در بسترسازی برای ارتقای جایگاه دانشگاه و انجام وظایف محولشده موفق و سربلند باشید.
همچنین دکتر آخوندعلی سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز در نامهای از تلاشهای غلامعباس طلوعیان مدیر پیشین بودجه، تشکیلات و تحول اداری دانشگاه تقدیر کرد و و از وی خواست در راستای اهداف مرتبط با مدیریت دانش در دانشگاه و به منظور ثبت، تجارب خود از جمله دستاوردها و ناکامیها، فرصتها و چالشها و پیشنهادهای اجرایی را برای مدیران بعدی مکتوب نموده و برای بهرهبرداری آیندگان، به بانک مدیریت دانش نزد دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه هدیه نماید.