15 09 2012 00:00
کد خبر : 1661572
تعداد بازدید : 173

اطلاعیه شماره 2 ثبت نام پذیرفته شدگان جدید الورود کارشناسی 1391

اطلاعیه شماره  2

 

بسمه تعالی

 ثبت نام  پذیرفته شدگان جدید الورود کارشناسی 1391

 

دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن عرض تبریک و خیرمقدم به پذیرفته شدگان جدیدالورود سال 91،نام نویسی از این عزیزان را طی دو مرحله  به شرح ذیل انجام می دهد:

 

 

مرحله اول:  ثبت نام اینترنتی ، ثبت اطلاعات خواسته شده و اسکن مدارک

 

پذیرفته شدگان عزیز طبق برنامه زیر و براساس زمانبندی اعلام شده ثبت نام اینترنتی نموده و مدارک لازم را اسکن کنند( از مراجعه حضوری خودداری گردد) :

 

 

 

روز و تاریخ ثبت نام

 ترتیب براساس حرف اول نام خانوادگی

 

26/6/91         یکشنبه               

الف ب پ ت ث –ج- چ

27/6/91           دوشنبه            

 ح- خ د ذ – ر- ز - ژ

28/6/91          سه شنبه           

س ش ص ض – ط – ظ – ع- غ

29/6/91           چهار شنبه         

ف ق ک گ- ل –م- ن- و -ه- ی

30/6/91          پنجشنبه     

ثبت نام با تاخیر( کلیه پذیرفته شدگان )

 

 

 

 

 

زمان ثبت نام :    8 صبح الی   12 شب

وب سایت دانشگاه به نشانی:     www.scu.ac.ir

ورود به سامانه : سامانه الکترونیکی آموزش و ارزشیابی اساتید :ثبت نام پذیرفته شدگان 91

نحوه ورود به مرحله ثبت نام :  وارد کردن  کدملی به عنوان کد کاربری( ده رقم کد ملی کامل وارد شود)  و شماره داوطلبی به عنوان رمز عبور

اتمام ثبت نام :  (دریافت کد رهگیری از صفحه پایانی و اقدام به چاپ آن در دو نسخه)

 

تذکر : عدم اقدام به ثبت نام اینترنتی به منزله انصراف تلقی می گردد.

 

 

 

مدارکی که باید توسط پذیرفته شدگان اسکن شود :

1-     صفحه اول شناسنامه

2-      کارت ملی

3-     اصل یا گواهینامه  موقت  مدرک پیش دانشگاهی و یا  اصل  و یا گواهینامه موقت  مدرک کاردانی 

4-     اصل مدرک یا گواهینامه موقت دیپلم متوسطه

5-     عکس پذیرفته شده

- عکس مورد نظر با فرمت   JPEG    ارسال شود .

-  حجم ( SIZE  ) فایل نباید از     KB  150 بیشتر باشد .

-  درصورت عدم تطابق عکس ارسالی با عکس موردنظر  اندازه آن را استاندارد نموده دوباره ارسال نمائید .

6- کارت پایان خدمت ، معافیت دائم ، معافیت موقت، نامه اداره نظام وظیفه و ....  ( باید پشت و روی آنها به صورت یک فایل یک جا ارسال شود .)

 

 

مرحله دوم:    تحویل مدارک مورد نیاز 

 

در این مرحله دانشگاه از کلیه کسانی که مبادرت به ثبت نام اینترنتی کرده و کد رهگیری و شماره دانشجویی دریافت نموده اند دعوت می نماید که براساس برنامه زمان بندی زیر جهت تحویل مدارک ثبت نامی و تایید برگ انتخاب واحد  و حضور در کلاس درس، به آموزش دانشکده محل تحصیل خود(بر اساس رشته تحصیلی) مراجعه نمایند.

( دانشگاه از دریافت مدارک کسانی که ثبت نام الکترونیکی انجام نداده اند و یا شخصا مراجعه ننمایند ، معذور است .    )

 

 

روز و تاریخ مراجعه حضوری به آموزش دانشکده مربوطه

ترتیب بر اساس حرف اول نام خانوادگی

 

  شنبه                1/7/91

الف   تا    ژ

  یکشنبه             2/7/91

س   تا     ی 

 

 

مدارک مورد نیازی که کلیه پذیرفته شدگان  باید جهت تحویل به آموزش دانشکده  به همراه داشته باشند :

 

هریک از پذیرفته شدگان می بایست برحسب مورد یکی از موارد ذیل را در زمان مذکور به اداره آموزش دانشکده تحویل نماید :

1-  اصل گواهینامه پایان دوره پیش دانشگاهی یا گواهی موقت با ذکر تاریخ سال و ماه اخذ مدرک  ( حداکثر تا 31/6/91 ) به همراه یکبرگ تصویر از آن با مهر و امضاء مدیر مرکز پیشدانشگاهی.

2-  اصل گواهی دیپلم متوسطه یا گواهی موقت آن به همراه یکبرگ تصویر از آن .

تبصره :   دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم نظام قدیم لازم است اصل گواهی دیپلم متوسطه به همراه یکبرگ تصویر از آن را ارائه نمایند .

3- ریزنمرات دوره پیش دانشگاهی و دیپلم متوسطه  به همراه یکبرگ تصویر از آن .

4-    اصل و یا گواهی مدرک دوره کاردانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و یا مدرک پایان دوره کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی حرفه ای وابسته به وزارت آموزش و پرورش با قید تاریخ اخذ مدرک کاردانی حداکثر تا 31/6/91 به همراه تصویر آن.

تبصره : مدرک کاردانی دانش آموختگان دوره های کاردانی پیوسته  به جای مدرک پیش دانشگاهی ملاک عمل واقع می شود .  بدیهی است واحدهای درسی گذرانده شده این دسته از پذیرفته شدگان قابل معادل سازی نمی باشد .

5- ارائه گواهینامه انجام خدمات قانونی مقرر ( طرح لایحه نیروی انسانی ) برای پذیرفته شدگان دارای مدرک کاردانی گروه آموزشی پزشکی که پایان طرح نیروی انسانی آنان برای پذیرفته شدگان نیمسال اول حداکثر 31/6/91 و برای پذیرفته شدگان نیمسال دوم 30/11/91 می باشد . 

6 اصل شناسنامه و یک برگ فتوکپی از تمام صفحات آن

7 اصل کارت ملی و دو برگ فتوکپی از آن (پشت و رو)

8 شش قطعه عکس تمام رخ 4 × 3 تهیه شده در سال جاری با ظهرنویسی مشخصات سجلی و شماره دانشجویی  ( دو قطعه از آن همراه سایر مدارک) تحویل داده و چهار قطعه بقیه جهت ارائه به قسمتهای دیگر دانشگاه نزد خود نگه دارید )

9 مدرکی که وضعیت نظام وظیفه آنها را با توجه به یکی از بندهای مندرج در دفترچه شماره یک آزمون سراسری مشخص نماید .

الف اصل کارت پایان خدمت بهمراه یک برگ تصویر از پشت و روی آن

 ب اصل کارت معافیت کفالت یا پزشکی دائم و یا کارت معافیت زمان صلح با فرم کامپیوتری بهمراه یک برگ تصویر از آن .

ج اصل کارت معافیت موقت در مدت اعتبار آن بهمراه یک برگ تصویر آز آن

د ارائه اصل موافقت نامه از یگان مربوطه برای پرسنل نیروی نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران .

ه ارائه اصل موافقت نامه از شورای مدیریت حوزه علمیه قم برای طلبه ها بهمراه یک تصویر از آن

و- ارائه اصل برگ اعزام به خدمت مهلت دار ( بدون مهر غیبت) همراه یک برگ تصویر از آن  

ز ارائه اصل موافقت نامه از بالاترین مقام وزارت و یا سازمان متبوع برای متعهدین خدمت در وزارتخانه ها و سازمان ها بهمراه یک برگ تصویر از آن

ح ارائه اصل گواهی از یگان مربوطه مبنی بر به پایان رسیدن دوران خدمت وظیفه فارغ التحصیلان دوره کاردانی تا 31/6/91 برای پذیرفته شدگان نیمسال اول و تا 30/11/91 برای پذیرفته شدگان نیمسال دوم بهمراه یک برگ تصویر از آن

ط  - ارائه اصل گواهی ترخیص از سربازی به شرط نداشتن غیبت ، بهمراه یکبرگ تصویر از آن .

تبصره 1:‌ متولدین سال 1372 و بعد از آن نیاز به ارائه برگ اعزام به خدمت ندارند .

 

تبصره2 : پذیرفته شدگانی که مشغول خدمت سربازی می باشند نمی توانند در ثبت نام اینترنتی شرکت نمایند ،‌این عزیزان لازم است جهت انجام مراحل ترخیص در تاریخ  27 و 28 شهریور به اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه مراجعه و پس از ترخیص از خدمت نظام وظیفه و دریافت مجوز  از معاونت وظیفه عمومی شهرستان مربوطه نسبت به ثبت نام  در دانشگاه اقدام نمایند.

 

10 اصل حکم مرخصی سالانه با موافقت نامه کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت .

 

11 ارائه رسید پستی مربوط به تاییدیه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم متوسطه : پذیرفته شدگان لازم است با در دست داشتن کپی مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم متوسطه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی و یا اداره پست  واقع در شهرستان محل سکونت خود مراجعه و جهت تکمیل فرم مذبور و ارسال آن به اداره آموزش و پرورش محل اخذ مدرک اقدام نمایند .

تبصره: در صورت عدم وصول تاییدیه در موعد مقرر ادامه تحصیل آنان در نیمسال دوم 92-91 امکان پذیر نخواهد بود.

12 ارائه فرم شماره 1 ( تکمیل شده توسط کلیه پذیرفته شدگان اعم از روزانه و شبانه )

13 ارائه فرم شماره 2 ( تکمیل شده توسط پذیرفته شدگانی که دارای تناقض در نمرات دروس سوابق تحصیلی  باشند )

14 ارائه فرم شماره 3 (مخصوص پذیرفته شدگان استفاده از بورسیه آموزگاران ( تایید شده توسط اداره آموزش و پرورش محل خدمت )

 

15 ارائه فرم شماره 4 ( تکمیل شده توسط پذیرفته شدگان دوره روزانه که از سهمیه منطقه 1 ، شاهد ، رزمندگان ،‌ آزادگان ، جانبازان و خانواده شهدا استفاده کرده اند )

16 - ارائه فرم شماره  5 ( تکمیل شده توسط پذیرفته شدگان دوره روزانه که از سهمیه 2 و 3 استفاده کرده اند )

تبصره :  ( لازم نیست دانشجویان دوره شبانه فرم شماره 4 و 5 را تکمیل نمایند )

17 ارائه فرم شماره 25( مخصوص دارندگان مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ))

18 ارائه فرم شماره 24( مخصوص پذیرفته شدگان استفاده از سهمیه مناطق محروم)

19 ارائه فرم شماره 29 ( مخصوص پذیرفته شدگان اتباع افغانی و عراقی )

20 ارائه فرم شماره 27 (مخصوص پذیرفته شدگان شاغل در آموزش و پرورش ( تایید شده توسط اداره آموزش و پرورش  ) و کارمندان دولت

 

21 ارائه فیش پرداختی شهریه پذیرفته شدگان نوبت دوم ( شبانه )

الف- پذیرفته شدگان نوبت دوم ( شبانه ) ملزمند بصورت علی الحساب مبلغ 2500000(دو میلیون و پانصد هزار ریال ) به شماره حساب 2177272208008 ( سیبا بانک ملی ) به نام دوره های شبانه دانشگاه شهید چمران واریز و فیش مربوطه را تحویل دهند.

 

22- کلیه پذیرفته شدگان جهت صدور کارت دانشجویی موظفند مبلغ 20000 ریال(دوهزارتومان)جداگانه به حساب فوق واریز و فیش مربوطه را  با سایر مدارک تحویل دهند.

 

23- تصویر کارنامه آزمون داوطلب مربوط به آزمون سراسری 1391

 

24- دریافت برگ درخواست معافیت تحصیلی برای دانشجویان مشمول پسر

دانشجویان مشمول پسر موظفند از آموزش دانشکده محل تحصیل، برگ درخواست معافیت تحصیلی را دریافت و پس از تکمیل نمودن فرم مربوطه و الصاق عکس و ضمیمه نمودن کپی شناسنامه،کپی کارت ملی و کپی پیش دانشگاهی یا کاردانی( توسط آموزش برابر اصل گردد) آن را به آموزش دانشکده تحویل و طبق زمانبندی اعلام شده به آموزش کل مراجعه نمایند.

توجه:  عدم مراجعه به منزله انصراف از تحصیل می باشد.

 

(توضیح : فرمهای ردیف 12 تا 20 از طزیق سامانه الکترونیکی ثبت نام قابل دریافت است)

 

 

 تذکرات مهم :

1-      عدم مراجعه در تاریخهای مذکور به منزله انصراف تلقی می گردد .

2-      درصورت وجود نقص در مدارک خواسته شده ، تشکیل پرونده صورت نخواهد گرفت.

3-   با توجه به اینکه پس از ثبت نام دانشجو ممکن است در دوران تحصیل به تصویر مدارک خود نیاز داشته باشد توصیه می شود حداقل یک نسخه کپی از کلیه مدارک تحویلی به آموزش دانشکده را نزد خود نگهدارند .

4-   ثبت نام از پذیرفته شدگان فقط بر اساس برنامه اعلام شده و با حضور خود فرد و با ارائه اصل شناسنامه و اصل کارت ملی و تایید واحد مربوطه انجام می گردد. در صورتیکه ثبت نام اینترنتی انجام نشده باشد، تحویل مدارک و تشکیل پرونده امکان پذیر نمی باشد.

5-   ثبت نام نهایی پذیرفته شده پس از دریافت مدارک و بررسی و تایید از سوی آموزش کل دانشگاه انجام خواهد شد.بدیهی است در هر زمان که اداره کل امور آموزشی دانشکاه، طبق مفاد دفترچه شماره 1 آزمون سراسری 1391 و دستور العمل سازمان سنجش آموزش کشور ، ثبت نام دانشجو را "غیر مجاز" تشخیص دهد فورا از ادامه تحصیل فرد در هر مرحله ای از تحصیل جلوگیری بعمل خواهد آمد.

6-   دانشگاه شهید چمران طبق مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از پذیرش هر گونه درخواست مهمانی و انتقالی در بدو ورود معذور است.

7-   ادامه تحصیل به طور همزمان وبه هر شکل در تمام دانشگاهها مجاز نمی باشد. در صورت تایید چنین موردی، از ادامه تحصیل  دانشجو در هر مرحله ای جلوگیری بعمل می آید.

8-   داشجویان فعلی نوبت دوم(شبانه)، در صورت قبولی در آزمون سراسری می بایست قبل از ثبت نام  جدید، در رشته قبلی خود انصراف قطعی دهند و گواهی مربوطه را به موسسه ذیربط ارائه نمایند.بدیهی است در صورت انصراف، حق بازگشت به رشته قبلی خود را نخواهند داشت.

 

 

 

 

  

 

در خاتمه اعلام میدارد که واحد اطلاعات و پاسخگویی این دانشگاه در ایام ثبت نام اینترنتی در خصوص موارد ذیل آماده پاسخگویی می باشد:

 

 

 

1- سامانه کامپیوتری ، اسکن مدارک و مسائل فنی مربوط به آن شماره تلفن های 19 3330010 0611  داخلی ( 2071 ، 2072 ، 2073 ) از ساعت 8 صبح الی 14

 

2- مدارک ثبت نامی و آئین نامه ها و مقررات آموزشی  شماره تلفن  3333574 بطور مستقیم از ساعت 30/14 الی 30/16

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                       دانشگاه شهید چمران اهواز

 

                                                                           اداره کل امور آموزشی

 

 

درج شده توسط: مدیر سایت