close

سامانه ها

بستن close

اداره دریافت و پرداخت

    واحدهای تابعه

    شرح وظایف

    - صدور چک از حسابهای اعتبارت هزینه ای، تملک دارایی های سرمایه ای و اختصاصی پس از دریافت اسناد رسیدگی و ثبت شده در سیستم دفترداری دانشگاه

    - کنترل مانده حسابهای مذکور

    - ارسال چک های صادره جهت امضاءهای مجاز

    - تحویل چک ها به اشخاص و دریافت رسید تحویل چک

    - ارسال یک نسخه از سند حسابداری به دفترداری جهت ثبت و نگهداری

    - تحویل کلیه اسناد پس از تکمیل رسیدهای بانکی به اداره دفترداری جهت بایگانی

    کارشناسان

    نام و نام خانوادگی: رضا وشکی

    مدرک تحصیلی: کارشناسی حسابداری

    تلفن داخلی: 1682

     

    شرح وظایف حقوق و دستمزد

    - دریافت دستور و برنامه کار از رییس واحد

    - تهیه و تنظیم لیست حقوقی و پرداخت آن

    - تهیه لیست اضافه کار و پرداخت آن

    - پرداخت بازخرید مرخصی و پاداش پایان خدمت

    - تنظیم و ارسال لیست های بیمه تامین اجتماعی، خدمات درمانی، عمر و تکمیلی و ارسال به سازمان های مربوطه

    - تنظیم و ارسال کسورات بازنشستگی، اظهارنامه بازنشستگی و بیمه خدمات درمانی و مراجعه به سازمانهای مربوطه

    - محاسبه احکام جدید صادره توسط کارگزینی و کنترل لازم

    - تنظیم اسناد حقوقی و رفع واخواهی اسناد حقوقی و پیگیری تخصیص

    کارشناسان

    نام و نام خانوادگی:  زهرا قائدی بارده
    مدرک تحصیلی:  کارشناسی حسابداری

    نام و نام خانوادگی:  زهره محمدعلی زاده
    مدرک تحصیلی:  کارشناسی حسابداری

    نام و نام خانوادگی:  هدیه آلبوزهر
    مدرک تحصیلی:  کارشناسی  حسابداری


    نام و نام خانوادگی:  مجتبی بهروزنژاد
    مدرک تحصیلی:  کارشناسی ارشد مدیریت

     

    تلفن داخلی:  2275 و 2276

    شرح وظایف واحد درآمد

    - کنترل و نظارت بر میزان درآمدهای نقدی و وصول کلیه مطالبات دانشکده ها و واحدهای تابعه از طرق ثبت و طبقه بندی فیش های واریز به حسابهای غیرقابل برداشت خزانه

    - تهیه گزارشات دوره ای و ماهانه درخصوص نوع، وضعیت و میزان مطالبات وصول شده

    - پیگیری و نظارت بر حسن اجرای قراردادهای درآمدزا منعقده بین دانشگاه و سایر اشخاص

    - بررسی عملکرد و روند وصولی ها و مقایسه آنها با پیش بینی درآمدها و تهیه گزارشات تحلیلی لازم

    - کنترل کلیه حسابهای خزانه داری کل به منظور برگشت مبالغ واریزی در حد بودجه مصوب

    - تهیه و تنظیم فرم درخواست وجه درآمدهای اختصاصی دانشگاه در روزهای 16 و 27 هر ماه و پس از کنترل حسابهای غیرقابل برداشت و اطمینان از برداشت های خزانه داری کل از حسابهای مذکور

    کارشناس واحد درآمد

    کارشناس واحد درآمد:

    نام و نام خانوادگی:  امیر تحریری
    مدرک تحصیلی:  کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات

    تلفن داخلی: ۲۲۷۴

     

     

    شرح وظایف واحد بازنشستگان

    - اجرای احکام بازنشستگان

    - ارسال لیست به رسیدگی و رفع مغایرت ها

    - صدور چک و ارسال سند به بانک جهت واریز

    - تهیه و تنظیم لیست کسورات بازنشستگی

    - تهیه و تنظیم فیش حقوقی بازنشستگان و موظفین

    - فرم ضمانت وام، فرم دریافت وام

    کارشناس واحد بازنشستگان

    نام و نام خانوادگی: فرانک چراغی
    مدرک تحصیلی: کارشناسی حسابداری

    تلفن داخلی: 2291

    کارشناسان

    کارشناس واحد سپرده:

    نام و نام خانوادگی: شکوفه بوذری

    مدرک تحصیلی: کارشناسی حسابداری

    تلفن داخلی: ۲۲۷۴