سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات

    راهنمای ثبت شکایت

    *راهنمای ثبت شکایت

    درزمان طرح اعلام و یا شکایت، لطفاٌ به نکات زیر توجه فرمایید:

     1-  شکایات و اعلامات باید مدلل و مستند باشد. بدیهی است مسئولیت قانونی مطالب اظهارشده بر عهده شاکی خواهد بود.

    2- لازم است هنگام ورود اطلاعات خود، حتماٌ شماره تلفن همراه را وارد نمایید تا امکان ارسال کد پیگیری و اطلاع رسانی مراحل مختلف رسیدگی به شکایت به شما فراهم گردد. لازم به ذکر است در نگهداری شماره پیگیری و عدم افشای آن به دیگران دقت و توجه لازم را داشته باشید.

    3- در صورتی که قبلاً شکایتی ارسال نموده‌اید و پرونده شما در حال رسیدگی است و یا گزارشی از سو جریان اداری ارائه نموده اید، از ارسال مجدد شکایت یا گزارش خودداری نمایید.

     

    ثبت شکایت:

    1- پس از مراجعه به پورتال سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات دانشگاه ، اولین گام جهت ثبت شکایت ،استفاده از لینک " ثبت شکایت" است که در صفحه نخست موجود می باشد. تکمیل کردن گزینه هایی که با علامت * مشخص شده اند الزامی می باشد.

    2- اگر قصد پیگیری شکایت قبلی خود را دارید از لینک "پیگیری شکایت " استفاده نمایید .

     

    پیگیری شکایت:

    1 -  استفاده از لینک "پیگیری شکایت " می توان اقدام به پیگیری شکایت خود نمایید و بررسی نمایید که شکایت شما در چه وضعیتی قرار دارد.

    2-  در صفحه مربوط به "پیگیری شکایت" با وارد کردن " کد ملی" و " کد رهگیری شکایت " می توان اقدام به پیگیری شکایت نمود.

     

    بازیابی کد رهگیری:

    1- در صورتی که کد رهگیری خود را فراموش کرده باشید می توانید با وارد نمودن "کد ملی "و" تاریخ تولد "خود لیست تمامی شکایت های ثبت شده خود را مشاهده کنید.

    2- با انتخاب هر کدام از شکایت های ثبت شده و فشردن دکمه ارسال کد رهگیری، کد رهگیری خود را به صورت پست الکترونیک دریافت می کنید.