تقدیر دکتر داداش‌پور از مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز

تقدیر دکتر داداش‌پور از مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز


تقدیر دکتر داداش‌پور از مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز

 

 

 

دکتر اسماعیل ویسیا، مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز موفق به کسب عنوان مدیر دانشجویی شایستۀ تقدیر در منطقه 10 کشور شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور لوح تقدیر دکتر ویسیا را به وی اهدا کرد.

در این لوح تقدیر آمده است:

رشد، بالندگی و شکوفایی سازمان‌ها مدیون همت رادمردانی است که با تلاش، آینده‌نگری و همدلی موثر در پیشرفت اعتلای هرچه بیشتر آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی قدم برمی‌دارند. خدمات شایان توجه حضرتعالی در رفع مشکلات دانشجویان و در جهت رسیدن به زیست سالم دانشجویی و کسب عنوان «مدیر دانشجویی شایستۀ تقدیر در منطقه 10» بی‌شک موجب مباهات می‌باشد. در حدیث است از امام صادق (ع): «قضاء حاجه المومن خیر من عتق الف رقبه و خیر من حملان الف فرس فی سبیل الله» (کافی، جلد دو، ص 193، ح 3) برآوردن حاجت مومن از آزادکردن هزار بنده و فرستادن هزار اسب برای جهاد در راه خدا بهتر است. بسی شایسته است به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از جنابعالی بابت این همکاری اثربخش که گامی بزرگ در راستای ارتقاء آموزش عالی کشور است تقدیر و تشکر نمایم. از درگاه ایزدمنان دوام عزت، قوام سعادت و سلامت و تداوم حضور موثر حضرتعالی در راستای تحقق مرجعیت علمی و دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم.

 

آدرس کوتاه :