بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در آستانه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در آستانه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری


بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در آستانه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری

 

 

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز در این پیام آمده است:
 
هرکس به ایران قوی و سرافراز علاقمند است و هرکس معتقد به حمایت از نظام است، در انتخابات مشارکت کند.
"حضرت آیت‌الله خامنه‌ای"
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم 
انتخابات یک امر سیاسی و وظیفه اجتماعی است که هر شهروندی باید در راستای افزایش رقابت و پیشرفت نظام اسلامی، تلاش کند؛ امروز در موقعیتی حساس قرار داریم که نظام اسلامی بیش از هر زمان دیگر نیازمند حضور آگاهانه و پرصلابت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است. شرکت تک‌تک ملت ایران در این انتخابات نشان از جمهوریت و مشروعیت نظام اسلامی در قلب میلیون‌ها ایرانی دارد. جمهوری اسلامی در تمامی این سال‌ها همواره در پی احقاق مطالبات مردم بوده و پس از این نیز خواهد بود و باید این را دانست که حضور مردم به تداوم این مسئله کمک خواهد کرد.
از منظر نظام بین‌الملل و منطقه نیز مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح قطعا نشان از مقبولیت و محبوبیت نظام اسلامی خواهد داشت و همچنین باعث خواهد شد که رییس‌جمهور منتخب بتواند در مجامع بین‌المللی با صراحت کلام بیشتری خود را منتخب جمهور مردم معرفی کند. لذا جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند در نظم نوین جهانی همچون گذشته نیازمند حضور مردم است تا به بهترین نحو خواسته‌های ملت و امت را پیگیری کند.
امنیت و استقلال ملی به عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره با تکیه بر مردم تداوم یافته و این انتخاب صحیح ملت شریف ایران است که قطع به یقین باعث خواهد شد رییس‌جمهور آینده با اقتدار بیشتر در سطوح بین‌المللی، استقلال ایران را حفظ کرده و از حاکمیت ملی دفاع کند؛ لذا با توجه به اهمیت این موضوع سرنوشت ساز برای کشور، بدینوسیله مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از ملت شریف ایران دعوت میکند تا در روز هشتم تیرماه برای رقم زدن حماسه ای دیگر به میدان آمده و با رهنمود قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب، یک انتخاب آگاهانه داشته باشند و روح شهدای خدمت، علی‌الخصوص رئیس‌جمهور محبوب ایران شهید آیت‌الله رئیسی را مسرور کنند.
در پایان نیز ضمن عرض خداقوت و آرزوی توفیق روزافزون، از تمامی جریانات دانشجویی که در این برهه سرنوشت ساز کنار مردم ایران ایستادند و تمام تلاش خود را برای تبیین معیارهای اصلح کردند تشکر ویژه داریم.
 
آدرس کوتاه :