30 09 2014 00:00
کد خبر : 1647622
تعداد بازدید : 144

ثبت نام پذیرفته شدگان جدیدالورود کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93

 

بسمه تعالی

اطلاعیه شماره 1
ثبت نام پذیرفته شدگان جدیدالورود کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93

دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن تبریک و خیر مقدم به پذیرفته شدگان جدیدالورود سال 93 نام نویسی از این عزیزان را طی دو مرحله به شرح ذیل انجام می دهد:

مرحله اول : ثبت نام اینترنتی – ثبت اطلاعات خواسته شده و اسکن مدارک

پذیرفته شدگان عزیز طبق برنامه ریزی و بر  اساس زمانبندی اعلام شده ثبت نام اینترنتی نموده و مدارک لازم را اسکن کنند ( از مراجعه حضوری خودداری گردد).م/

روز و تاریخ ثبت نام اینترنتی

از ساعت 11 روز سه شنبه مورخ 8/7/93 لغایت ساعت 7 روز پنجشنبه مورخ 10/7/93

زمان ثبت نام : 8 صبح الی 7 صبح روز بعد

وب سایت دانشگاه به نشانی : www.scu.ac.ir    

ورود به سامانه : سامانه الکترونیکی آموزش و ارزشیابی اساتید : ثبت نام پذیرفته شدگان 93

نحوه ورود به مرحله ثبت نام : وارد  کردن کد ملی به عنوان کد کاربری ( ده رقم کد ملی کامل وارد شود ) و شماره داوطلبی به عنوان رمز عبور

اتمام ثبت نام : ( دریافت کد رهگیری از صفحه پایانی و اقدام به چاپ آن در دو نسخه )

تذکر 1 : عدم اقدام به ثبت نام اینترنی به منزله انصراف تلقی می گردد .

تذکر 2 : دانشگاه از دریافت مدارک حضوری قبل از ثبت نام اولیه معذور است.

مدارکی که باید توسط پذیرفته شدگان اسکن شود :

1 – صفحه اول شناسنامه

2 – کارت ملی

3 – اصل و یا گواهینامه ی موقت مدرک کاردانی

4 – عکس پذیرفته شده

عکس مورد نظر با فرمت jpeG   ارسال شود

حجم ( SIZE  ) فایل نباید از   150   KB    بیشتر باشد .

در صورت عدم تطابق عکس ارسالی با عکس مورد نظر اندازه آن را استاندارد نموده دوباره ارسال نمائید .

5 – کارت پایان خدمت ، معافیت دائم ، معافیت موقت ، نامه اداره نظام وظیفه و ... ( باید پشت و روی آنها به صورت یک فایل یک جا ارسال شود . )

مرحله دوم : تحویل مدارک مورد نیاز

در این مرحله دانشگاه از کلیه کسانی که مبادرت به ثبت نام اینترنتی کرده و کد رهگیری و شماره دانشجوئی دریافت نموده اند دعوت می نماید که  بر اساس برنامه زمانبندی زیر جهت تحویل مدارک ثبت نامی و تأیید برگ انتخاب واحد و حضور در کلاس درس به آ‌موزش دانشکده محل تحصیل خود ( واقع در شهرستان شوشتر ) مراجعه نمایند .

( دانشگاه از دریافت مدارک کسانی که ثبت نام الکترونیکی انجام نداده اند و یا شخصاً مراجعه ننمایند ، معذور است . )

روز و تاریخ مراجعه حضوری به آموزش دانشکده مربوطه

شنبه 12/7/93

مدارک مورد نیاز که کلیه ی پذیرفته شدگان باید جهت تحویل به آموزش دانشکده به همراه داشته باشند :

هر یک از پذیرفته شدگان می بایست بر حسب مورد یکی از موارد ذیل را در زمان مذکور به اداره ‌آموزش دانشکده تحویل نماید :

1 – اصل و یا گواهی مدرک دوره کارد انی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و یا مدرک پایان دوره کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی حرفه ای وابسته به وزارت آموزش و پرورش با قید تاریخ اخذ مدرک کاردانی حداکثر تا 31/6/93 به همراه تصویر آن .

2 – اصل شناسنامه و  یک برگ فتوکپی از تمام صفحات آن

3 – اصل کارت ملی و دو برگ فتوکپی از آن ( پشت و رو )

4 – شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری با ظهر نویسی مشخصات سجلی و شماره دانشجویی ( دو قطعه از آن همراه سایر مدارک ) تحویل داده و چهار قطعه بقیه جهت ارایه به قسمتهای دیگر دانشگاه نزد خود نگه دارند . )

5 – مدارکی که وضعیت نظام وظیفه ی آنها را با توجه به یکی از بندهای مندرج در دفترچه شماره یک آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1393 مشخص نماید .

الف ) اصل کارت پایان خدمت بهمراه یک برگ تصویر از پشت و روی آن

ب ) اصل کارت معافیت کفالت یا پزشکی دائم و یا کارت معافیت زمان صلح با فرم کامپیوتری بهمراه یک برگ تصویر از آن .

ج ) اصل کارت معافیت موقت در مدت اعتبار بدون غیبت آن بهمراه یک برگ تصویر از آن

د ) ارائه اصل موافقت نامه از یگان مربوطه برای پرسنل نیروی نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران

ه ) ارائه اصل موافقت نامه از شورای مدیریت حوزه علمیه قم، خراسان، اصفهان برای طلبه ها بهمراه یک تصویر از آن

و ) ارائه اصل برگ اعزام به خدمت مهلت دار ( بدون مهر غیبت ) همراه یک برگ تصویر از آن .

ز ) ارائه اصل موافقت نامه از بالاترین مقام وزارت و یا سازمان متبوع برای متعهدین خدمت در وزارتخانه ها و سازمانها بهمراه یک برگ تصویر از آن .

ح- ارائه اصل گواهی از یگان مربوطه مبنی بر پایان رسیدن دوران خدمت وظیفه فارغ التحصیلان دوره کاردانی تا  31/6/93 بهمراه یک برگ تصویر از آن

ط- ارائه اصل گواهی ترخیص از سربازی به شرط نداشتن غیبت، بهمراه یکبرگ  تصویر از آن.
تبصره : پذیرفته شدگانی که مشغول خدمت سربازی می‌باشند نمی‌توانند در ثبت نام اینترنتی شرکت نمایند، این عزیران لازم است جهت انجام مراحل ترخیص در تاریخ 9 مهر به اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه مراجعه و پس از ترخیص از خدمت نظام وظیفه و دریافت مجوز از اداره وظیفه عمومی شهرستان مربوطه نسبت به ثبت نام در دانشگاه اقدام نمایند.

6- اصل حکم مرخصی سالانه با موافقت نامه کتبی و بدون قید و شرط  سازمان متبوع برای کارمندان دولت.   
7- ارائه فرم شماره 1 ( تکمیل شده توسط کلیه پذیرفته شدگان اعم از روزانه و شبانه)
8- ارائه فرم شماره 2 ( تکمیل شده توسط کلیه پذیرفته شدگان )      
9- ارائه فرم شماره 4 ( تکمیل شده توسط کلیه پذیرفته شدگان )      
10- ارائه فرم شماره 7 ( تکمیل شده توسط کلیه پذیرفته شدگان)     
11- ارائه فرم شماره 8 ( تکمیل شده توسط کلیه پذیرفته شدگان )    
12- ارائه فیش پرداختی شهریه ی پذیرفته شدگان نوبت دوم ( شبانه )         
الف) پذیرفته شدگان نوبت دوم ( شبانه ) ملزمند بصورت  علی الحساب 000/000/5  ( پنج میلیون ریال ) به شماره حساب 2177272208008 ( سیبا بانک ملی) به نام دوره های شبانه دانشگاه شهید چمران واریز و فیش مربوطه را تحویل دهند.

13-  کلیه پذیرفته شدگان جهت صدور کارت دانشجویی موظفند مبلغ 000/150 ریال ( پانزده هزار تومان ) بصورت جداگانه به حساب 2177272204005 ( سیبا بانک ملی ) واریز و فیش مربوطه را تا زمان تحویل کارت دانشجوئی نزد خود نگه دارند.

14- تصویر کارنامه آزمون داوطلب مربوط به آزمون سراسری سال 93

15- دریافت برگ درخواست معافیت تحصیلی  برای دانشجویان مشمول پسر

دانشجویان مشمول پسر موظفند از آموزش دانشکده محل تحصیل، برگ درخواست معافیت تحصیلی را دریافت و پس از تکمیل نمودن فرم مربوطه و الصاق عکس و ضمیمه نمودن کپی شناسنامه، کپی کارت ملی و کاردانی ( توسط آموزش برابر اصل گردد ) آن را به آموزش دانشکده تأیید تحویل و سپس به یک از دفاتر پلیس 10+ مراجعه نماید. بدیهی است بعد از صدور مجوز از پلیس 10+ مدارک درخواستی توسط دانشکده دریافت خواهد شد.      
توجه: عدم مراجعه به منزله ی انصراف از تحصیل می‌باشد.

( توضیح: فرمهای ردیف 7 تا 11 از طریق سامانه الکترونیکی ثبت نام  قابل دریافت است)

تذکرهای مهم :

1 –  عدم مراجعه در تاریخهای مذکور به منزله انصراف تلقی میگردد .

2 – در صورت وجود نقص در مدارک خواسته شده ، تشکیل پرونده صورت نخواهد گرفت .

3 – با توجه به اینکه پس از ثبت نام دانشجو ممکن است در دوران تحصیل به تصویر مدارک خود نیاز داشته باشد توصیه می شود حداقل یک نسخه کپی از کلیه مدارک تحویلی به آموزش دانشکده را نزد خود نگهدارند .

4 – ثبت نام از پذیرفته شدگان فقط بر اساس برنامه اعلام شده و با حضور خود فرد و با ارائه اصل شناسنامه و اصل کارت ملی و تأیید و احد مربوطه انجام میگردد در صورتیکه ثبت نام اینترنتی انجام نشده باشد ، تحویل مدارک و  تشکیل پرونده امکان پذیر نمی باشد .

5 – ثبت نام نهایی پذیرفته شده پس از دریافت مدارک و بررسی و تأیید از سوی آموزش کل دانشگاه  انجام خواهد شد . بدیهی است در هر زمان که اداره کل امور آموزشی دانشگاه ، طبق مفاد دفترجه شماره یک آزمون کاردانی به کارشناسی پیوسته سال 1393 و دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور ، ثبت نام دانشجو را غیر مجاز تشخیص دهد فوراً از ادامه تحصیل فرد در هر  مرحله ای از تحصیل جلوگیری بعمل خواهد آمد .

6 – دانشگاه شهید چمران طبق مقررات وزارت علوم ، تحقیقات و فنآوری از پذیرش هر گونه درخواست مهمانی و انتقالی در بدو ورود معذور است .

7 – ادامه تحصیل به طور همزمان و به هر شکل در تمام دانشگاهها مجاز نمی باشد . در صورت تایید چنین موردی از ادامه تحصیل دانشجو در هر مرحله ای جلوگیری بعمل می آید .

8 – دانشجویان فعلی نوبت دوم ( شبانه ) در صورت قبولی در ‌آزمون سراسری می بایست قبل از ثبت نام از رشته قبلی خود انصراف قطعی دهند و گواهی مربوطه را به مؤسسه ذیربط ارائه نمایند . بدیهی است در صورت انصراف حق بازگشت به رشته قبلی خودر ا نخواهند داشت .

در خاتمه اعلام میدارد که واحد اطلاعات و پاسخگویی این دانشگاه در ایام ثبت نام اینترنتی در خصوص موارد ذیل آماده پاسخگوئی می باشد :

1 – سامانه کامپیوتری ، اسکن مدارک و  مسائل فنی مربوط به آن شماره تلفن های 19 – 3330010 – 0611 داخلی ( 2071 – 2072 – 2073 ) از ساعت 8 تا ساعت 14

2 – مدارک ثبت نامی و آئین نامه ها و مقررات آموزشی شماره تلفن 3333574 بطور مستقیم از ساعت 8 صبح الی /14

 

دانشگاه شهید چمران اهواز

                                                                                                                                                                      اداره کل امور آموزشی

 

درج شده توسط: مدیر سایت