11 05 2021 22:34
کد خبر : 1680278
تعداد بازدید : 190

برگزاری کارگاه آموزشی «مدیریت مصرف رسانه در خانواده»

 

 

پژوهشکده مطالعات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کارگاه آموزشی «مدیریت مصرف رسانه در خانواده» را برگزار می‌کند.

سرفصل‌ها و محتوای دوره آموزشی:

چیستی و ضرورت سواد رسانه ای

چیستی والدگری رسانه ای، مهارت های عملی سواد رسانه ای در خانواده

شبکه های اجتماعی، خانواده و ارتباط آن با مهارت های سواد رسانه ای

ویژگی های عصر اطلاعات

ویژگی های خانواده در جامعه شبکه ای

وجوه تمایز والدگری مسُولانه و والدگری اینترنتی

خصوصیات خانواده سالم در جامعه شبکه ای

چالش والدین در استفاده فرزندان از تلفن های هوشمند، بازی های آنلاین و شبکه های اجتماعی

آشنایی والدین با انواع خطرات آنلاین

میانجیگری والدین در حضور کودکان در فضای مجازی

چارچوب مخاطب شناسی

تغییرات نسل رسانه ای و رسانه ی نسلی

مطالعات نوجوانان در جهان

ویژگی های نسل هزاره سوم یا دهه هشتادی ها و دهه نودی ها

نوع و میزان مصرف رسانه ای در میان اعضای خانواده

جایگاه و اهمیت لزوم مدیریت صحیح مصرف رسانه ای والدین در تنظیم مصرف رسانه ای فرزندان

ارایه گزارشی مستند از میزان و نوع مصرف رسانه ای خانواده های شهر تهران

چالش های والدگری در عصر رسانه

نیازهای حیاتی خانواده ها در عصر رسانه (روانشناسی رسانه)

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی Mata.ihcs.ac.ir مراجعه نمایید.

کانال سروش مرکز: sapp.ir/tamihcs

 

 

 

درج شده توسط: مدیر سایت