شورای اساتید مشاور

1 – شورای اساتید مشاور دانشکده :

1 -1 – اعضا : ریاست دانشکده، معاون آموزشی دانشکده، اساتید مشاور دانشکده.

2 -1 – وظایف : بررسی و ارزیابی گزارش های نیمسالی، گزارش های خاص، پیشنهادات واصله و سعی در حل مشکلات آموزشی در سطح دانشکده، تعیین مشکل لاینحل در سطح دانشکده و تکمیل پیشنهادات، تنظیم گزارش های لازم و ارجاء به شورای اساتید مشاور دانشگاه و مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر.

3 -1 – تشکیل جلسات : جلسات شورا هر ماه تشکیل می شود.

تبصره : نظر به ضرورت رعایت حداقل و حداکثر تعداد اعضاء شورا  و به منظور حفظ کارایی و با توجه به تفاوت دانشگاهها و دانشکده های مربوطه از حیث تعداد دانشجو و اساتید مشاور، می توان حسب مورد شورای دو یا چند دانشکده را در هم ادغام و یا یک شورا در سطح دانشگاه تشکیل داد که وظایف یاد شده را با انجام رساند.

2 -  شورای اساتید مشاور دانشگاه :

1 – 2 – اعضا: معاون آموزشی دانشگاه، مدیر کل امور آموزشی دانشگاه، نمایندگان شورای اساتید مشاوردانشکده ها و مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر بعنوان دبیر شورا.

2 -2 – وظایف : نظارت بر عملکرد شورای اساتید دانشکده ها، بررسی و ارزیابی گزارش های واصله ، سعی در حل مشکلات آموزشی در سطح دانشگاه، تعیین مشکلات لاینحل در سطح دانشگاه، تکمیل پیشنهادات و تنظیم گزارش های لازم برای ارجاء به مراجع ذیربط ( ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه، کمیسیون موارد خاص و .... ) برای بهبود و اصلاح سیاستگذاری ها و آئین نامه های مرتبط.

دستور کار جلسات توسط دبیر شورا بر اساس گزارش های واصله از اساتید و شورای دانشکده ها تنظیم می گردد.

3 -2 – تشکیل جلسات : حداقل هر نیم سال تحصیلی یکبار تشکیل می شود.

کمیته تخصصی آموزشی اساتید مشاور در دانشکده ها و دانشگاه بر گزار می شود که با توافق

معمولا هر دو هفته یکبار انجام می پذیرد