شرح وظایف مدیریت امور پژوهشی
- - دبیر شورای پژوهشی دانشگاه و تنظیم و تدوین مصوبات این شورا
- - انجام بررسی های لازم برای شناخت نیازهای تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه با توجه به سیاستهای صنعتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور از طریق گردآوری و محاسبه شاخصها و معیارهای مربوط
- - بررسی طرحهای تحقیقاتی و پژوهشی انجام شده توسط اساتید از نظر کیفیت و هزینه های پیش بینی شده
- - گردآوری، تجزیه و تحلیل آماری فعالیتهای پژوهشی اعضاء هیات علمی، گروهها و دانشکدهها براساس شاخصها و معیارهای موثر در رتبه بندی دانشگاهها با هدف ارتقاء رتبه دانشگاه
- - پیگیری ایجاد و ارتقاء واحدهای پژوهشی همانند گروههای پژوهشی، هسته های پژوهشی و ...
- - برقراری ارتباط با اساتید و صاحب نظران و متخصصان و ترغیب آنان جهت ارائه مقالات، ترجمه و تالیفات علمی جهت بررسی و نشر در مجلات علمی دانشگاهها
- - برگزاری نشست ها، گردهمایی های تخصصی و کارگاههای آموزشی به منظور تبادل نظر، ارائه یافته های پژوهشی وتبادل تجربیات و افزایش دانش در خصوص راهبری بهتر انجمنهای علمی.
- - تهیه و تنظیم و جمع آوری آمار و اطلاعات پروژه های انجام شده و در دست اجراء و ارسال آن به مراجع ذیربط.
- - برنامه ریزی و همکاری با اعضای هیات علمی در انتشار، تالیفات و کتب ترجمه شده
- - برنامه ریزی و نظارت بر مجلات علمی- پژوهشی دانشگاه
- - دبیر کمیته علمی هفته پژوهش و فناوری دانشگاه و استان
- - پیگیری و انجام امور مربوط اعطای پژوهانه وحق التالیف اعضاء هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی
- - برنامه ریزی جهت افزایش سرانه استنادات و Hindex دانشگاه
- - انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
.
فلوچارت مدیریت امور پژوهش و فناوری