درخواست گواهینامه موقت

 

به دلیل اینکه این اطلاعات در گذر زمان به روز رسانی می شود حتماً آن را از سایت دانشگاه دریافت کنید

 

درخواست صدور گواهینامه موقت

دانش آموخته موظف است هنگام ثبت درخواست گواهینامه موقت، نشانی دقیق پستی خود را با ذکر کدپستی و شماره تلفن همراه در قسمت "متن درخواست‟ ثبت کند. لازم است که ابتدا مدارک پست شده و سپس درخواست ثبت گردد. در صورت تکمیل بودن مدارک و پرونده دانشجو، زمان تقریبی صدور مدرک موقت حداکثر یک ماه است. در صورتی که به علت نواقص پرونده، اخذ مدرک شامل حال دانش ­آموخته نشود یا دانشجو از درخواست انصراف دهد، هزینه پرداختی مسترد نخواهد شد.

دانشجویانی که قصد تمدید تاریخ اعتبار گواهینامه موقت خود را دارند باید در همین قسمت درخواست خود را ثبت کرده و در متن درخواست ذکر نمایند که قبلا گواهینامه موقت دریافت کرده اند و فقط قصد تمدید آن را دارند. در این صورت گواهی قبلی باید توسط پست به آدرس ذکر شده در این صفحه ارسال شده و سپس درخواست ثبت گردد.

تذکر: دانشجویان ورودی ۸۵ و ماقبل لازم است اسکن کارت ملی خود را در سایر مدارک بارگذاری نمایند.

 

درج اطلاعات زیر روی پاکت نامه ضروری است.

(نام و نام خانوادگی- رشته- شماره دانشجویی- درخواست مدرک موقت) به همراه نشانی کامل پستی

 

مدارک لازم برای ارسال پستی به اداره دانش آموختگان دانشگاه (جهت رویت کلیک نمایید)

 

تذکر مهم: دانش آموختگان می­توانند هم­زمان با ثبت درخواست در سامانه، مدارک خواسته شده را با پست به اداره دانش آموختگان ارسال کرده و از مراجعه حضوری خودداری کند.

پس از پرداخت هزینه (مرحله 4) و دریافت کد رهگیری پرداخت اینترنتی از بانک، هنگامی که «بازگشت به سما» را کلیک می کنید از محیط کاربری خود خارج می شوید و باید دوباره با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور در سامانه سما وارد شوید. پس از ورود به سما در قسمت مدیریت درخواست ها به قسمت پیگیری درخواست صدور گواهی موقت مراجعه کرده و «تکمیل درخواست» را انتخاب کنید.

 

آدرس برای مدارک کارشناسی یا دکتری عمومی دامپزشکی:

اهواز دانشگاه شهید چمران- سازمان مرکزی- مدیریت خدمات آموزشی (طبقه همکف)- اداره دانش ­آموختگان -کدپستی: ۶۱۳۵۷۸۳۱۵۱

 

آدرس برای مدارک کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی:

اهواز دانشگاه شهید چمران- سازمان مرکزی- مدیریت تحصیلات تکمیلی (طبقه اول)- اداره دانش ­آموختگان -کدپستی: ۶۱۳۵۷۸۳۱۵۱

 

چنانچه ظرف 20 روز از دریافت پیامک پست، مدرک ارسالی به دست دانش ­آموخته نرسد لازم است بلافاصله مراتب کتباً به اطلاع خدمات آموزشی یا تحصیلات تکمیلی رسانده شود. در غیر این­صورت مسئولیت مفقودی آن با شخص دانش ­آموخته بوده و دانشگاه در قبال آن هیچ گونه تعهدی ندارد.

 

مرسوله پستی در نشانی دانش ­آموخته، به شخص وی یا بستگان درجه یک او تحویل خواهد شد. چنانچه دانش ­آموخته تمایل ندارد مرسوله به شخص دیگری به جز خودش تحویل داده شود باید در زمان ثبت درخواست این موضوع را ذکر کند.

 

شماره تماس دانشگاه: 19-33330010 (061)

شماره های تماس کارشناسان مربوطه

الف: خدمات آموزشی  

رشته های مربوط به دانشکده های علوم و علوم ریاضی، علوم دریایی خرمشهر داخلی 2074 خانم فرضی کاهکش

رشته های مربوط به دانشکده های مهندسی، شاخه شمالی دزفول، بهبهان و دامپزشکی داخلی 2074 خانم تقی زاده

رشته های مربوط به دانشکده های کشاورزی، ملاثانی، علوم آب و هنر شوشتر داخلی 2077 آقای محمدزاده

رشته های مربوط به دانشکده های اقتصاد، الهیات و باستان شناسی شوش داخلی 2077 آقای مشرف

رشته های مربوط به دانشکده های ادبیات، علوم تربیتی و تربیت بدنی داخلی 2077 خانم اسکندری

تلفن مستقیم اداره دانش آموختگان: 33333791

 

ب: تحصیلات تکمیلی

آقای کشکولی و آقای طالب زاده تلفن داخلی 2099