سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات

راهنمای ثبت شکایت

*راهنمای ثبت شکایت

درزمان طرح اعلام و یا شکایت، لطفاٌ به نکات زیر توجه فرمایید:

 1-  شکایات و اعلامات باید مدلل و مستند باشد. بدیهی است مسئولیت قانونی مطالب اظهارشده بر عهده شاکی خواهد بود.

2- لازم است هنگام ورود اطلاعات خود، حتماٌ شماره تلفن همراه را وارد نمایید تا امکان ارسال کد پیگیری و اطلاع رسانی مراحل مختلف رسیدگی به شکایت به شما فراهم گردد. لازم به ذکر است در نگهداری شماره پیگیری و عدم افشای آن به دیگران دقت و توجه لازم را داشته باشید.

3- در صورتی که قبلاً شکایتی ارسال نموده‌اید و پرونده شما در حال رسیدگی است و یا گزارشی از سو جریان اداری ارائه نموده اید، از ارسال مجدد شکایت یا گزارش خودداری نمایید.

 

ثبت شکایت:

1- پس از مراجعه به پورتال سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات دانشگاه ، اولین گام جهت ثبت شکایت ،استفاده از لینک " ثبت شکایت" است که در صفحه نخست موجود می باشد. تکمیل کردن گزینه هایی که با علامت * مشخص شده اند الزامی می باشد.

2- اگر قصد پیگیری شکایت قبلی خود را دارید از لینک "پیگیری شکایت " استفاده نمایید .

 

پیگیری شکایت:

1 -  استفاده از لینک "پیگیری شکایت " می توان اقدام به پیگیری شکایت خود نمایید و بررسی نمایید که شکایت شما در چه وضعیتی قرار دارد.

2-  در صفحه مربوط به "پیگیری شکایت" با وارد کردن " کد ملی" و " کد رهگیری شکایت " می توان اقدام به پیگیری شکایت نمود.

 

بازیابی کد رهگیری:

1- در صورتی که کد رهگیری خود را فراموش کرده باشید می توانید با وارد نمودن "کد ملی "و" تاریخ تولد "خود لیست تمامی شکایت های ثبت شده خود را مشاهده کنید.

2- با انتخاب هر کدام از شکایت های ثبت شده و فشردن دکمه ارسال کد رهگیری، کد رهگیری خود را به صورت پست الکترونیک دریافت می کنید.