اختصاص بیش از یک درصد بودجه اداره کل ورزش و جوانان استان به امور پژوهشی

اختصاص بیش از یک درصد بودجه اداره کل ورزش و جوانان استان به امور پژوهشی


مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان تأکید کرد؛

اختصاص بیش از یک درصد بودجه اداره کل ورزش و جوانان استان به امور پژوهشی

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، گفت: سال آینده تلاش خواهیم کرد بیش از یک درصد از بودجه اداره کل ورزش و جوانان استان به امور پژوهشی خصوصاً در بخش پایان‌نامه‌ها اختصاص یابد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، افشین حیدری امروز دوم اسفندماه در دومین همایش ملی علوم ورزشی که در محل گیت بوستان برگزار شد، اظهار کرد: این همایش سال قبل نیز برگزار شد و امسال تلاش کرده‌ایم با حضور اعضای هیئت‌علمی‌ها از دانشگاه‌های سراسر کشور به لحاظ علمی هرچه پربارتر برگزار شود.

وی افزود: باید از ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌ها برای هرچه بهتر و پویاتر شدن وضعیت ورزش و جوانان استان خوزستان استفاده کنیم.

در ادامه نیز دکتر حیدری نژاد رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اینکه دبیرخانه این همایش در دانشگاه بود، اظهار کرد: دومین همایش ملی علوم ورزشی در چهار محور مدیریت ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، رفتار حرکتی و بیومکانیت و رفتارشناسی ورزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: 100 مقاله به همایش ملی علوم ورزشی ارسال‌شده که از این تعداد 60 مقاله پذیرفته‌شده است.

رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهید چمران اهواز، ادامه داد: ویژگی مهم این همایش یافته‌های کاربردی است که در قالب کارگاه‌های آموزشی و علمی توسط استادان دانشگاه ارائه می‌شود.

گفتنی است این همایش به همت اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و با همکاری دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهید چمران اهواز، برگزار گردید.



آدرس کوتاه :