بازگشایی مسجد شهداء دانشگاه شهید چمران اهواز

بازگشایی مسجد شهداء دانشگاه شهید چمران اهواز


بازگشایی مسجد شهداء دانشگاه شهید چمران اهواز




بازگشایی مسجد شهداء دانشگاه شهید چمران اهواز

مسجد شهداء دانشگاه شهید چمران اهواز امروز با اقامه نماز ظهر و عصر با حضور رئیس، اعضای هیات رئیسه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و دانشجویان بازگشایی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی پس از اقامه نماز ظهر در سخنان کوتاهی اظهار داشت: خدای را سپاسگزاریم که در آخرین روزهای ذی‌الحجه شاهد افتتاح و بازگشایی این مسجد که به نام شهدا مزین شده هستیم.

وی افزود: آنچنان که ستارگان در آسمان برای اهل زمین قابل رویت هستند، مساجد روی زمین هم برای اهل آسمان قابل رویت و همچون نقطه‌ای درخشان هستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان از مساجد به عنوان کانون‌های بندگی، عبودیت و ستایش پروردگار یاد کرد و گفت: خرسندیم که در کنار مسجد امام خمینی (ره) دانشگاه که همواره محل حضور دانشجویان و کانون برنامه‌های فرهنگی ومعنوی است، از این پس مسجد شهدا نیز قرار دارد و بدین ترتیب، حجت بر ما تمام است.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی در ادامه، حجت الاسلام ترتیفی از اساتید گروه معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران را به عنوان امام جماعت مسجد شهدا معرفی کرد و در بیان سوابق درخشان کاری این روحانی جوان گفت: ایشان طرح حکمت دانشجویی را در دانشگاه در حال اجرا دارند و با دانشجویان مرتبط هستند که امیدواریم با حضور ایشان مسجد شهدا، این سنگر جدید علم و فضیلت رونق گیرد.

در ادامه، نماز عصر به امامت حجت الاسلام ترتیفی اقامه گردید.

مسجد شهداء از سال‌های پیش ساخته شده اما به دلایلی در سال‌های اخیر تعطیل بود که اکنون با بازسازی و مرمت، بار دیگر درهای این مکان معنوی به روی دانشجویان و کارکنان گشوده شد.

مسجد شهداء حد فاصل معاونت دانشجویی دانشگاه و دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی قرار دارد. 

آدرس کوتاه :