بستن

فرآیند ثبت فعالیت های پژوهشی در سامانه اطلاعات پژوهشی

راهنمای ورود به سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی

راهنمای ورود به سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی

گام نخست: درج نشانی سامانه rms.scu.ac.ir

گام دوم: درج کلمه کاربری و رمز عبور (درصورتیکه تاکنون ثبت نام ننموده اید کپی حکم کارگزینی را از طریق معاونت پژوهشی دانشکده به مدیریت امور پژوهشی دانشگاه ارسال نمایید.)

راهنمای ثبت مقاله در مجله

در صورت انتخاب اضافه نمودن مقاله جدید از منو زیر سیستم مقالات مجلات  مراحل ثبت مقاله  ارائه شده در  مجلات  شامل 5 گام می باشد:

 

 

گام1:انتخاب مجله

در این مرحله  مجله ای که مقاله شما در آن ارائه شده است را انتخاب و ثبت می نمایید.  می توانید  مجله را  براساس عنوان مجله و ناشر و موضوع مجله و ... جستجو  و از نتایج جستجو مجله مورد نظر شماره مجله ای که مقاله شما در آن ثبت شده را انتخاب نمایید.

گام2:مقاله 

در این گام  با توجه به فرم اطلاعات مقاله را ثبت می نماییم.اطلاعاتی از قبیل :عنوان مقاله به زبان فارسی و انگلیسی ، نحوه ارائه مقاله ، زبان ارائه

و نقش فرد  در ارائه مقاله و چکیده های فارسی و انگلیسی .... ،در این گام مقاله ثبت اولیه می شود.

گام3:نویسندگان

در این گام در صورتی که مقاله بیش از یک نویسنده داشته باشد ، اطلاعات نویسندگان دیگر مقاله را ثبت می نماییم.

براساس نوع عضویت شخص در دانشگاه (دانشجو-هیئت علمی - کارمند) و براساس نام خانوادگی  آن را جستجو می نماییم  و با انتخاب  آن اطلاعات نویسنده را ثبت می نماییم.

گام4:پیوست فایل ها

 در این گام فایل های مقاله و فایل ضماییم آن را براساس نکات گفته شده  (براساس حجم و نوع فرمت فایل )در سامانه بار گذاری (آپلود)می نماییم.

گام5:مشاهده اطلاعات

 در این گام کل اطلاعات ثبت شده در این 4 مرحله  به کاربر  برای بررسی و تایید نهایی گام آخر نشان داده می شود.

گام6:تایید نهایی و ارسال در خواست: 

در این گام هیئت علمی می تواند توضیحاتی را در مورد مقاله به اطلاعات ثبت شده اضافه نماید و مقاله خود را ثبت نهایی و درخواست خود را ارسال نماید.این درخواست از طریق سیستم  برای مدیر گروه ارسال می شود. .

توجه کنید تا زمانیکه درخواست تایید نهایی نشده باشد از طریق منو می توانید به اطلاعات مقاله  خود دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز آن را تغییر دهید.اما بعد از تایید نهایی و ارسال درخواست  نمی توانید اطلاعات ثبت شده مقاله خود را تغییر دهید.

جزییات بیشتر را می توانید از  با کلیک بر لینک زیر که فایل "راهنما جامع سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی ویژه هیئت علمی" دانلود نمایید.

 

 

راهنمای ثبت مقاله در کنفرانس

در صورت انتخاب اضافه نمودن مقاله جدید از منو زیر سیستم مقالات سمینارها  مراحل ثبت مقاله  ارائه شده در کنفراس  شامل 5 گام می باشد

گام1:انتخاب کنفرانس

در این مرحله کنفرانسی که مقاله شما در آن ارائه شده است را انتخاب و ثبت می نمایید.  می توانید کنفرانس را  براساس عنوان کنفرانس و محل برگزاری و ... جستجو  و انتخاب نمایید.

 

گام2:مقاله

در این گام  با توجه به فرم اطلاعات مقاله را ثبت می نماییم.اطلاعاتی از قبیل :عنوان مقاله به زبان فارسی و انگلیسی ، نحوه ارائه مقاله ، زبان ارائه و نقش

فرد  در ارائه مقاله و چکیده های فارسی و انگلیسی .... .   در این گام مقاله ثبت اولیه می شود.

گام3:نویسندگان

در این گام در صورتی که مقاله بیش از یک نویسنده داشته باشد ، اطلاعات نویسندگان دیگر مقاله را ثبت می نماییم.

براساس نوع عضویت شخص در دانشگاه (دانشجو-هیئت علمی - کارمند) و براساس نام خانوادگی  آن را جستجو می نماییم  و با انتخاب  آن اطلاعات نویسنده را ثبت می نماییم.

گام4:پیوست فایل ها

 در این گام فایل های مقاله و فایل ضماییم آن را براساس نکات گفته شده  (براساس حجم و نوع فرمت فایل )در سامانه بار گذاری (آپلود)می نماییم.

گام5:مشاهده اطلاعات

 در این گام کل اطلاعات ثبت شده در این 4 مرحله  به کاربر  برای بررسی و تایید نهایی گام آخر نشان داده می شود.

در این گام هیئت علمی می تواند توضیحاتی را در مورد مقاله به اطلاعات ثبت شده اضافه نماید و مقاله خود را ثبت نهایی و درخواست خود را ارسال نماید.این درخواست از طریق سیستم  برای مدیر گروه ارسال می شود. .

توجه کنید تا زمانیکه درخواست تایید نهایی نشده باشد از طریق منو می توانید به اطلاعات مقاله  خود دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز آن را تغییر دهید.اما بعد از تایید نهایی و ارسال درخواست  نمی توانید اطلاعات ثبت شده مقاله خود را تغییر دهید.

 

راهنمای ثبت طرح تحقیقاتی خاتمه یافته

در صورت انتخاب اضافه نمودن طرح تحقیقاتی خاتمه یافته از منو زیر سیستم طرح های تحقیقاتی  مراحل ثبت طرح جدید  شامل 3 گام می باشد:

گام 1:اضافه کردن طرح جدید

در این مرحله بر روی علامت بعلاوه در گوشه سمت چپ پنجره کلیک نمایید

 

گام 2: ثبت اطلاعات شناسنامه ای طرح تحقیقاتی

 

 

گام 3: ثبت اطلاعات سایر مجریان طرح

گام 4: مشاهده اطلاعات و ارسال

راهنمای ثبت کتاب

در صورت انتخاب اضافه نمودن کتاب جدید از منو زیر سیستم کتب مراحل ثبت  شامل 3 گام می باشد:

گام 1: ثبت اطلاعات شناسنامه ای کتاب

گام 2: ثبت سایر همکاران

گام 3: مشاهده اطلاعات و ارسال

راهنمای ثبت اختراع

در صورت انتخاب اضافه نمودن اختراع جدید از منو زیر سیستم اختراعات مراحل ثبت  شامل 3 گام می باشد:

گام ا: ثبت اطلاعات اولیه 

گام 2: اضافه نمودن سایر همکاران

گام 3: مشاهده و تایید اطلاعات

 

راهنمای ثبت کارگاهها

در صورت انتخاب اضافه نمودن کارگاه جدید از منو زیر سیستم کارگاه آموزشی مراحل ثبت  شامل 2 گام می باشد:

گام 1: جستجو و انتخاب کارگاه

گام 2: ثبت اطلاعات

گردش کار بررسی و امتیازدهی مقالات ثبت شده

گردش کار و بررسی سایر فعالیتهای پژوهشی