ثبت تاریخ توقف تحصیل

 

به دلیل اینکه این اطلاعات در گذر زمان به روز رسانی می شود حتماً آن را از سایت دانشگاه دریافت کنید

 

ثبت تاریخ توقف تحصیل

1- ابتدا لازم است که در قسمت مدیریت درخواستها در پروفایل دانشجویی در سامانه سما تقاضای ثبت تاریخ توقف تحصیل ارسال گردد. در این قسمت بارگذاری فایل اسکن شده کارت ملی و شناسنامه (همراه با صفحه توضیحات) در ابتدای مرحله ضروری است (حداکثر حجم هر فایل 300 کیلوبایت). در قسمت متن درخواست دلیل تقاضای خود را نیز قید نمایند. به عنوان مثال: "درخواست ثبت تاریخ توقف تحصیل به دلیل اتمام دوره تحصیل‟.

2- برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، بارگذاری کپی برگه ارزشیابی دفاعیه که در ابتدای پایان نامه قرار دارد (علاوه بر کارت ملی و شناسنامه) در این مرحله الزامی است. 

3- پس از عبور از مرحله 2 با عنوان اسناد مورد نیاز (بارگذاری اسکن کارت ملی و شناسنامه که الصاق آنها الزامی است)، سامانه به طور خودکار به مرحله 5 با عنوان تکمیل درخواست وارد می­شود. اگر قصد ارسال برخی مدارک دیگر را دارید (مانند برگه ارزشیابی دفاعیه که بارگذاری آن برای دانشجویان کارشناسی الزامی نیست)، باید دوباره روی مرحله 2 کلیک کرده تا به آن مرحله برگردید. در حال حاضر مراحل 3 (فرم­های مورد نیاز) و 4 (پرداخت هزینه) فعال نیستند.

4- دسترسی به منوی درخواست­ های دانش آموختگی سامانه سما در پروفایل دانشجو توسط مرکز کامپیوتر پس از اتمام این مرحله فعال شده و شخص پس از ورود به سامانه، می­تواند درخواست تسویه حساب را مشاهده و برای ثبت آن اقدام کند.