شنبه, 4 آذر 1396
اطلاعیه 4

 

بسمه تعالی

اطلاعيه شماره 4

دانشگاه شهيد چمران اهواز ضمن عرض تبريک و خيرمقدم به پذيرفته شدگان کارشناسی ارشد  ودکتری سال92 پردیس دانشگاهی چمران، نام نويسي از پذيرفته شدگان را طي سه مرحله  به شرح ذيل انجام مي دهد:

 

مرحله اول:  ثبت نام اينترنتي ، ثبت اطلاعات خواسته شده و اسكن مدارك

پذيرفته شدگان عزيز طبق برنامه زير و براساس زمانبندي اعلام شده ثبت نام اينترنتی نموده و مدارك لازم را اسكن كنند.

( لطفا از مراجعه حضوری خودداری گردد) :

 

روز و تاريخ ثبت نام

ترتيب براساس حرف اول نام خانوادگي

 

یکشنبه                  24/6/92

الف تا ذ

دوشنبه                25/6/92

ر تا غ

سه شنبه               26/6/92

ف تا ي

 

زمان ثبت نام :    8 صبح الي   12 شب

وب سايت دانشگاه به نشانی:     www.scu.ac.ir

ورود به سامانه :  سامانه الكترونيكي آموزش وارزشیابی اساتید    : ثبت نام پذيرفته شدگان 92

نحوه ورود به مرحله ثبت نام :  وارد كردن کدملی به عنوان كد كاربري و  شماره داوطلبیبه عنوان رمز عبور ( ده رقم كد ملي كامل وارد شود)

اتمام ثبت نام :  ( دريافت كد رهگيري از صفحه پاياني و مشخص شدن شماره دانشجويي) واقدام به چاپ آن دردونسخه

 

1-   پذيرفته شدگاني كه در حين انجام خدمت نظام وظيفه مي باشند  نمي توانند در ثبت نام الكترونيكي شركت نمايند و لازم است  جهت انجام مراحل ترخيص از خدمت از تاريخ 18/6/1392 لغايت 20/6/1392 به تحصيلات تكميلي دانشگاه مراجعه و پس از ترخيص از خدمت نظام وظيفه و دريافت مجوز ثبت نام از معاونت وظيفه عمومي شهرستان مربوطه مي توانند نسبت به ثبت نام اينترنتي اقدام نمايند.

 

تذکر 1 : عدم اقدام به ثبت نام اينترنتی به منزله انصراف تلقی می گردد.

                             تذکر 2 : دانشگاه از دريافت مدارك حضوري قبل از ثبت نام اوليه معذور است .

 

 

 

 

 

 

مداركي كه توسط پذيرفته شده بايستي اسكن گردد.

1-      صفحه اول شناسنامه ( در صورت داشتن توضيحات، صفحه آخر نيز اسكن گردد.)

2-      كارت ملي

3-      اصل يا گواهينامه موقت دوره كارشناسي ( در صورت ناپيوسته بودن: مدرك كارداني و دانشجويان سال آخر و شاغلين آموزش و پرورش: گواهي معدل)

4-      عكس پذيرفته شده

-  عكس مورد نظر با فرمت JPEG ارسال شود.

-  حجم (SIZE ) فايل نبايد از KB 150 بيشتر باشد .

-  در صورت عدم تطابق عكس ارسالي با عكس مورد نظر اندازه آن را استاندارد نموده دوباره ارسال نمائيد .

5-   كارت پايان خدمت ، معافيت دائم ، معافيت موقت ، نامه اداره نظام وظيفه و ....( بايد پشت و روي آنها به صورت يك فايل يكجا ارسال شود . )

6-   در خصوص شاغلين در ادارات ، موافقت بدون قيد و شرط و ارائه حكم مأموريت تحصيلي با امضاء بالاترين مقام مسئول سازمان

مرحله دوم :   تحويل مدارك مورد نياز

در ايــن مرحله تمامي كساني كه مبـادرت به ثبت نام اينترنتی كرده و كـد رهگيري و شمـاره دانشجويي دريافت نموده و انتخاب واحد انجام داده اند ضروري است در تاريخ اعلام شده زير در ساعات اداري جهت تحويل مدارک ثبت نامی و تائيد برگ انتخاب واحد  و حضور در کلاس درس به آموزش دانشكده محل تحصيل خود مراجعه نمايند.

روز و تاريخ مراجعه حضوري به آموزش دانشكده مربوطه جهت تحويل مدارك

ترتيب بر اساس حرف اول نام خانوادگي

شنبه                 30/06/92   (ارشد)

الف     تا     ژ

يكشنبه            31/06/92     (ارشد)

س     تا      ي

دوشنبه             01/07/92     (دکتری)

الف    تا      ي

مرحله سوم :   انتخاب واحد

كليه كساني كه مبادرت به ثبت نام اينترنتی كرده و كد رهگيري و شماره دانشجويي دريافت نموده اند مي­توانند همزمان با مراجعه حضوری وتحویل مدارک دردانشکده مربوطه واحدهای نيمسال اول 92 را اخذ نمايند.

 

( دانشگاه از دريافت مدارك كساني كه ثبت نام الكترونيكي انجام نداده اند  معذور است .    )

 

 

جهت دريافت راهنمايی و اطلاعات بيشتر در مورد ثبت نام لازم است قبل از ثبت نام اينترنتی ابتدا به سايت دانشگاه شهيد چمران www.scu.ac.ir   مراجعه شود.

 

 

 

 

 

مدارك مورد نيازي كه كليه پذيرفته شدگان بايد جهت تحويل به آموزش دانشكده به همراه داشته باشند :

 

1 ـ تصوير و اصل مدرك گواهي موقت دوره كارشناسي(وکارشناسی ارشدبرای دوره دکتری) مورد تاييد وزارت علوم و يا وزارت بهداشت يا كپي برابر با اصل دانشنامه كه در آن معدل دوره كارشناسي قيد شده باشد .

تبصره  الف – پذيرفته شدگاني كه قادر به ارائه اصل مدرك كارشناسي نمي باشند لازم است گواهي معدل دوره را ارائه نمايند.

2 ـ تصوير و اصل مدرك كارداني (فارغ التحصيلان كارشناسي ناپيوسته )

2-      

3-     اصل شناسنامه و دو سري تصوير از تمام صفحات

4-     اصل و ودوسری كپي ازكارت ملي

5-     8  قطعه عكس 4×3 تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده)

6-     فرم تعهد محضری

7-   اصل وکپی فیش شهریه ثابت ومتغیربه مبلغ 000/000/40 ریال برای کارشناسی ارشد و مبلغ 000/000/150 ریال برای دکتری(جهت دو نیمسال تحصیلی)به حساب شماره 2177272204005 ( سيبا بانك ملي ) به نام رابط تمرکزدرآمد حاصل از برگزاری دوره های آموزشی خاص دانشگاه شهيد چمران اهوازبصورت علی الحساب.

8-   اصل وکپی فیش بانکی به مبلغ 000/100 ریال به حساب شماره 2177272204005 ( سيبا بانك ملي ) به نام رابط تمرکزدرآمد حاصل از برگزاری دوره های آموزشی خاص دانشگاه شهيد چمران اهوازجهت صدور کارت دانشجوئی.

9-     اصل كارت پايان خدمت يا معافيت دائم  به همراه يك برگ تصوير از پشت و روي آن  بافرم کامپیوتری

10- اصل برگ اعزام به خدمت بدون مهر غيبت كه تا تاريخ اعزام آن در زمان ثبت نام سپري نشده باشد و يا مجوز ثبت نام از معاونت وظيفه عمومي شهرستان مربوطه به همراه يك برگ تصوير از آن

11- تکمیل فرم شماره 15 فرم تعهد از فراغت تحصیل دانشجویان ترم آخر کارشناسی(دانشجویان سال آخر که تا 31/06/1392 فارغ التحصیل می شوند.(دانلود از سامانه ثبت نام)(جهت دانشجويان ارشد)

12  -  تكميل فرم (( د))(دانلود از سامانه ثبت نام)  مبني بر ارائه گواهي فارغ التحصيلي تا 30/11/92  جهت افراديكه  تا 31/06/1392 فارغ التحصيل مي شوند.(جهت دانشجويان دكتري)

 

 

12- تهیه سفته به میزان 000/000/100 ریال (یکصد میلیون ریال )برای مقطع کارشناسی ارشد و000/000/200 ریال (دویست میلیون ریال) بزای مقطع دکتری که با نظر امور مالی دانشگاه تکمیل ومحضری خواهد شد.

13-  تائیدیه ثبت نام اینترنتی وکد رهگیری

در خاتمه اعلام مي دارد كه واحد اطلاعات و پاسخگويي اين دانشگاه در ايام ثبت نام (24/6/1392 لغايت 26/6/1392)

آماده پاسخگويي به سئوالات شما مي باشد .

1- در خصوص سامانه كامپيوتري ، اسكن مدارك و مسائل فني مربوط به آن با شماره تلفن هاي

( 19-3330010- 0611 داخلي 2071 ، 2072 ، 2073 ) از ساعت 8 صبح الي 14 بعد از ظهر

2- در خصوص مدارك ثبت نامي و آئين نامه ها و مقررات آموزشي شماره تلفن (3333872- 0611 ) و
(19- 3330010  – 061
1داخلي ( 2017 - 2094) از ساعت 8 صبح تا 30/14 بعد از ظهر

 

مديريت تحصيلات تکميلی

 

دانشگاه شهيد چمران اهواز

 

 

 


دانشگاه شهيد چمران اهواز

DOURAN Portal V3.9.8.8

V3.9.8.8